MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned dub 27, 2014 21:43

Neee fakt, teď jak začíná bejt teplo, po cca 5ti minutách ostřejší jízdy sepnou sahary :lol:
Takže si na to dávám pozor abych nezastavil s rozvařenou károu
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned dub 27, 2014 21:57

Ano to můžu potvrdit, taky jsem včera přijel a sahary jely na první rychlost, nejdřív mě to zarazilo vzhledem k teplotě vzduchu a k tomu, že jsem to moc nekotlil, ale asi to tak má být 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon dub 28, 2014 15:04

Jinak jsem se dočetl, že jednotka ECU má mapu do 18 PSI tedy tlak 1,241 baru, takže už jseš Johny fakt blízko :lol:
Chtělo by to fakt to větší turbo T28 a tlak trochu snížit :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon dub 28, 2014 18:41

Chce to T28, doladit ještě věci okolo a tlak nechat určitě tam kde je :lol:
Ale zatím neni ještě turbo ani na repasi vzek:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon dub 28, 2014 18:58

širokopásmovou lambdu pro zajištění správného AFR budeš taky dávat :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon dub 28, 2014 19:07

Já bych dával všechno :D
Lambdu sice mít můžu, ale stejně nemám jak zajišťovat, když nemám ecu :cry: Takže bych jenom zjišťoval :(
Cchce to mí t všechno najednooooou
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon dub 28, 2014 19:13

dá se použít budík jako výstup, kterým si pohlídáš správný poměr kvůli bohatosti směsi, jinak jestli myslíš použít jinou ECU z turbáče a nechat ji externě upravit přeletovaním tak to jako jo :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon dub 28, 2014 19:42

Myslím budík, ale se sériovou ECU, si směs neobohatím, jedině o něco regulátorem, ale tomu moc nevěřím...Takže bych na to jen smutně mohl koukat, nebo ubrat tlak na bezpečnou mez :D momentálně mám jako bezpečnou mez fuelcut 8)
ECU upravovat nebudu, půjdu do programovatelný :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon dub 28, 2014 19:47

Zdá se, že to chceš pojmout ve velkém stylu,už teď se těším na pokračování tohoto vlákna ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18095
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon dub 28, 2014 20:07

Člověk ho hecuje a on pořád ne a ne to pořádně rozjet, co, Karle? :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon dub 28, 2014 20:20

Ale vždyť jedu vcelku dobře, jen trpí stejným problém jako většina z nás :lol:
Zajímavá ECU je třeba tady
http://shop.ecumaster.cz/index.php?rout ... duct_id=51
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18095
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon dub 28, 2014 20:23

Nejhorší na tom je to, že kdyby ten problém neměl, tak tu není :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon dub 28, 2014 20:25

Jasně, pujč mi třebas 200tkč a rozjedu to :lol:
Jojo na EMU jsem taky koukal, ale zatím jsem neslyšel, že by ho někdo jezdil :lol:
Jak to myslíš s tím problémem? 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon dub 28, 2014 20:28

To je fakt, my si tady o tom suše diskutujeme, místo toho abychom šli a udělali to :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18095
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon dub 28, 2014 20:35

Problém - málo peněz :-D .... kdyby jsme měli penízky, tak tu asi nekřísíme nebohé Roverky... tedy, nalejme si čisté vínečko. Je fakt, že když už jsme se zamilovali, tak by jsme to asi jen tak za hlavu nehodili... ale věděl bych co si pořídit :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět