
Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
To je nastesti obecni majetek, tak to babicce nevadi .... respektive nemuze vadit 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak dneska rano pod autem nebyl ani jeden flek.... sice jsem stal na jinem miste a ne z kopce, jak pred tim, ale nikde nic... takze fakt to asi byl rozpusteny sajrajt z podbehu a zrejme se na to nabalil aj nejaky usazeny omastek 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 218.000 km
Vcera jsem konecne po dlooooouhe dobe umyl Labut... jak je to auto krasny, kdyz neni spinavy
Dnes jsem se dostal k tomu, abych zazaplatoval stredni dil vyfuku, ktery je jak cednik... no celkem jsem se s tim potrapil, ale tuna tmelu a naplasti to docastne opravila
... ja teda uz mam novy dil doma, ale nejak se mi v te zime a mokru nechce se s tim trapit...
Mezitim jsem dolil asi litr oleje... nejak to v te kose papalo. A pak tresnicka na dortu - udelal jsem si radost a od Jardy (opravdu diky moc
) jsem si poridil sportovni K&N filtr .... koupil jsem ho primarne na Kupecko, ale nedalo mi to a na zkousku jsem ho dal na Labut... jen jsem oddelal viko filtru a nasadil ho na gumovou hadici k boxu a filtr posadil na dno boxu... Kdyz jsem poprve dupl na plyn, tak jsem si malem ucvrkl do trenek
... vykon ci kroutak nejak moc neresim - mozna tam nejaka zmena je, ale to by chtelo lepe resit stineni filtru a privod vzduchu, ale ten zvuk
.... aj manzelka, kdyz ted s autem jela se smala jak male decko 
... zesilte repro a posudte
Vcera jsem konecne po dlooooouhe dobe umyl Labut... jak je to auto krasny, kdyz neni spinavy

Dnes jsem se dostal k tomu, abych zazaplatoval stredni dil vyfuku, ktery je jak cednik... no celkem jsem se s tim potrapil, ale tuna tmelu a naplasti to docastne opravila

Mezitim jsem dolil asi litr oleje... nejak to v te kose papalo. A pak tresnicka na dortu - udelal jsem si radost a od Jardy (opravdu diky moc




... zesilte repro a posudte

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)

Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

- Roowi
- Příspěvky: 204
- Registrován: sob kvě 15, 2010 18:12
- Bydliště: Most, Ústecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Roveří zvuk je už v základu hezkej, ale tenhle zní ještě tak nějak víc průbojně, takový pěkný vrčení. Ale víc by asi slušel Coupéčku než Labuti 

Above all it's a Rover
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
.... dneska kdyz jsem odjizdel od rodicu manzelky, tak jsem jim rekl, at jdou na balkon... toz jsem to rozpalil
pak mi psali, ze pry hodne dobry 
V Labuti to mam zatim pro srandu - s Kupeckem se ted stejne nejezdi...
Ten zvuk strasne pripomina V8 .... a to je zrejme tim, ze ke zvuku vyfuku se v opacne fazi ozyva sani...


V Labuti to mam zatim pro srandu - s Kupeckem se ted stejne nejezdi...
Ten zvuk strasne pripomina V8 .... a to je zrejme tim, ze ke zvuku vyfuku se v opacne fazi ozyva sani...
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
jj to znám. A je to návykový. Dobré je, že u mě se dá jezdit jakoby bez toho. Ten zvuk se ozývá jen když mám půl plynu a víc.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No nevím ... zvuk je to celkem hezký a Coupé bude slušet, ale k V8 bych ho fakt nepřirovnával
Možná to na tom videu zní jinak, než v reálu, ale vytočená V8, to je fakt jiný koncert.

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jojo, real je prave o 100% masakrovejsi
... na video se mi to nejak nedari nahrat verohodne... pred chvilkou jsem svezl kolegu... a ten z toho byl uplne hotovej 


- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak se mi zdá,že někomu teď pěkně stoupne spotřeba
krásnej zvouček
já nedám na sportovní filtry dopustit 

krásnej zvouček


Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Nooooo
.... tak ono me to taky nebude bavit furt
... jako na druhou stranu, on je to docela pekny ukazatel spotreby... cim min to dela randal, tim lepsi je spotreba.... kdyz ono pri tom rozjezdu to neda 



Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Dnes jsem zasel do spojovacich materialu nakoupit nerezove srouby a matice na spojeni vyfuku
... su hlupej, ze jsem je neporidil uz davno a nepouzil je uz pri minulych vymenach... abych ted zas pod autem laboroval s flexou
... a ptal jsem se tam po O krouzkach na hadicky k cerpadlu posilovace a smula... neeeemaj... kde je kupujete?


... a ptal jsem se tam po O krouzkach na hadicky k cerpadlu posilovace a smula... neeeemaj... kde je kupujete?
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Okroužky se dají sehnat třeba tam, kde se prodávaj ložiska, třeba u nás mě napadá Materie, nebo přímo rubena (nevim kde maj všude pobočky) tam maj všechny možné průměry okroužku a gufer a za pár kaček, ale jestli to máš stejný hadice jako 600ka, tak to bude možná k ničemu. Ten okroužek je jako vsazenej v takovém plastovém zakončení hadice a to celé se nacvakne na železnou trubičku? Jestli jó, taks em se s tím několikrát mordoval a když už sem to všechno složil s novejma tak to teklo furt stejně až sem zjistil, že ten olej slzí přes to nalisování toho plastového zakončení hadice na hadici, takže jedině sehnat novou a nebo uříznout a nastavit klasickou hadicí...
2x Rover 620ti
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
6x1,75mm a 7,6x1,78mm .... koukam ze takove rozmery nema ani Rubena... http://www.rubena.cz/default.asp?PgID=1&CatID=1939
..... Romane ty to mas asi resene jinak... ja tam mam kovovou koncovku na kterou je ten krouzek nasazeny... http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003053
..... Romane ty to mas asi resene jinak... ja tam mam kovovou koncovku na kterou je ten krouzek nasazeny... http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003053
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 218.500 km
Byl jsem nucen se konecne pustit do zadnich brzd... uz mi hezky piskal kontrolni plisek na destickach
Takze vymena desticek, kontrola cepu - na jednom jsem vymenil prachovku, kterou jsem nastesti mel v zasobe. Byla totiz protrhnuta. Trosku jsem trmeny ocistil od nejhorsiho, sundal jsem pruziny z osicky rucni brzdy - byl jsem opravdu mile prekvapen, ze se s obema osama da otacet bez obtizi a pritom nemaji zadnou vuli... jinak jeden kryci plech byl fest orezly, tak jsem z neho narychlo odrel nafouklou barvu a cely jsem ho prestrikal Dinitrolem - takto aspon jeste neco vydrzi... ten druhy byl relativne pekny.
Ted mam tedy vpredu i vzadu nove desticky a s brzdnym ucinkem jsem celkem spokojen. Co uz je horsi, tak hlavni cepy na zadnich vlecnych ramenach, jsou rozpraskany a natrhnuty, takze asi pet minut pred smrti - letos budu muset vymenit. No pak zadni tlumice jsou asi opravdu temer KO a ty predni, ktere jsem vymenoval minuly rok za jete, uz taky slintaji
....
A co se tyka tydenni zkusenosti s K&N filtrem - spotreba mizerna, protoze kazdej chtel svezt a ono to proste neda
A mam pocit, ze sice odspodu je kroutak lepsi, jsem schopny bez poklesu otacek vyjet kopec na ctyrku, ktery jsem pred tim musel jet na trojku... ale do otacek se motoru nechce a v tech provoznich otackach mi to neprijde idealni... asi by to chtelo resit lepsi prisun vzduchu, jen teda nevim jak, protoze skrz masku neni zadny rozumny otvor...
Byl jsem nucen se konecne pustit do zadnich brzd... uz mi hezky piskal kontrolni plisek na destickach

Takze vymena desticek, kontrola cepu - na jednom jsem vymenil prachovku, kterou jsem nastesti mel v zasobe. Byla totiz protrhnuta. Trosku jsem trmeny ocistil od nejhorsiho, sundal jsem pruziny z osicky rucni brzdy - byl jsem opravdu mile prekvapen, ze se s obema osama da otacet bez obtizi a pritom nemaji zadnou vuli... jinak jeden kryci plech byl fest orezly, tak jsem z neho narychlo odrel nafouklou barvu a cely jsem ho prestrikal Dinitrolem - takto aspon jeste neco vydrzi... ten druhy byl relativne pekny.
Ted mam tedy vpredu i vzadu nove desticky a s brzdnym ucinkem jsem celkem spokojen. Co uz je horsi, tak hlavni cepy na zadnich vlecnych ramenach, jsou rozpraskany a natrhnuty, takze asi pet minut pred smrti - letos budu muset vymenit. No pak zadni tlumice jsou asi opravdu temer KO a ty predni, ktere jsem vymenoval minuly rok za jete, uz taky slintaji

A co se tyka tydenni zkusenosti s K&N filtrem - spotreba mizerna, protoze kazdej chtel svezt a ono to proste neda
