
Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru
No tohle je offtopic
No ale musím reagovat. Plechovou vanu jsme vyhodili a koupili plastovou. Když se do plastové vstupuje nestudí jako plechová. Dobré pro sprchování. Když si však napustím vodu ( a může být horká jak chce) ,ten plast si drží svoji teplotu a od vody se neohřeje a mám pocit, že vana studí. Tož starý dobrý plech!!! Auto a vana musí být plechové a izolované tepelně i zvukově http://www.email.cz/getAttachment?sessi ... %F5%A3%10s

Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru
já mám malou vaničku, takže se skoro hned naplní a pak ten plast nemá šanci si držet svojí teplotu 

Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru
Notak notak notak.... ač jsem také chtěl reagovat na téma vana, tak jsem si to odpustil, a voni se mi tu votom klidně rozepíšou
.


Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru
Ještě k tomu výfuku, když jste o tom psali: Ten první díl výfuku jak se dvě trubky sbíhají do jedné je dvojitej, jsou to vždycky dvě trubky v sobě s mezerou asi 2 mm. Je to asi kvůli hluku, protože když jsem se snažil nahradit tento díl vyrobeným dílem s jednou vrstvou, bylo to o dost hlučnější. Taky je rozdíl mezi těma harmonikama, ty lepší mají opletení i zevnitř. Tak jestli by se nedala odhlučnit tato část výfuku, od motoru po katalyzátor.
Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru
Nějaké tipy jak si odhlučnit auto...???
hlavně na dálnici by se mi pár dB dolů hodilo....


Rover 416 // časem snad opět 75 

- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru
Vyčekej času, pracuju na tom
.

Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru
No ja jsem tak poslouchal, ze v mem aute je velmi velka cast hluku prave od kol... jenze u me to asi moc resit nepujde, protoze ta stara kastle odhlucneni moc neresila 
