Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru

Příspěvek od roverix » úte kvě 05, 2009 22:29

No tohle je offtopic :mrgreen: No ale musím reagovat. Plechovou vanu jsme vyhodili a koupili plastovou. Když se do plastové vstupuje nestudí jako plechová. Dobré pro sprchování. Když si však napustím vodu ( a může být horká jak chce) ,ten plast si drží svoji teplotu a od vody se neohřeje a mám pocit, že vana studí. Tož starý dobrý plech!!! Auto a vana musí být plechové a izolované tepelně i zvukově http://www.email.cz/getAttachment?sessi ... %F5%A3%10s
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

stepan.korba
Příspěvky: 155
Registrován: pon bře 30, 2009 21:40

Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru

Příspěvek od stepan.korba » úte kvě 05, 2009 22:43

já mám malou vaničku, takže se skoro hned naplní a pak ten plast nemá šanci si držet svojí teplotu :-D

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru

Příspěvek od Fujitsu » stř kvě 06, 2009 6:12

Notak notak notak.... ač jsem také chtěl reagovat na téma vana, tak jsem si to odpustil, a voni se mi tu votom klidně rozepíšou :roll: :wink: .
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru

Příspěvek od Hombre » pon kvě 11, 2009 7:11

Ještě k tomu výfuku, když jste o tom psali: Ten první díl výfuku jak se dvě trubky sbíhají do jedné je dvojitej, jsou to vždycky dvě trubky v sobě s mezerou asi 2 mm. Je to asi kvůli hluku, protože když jsem se snažil nahradit tento díl vyrobeným dílem s jednou vrstvou, bylo to o dost hlučnější. Taky je rozdíl mezi těma harmonikama, ty lepší mají opletení i zevnitř. Tak jestli by se nedala odhlučnit tato část výfuku, od motoru po katalyzátor.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

rower
Příspěvky: 152
Registrován: ned úno 10, 2008 21:08
Bydliště: Prostějov

Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru

Příspěvek od rower » stř kvě 20, 2009 4:24

Nějaké tipy jak si odhlučnit auto...??? :?: :) hlavně na dálnici by se mi pár dB dolů hodilo....
Rover 416 // časem snad opět 75 :)

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru

Příspěvek od Fujitsu » stř kvě 20, 2009 6:18

Vyčekej času, pracuju na tom ;).
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18096
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Jak to vypadá pod palubkou aneb kudy na odhlučenění motoru

Příspěvek od Trunda » stř kvě 20, 2009 15:36

No ja jsem tak poslouchal, ze v mem aute je velmi velka cast hluku prave od kol... jenze u me to asi moc resit nepujde, protoze ta stara kastle odhlucneni moc neresila :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět