I na nové vozy je "normální" když do roka uteče přes miniaturní netěsnosti kolem do 200g chladiva. Osobně nechávám plnit každej rok, protože mi to taky utíká a tím to pak méně chladí. Třeba 600ka má plnou náplň 750g a i při zůstatku 450g to stále ještě spínalo ale už méně chladilo. Hodně často je prej únik kolem kompresoru, což by byl pořádnej porod vyndávat. Tak snad už mi to více utíkat nebude. Jinak je opravdu nesmysl, aby někomu nekde doplnili jen trochu chladiva, musej to vždy vše odčerpat a potom opět naplnit na předepsanej stav podle tabulek, protože každé auto má jiné množství a nikdo nemůže vědět, kolik ho komu uteklo. To se pozná až odčerpání zbytku. Jinak určitě před dojezdem vypínejte klimu a teplej vzduch nechte projet, tak se dá zabránit plísním a bakteriim. Na vnitřní okruh se má jezdit pouze dočasně, sám jsem na něj jezdil stále, protože 600ka nemá pylák, ale nejde to. Po čase je ve voze divnej vzduch, který poznáte až když se nadechnete venkovního vzduchu. A chladí mi to v obou autech asi jako Vám ostatním, na 3 a přímo do ksichtu a na ruce

Nejlepší je jet sám, protože mám větráčky jen na sebe
