Jakej motor do 200 RF
Re: Jakej motor do 200 RF
-
schizofrenics
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Jakej motor do 200 RF
No prozatím se jen dá motor at se to zprovozní. Jakmile bude vrčet motor přijde řada na podvozek ( půjde to o 40 dolů) a i velké brzdy . Následně upravy předního nárazníku a nějaká plechařina. Další část je interier komplet do kožky . Nejsem nijak limitován časem takže až to bude tak se vyjede. No a někdy v budoucnu ladění motoru kam až to půjde.
Re: Jakej motor do 200 RF
Takze z venci uz to nebude origo Roverek?
..... ach jo....
-
schizofrenics
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Jakej motor do 200 RF
ale jo bude ,moc se toho nezmění jen narazník bude zahlazenej a trošku se nafoukne zadek kvůly kolům. Právě chci co nejvíc zachovat vzhled auta 
Re: Jakej motor do 200 RF
No a co teda pouzit narazniky a masku z MG ZR? MG ZR je dle meho nazoru nejpovedenejsi stylingova uprava dvoustovky (resp. 25ky) 
.... mimochodem, cim ze se zabyva ta tvoje firma?
.... mimochodem, cim ze se zabyva ta tvoje firma?
-
schizofrenics
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Jakej motor do 200 RF
No popravdě mě se teda ZR az tak nelíbí proto zůstávám u dvoustovky. Z venku by to mělo vypadat nějak takle http://www.rover-club.net/graphics/gall ... _storm.jpg a tydle kola http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... iblue.jpg/.
Dělám do autohifi a zakázkovího nábytku
http://www.facebook.com/pages/WoodTech/169560683093449
Dělám do autohifi a zakázkovího nábytku
Re: Jakej motor do 200 RF
Ahaaaaa.... tak uz chapu, proc potrebujes takovy vykon
.... jestli budes v kufru vozit tolik kilo prebytecneho materialu, tak to se pak kazdej N/m hodi .... Colin Chapman by z tebe teda radost nemel 
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2292
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakej motor do 200 RF
schizofrenics píše:ale jo bude ,moc se toho nezmění jen narazník bude zahlazenej a trošku se nafoukne zadek kvůly kolům. Právě chci co nejvíc zachovat vzhled auta
Je otázkou, zda má smysl jen toto :
Docela rozumné kopie lze objednat v tuning e shopech, netuším cenu myslím czk 6900, proto to skoro nikdo nemá.
Slušný věci mají třeba tady http://www.nicedeals.co.uk/index.php?cP ... 8740539adf
V Brně před třemi lety jeden KITový Rover byl, stříbrný, ale už jsem ho dlouho neviděl.
Snížit půjde myslím o 30 pouze.
Všechno o majitelích obvykle ví David , majitel DS Autoservis MG Rover Bratislavská .
Jinak, zamyslel bych se nad retro lookem modelu BRM (vychází z 200) vnitřek červená kůže, oranžové sání, jinak většinou celolak BRG nebo černá.
Budeš to mít těžké s výběrem barvy, najít takovou,co to auto vyzdvihne, není jednoduché.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
-
schizofrenics
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Jakej motor do 200 RF
Jak už jsem psal výše vzhled je jasnej (viz. link) a tím i barva.
Snížení není problém i o 60 dolů, měl jsem to o 40 na 17tkách a pohoda.
Snížení není problém i o 60 dolů, měl jsem to o 40 na 17tkách a pohoda.
- Přílohy
-
- P1010995.JPG (159.65 KiB) Zobrazeno 3606 x
Re: Jakej motor do 200 RF
krásnej rover 
Re: Jakej motor do 200 RF
Jsem celkem zvědav jak se ti povede zástavba motoru do RF. Vím, že v Anglii se to dělá. Sám jsem přendaval motor z kupé turbo do kupečka s motorem 1,6 od Hondy z důvodu špatné nabourané kastle. Musela se přehodit kompletní nápravnice a přední příčka se vzpěrami na přední ramena. Tam to ale pasovalo bez problémů.V případě, že by nešly přehodit tyto dva díly, musel by jsi převařit držáky předního a zadního silentloku. Motor je na nich uchycen přez takové vzpěry,které jsou zakotveny do příruby mezi motorem a převodovkou. Přední silentblok u rozvodů by měl pasovat bez úprav.
Jinak co se týče chladiče tak je úplně jiný než v FR, ale do předního čela by měl jít napasovat. Musíš zachovat vývod chlazení z turba do chladiče. Jinak co se týče motoru, je náchylnej na přehřátí a následné zkroucení hlavy. Ale když je motor v pohodě, tak je to letadlo!!!
Pokud nemáš motor odzkoušený, určitě bych doporučoval hlavu dolů, kontrola roviny hlavy a tlaková zkouška. Vlastní zkušenost. Koupit kvalitní vrstvené kovové těsnení a vyměnit plastové středící količky (trubičky ) nahradit je ocelovými. Já jsem si je nechával vyrobit, protože k těsnění se nedodávají. Brzdy se dají namontovat z typu 600 Ti, tedy jenom brzdiče s minimální úpravou. Kotouče ze ZSka 4 dírové se stovkovou roztečí. Mám to také vyzkoušeno a namontováno. Kotouče a desky jsem dával od ATS. Tlumiče pérování budeš dávat asi jiné vzhledem k plánovanému snížení. Nevím jestli na RF bude pasovat přední stabilizátor z kupéčka turbo. Každopádně kdyby byly nějaké fotečky z postupu prací tak by to bylo fajn.
Jinak co se týče chladiče tak je úplně jiný než v FR, ale do předního čela by měl jít napasovat. Musíš zachovat vývod chlazení z turba do chladiče. Jinak co se týče motoru, je náchylnej na přehřátí a následné zkroucení hlavy. Ale když je motor v pohodě, tak je to letadlo!!!
Pokud nemáš motor odzkoušený, určitě bych doporučoval hlavu dolů, kontrola roviny hlavy a tlaková zkouška. Vlastní zkušenost. Koupit kvalitní vrstvené kovové těsnení a vyměnit plastové středící količky (trubičky ) nahradit je ocelovými. Já jsem si je nechával vyrobit, protože k těsnění se nedodávají. Brzdy se dají namontovat z typu 600 Ti, tedy jenom brzdiče s minimální úpravou. Kotouče ze ZSka 4 dírové se stovkovou roztečí. Mám to také vyzkoušeno a namontováno. Kotouče a desky jsem dával od ATS. Tlumiče pérování budeš dávat asi jiné vzhledem k plánovanému snížení. Nevím jestli na RF bude pasovat přední stabilizátor z kupéčka turbo. Každopádně kdyby byly nějaké fotečky z postupu prací tak by to bylo fajn.
-
schizofrenics
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Jakej motor do 200 RF
Motor jsme před koupí projeli, byl ještě v autě a šlape jak hodinky
s uchycením není problém šoupne se to tam celí i s nápravnicí, vše pasuje . dovezl jsem si celí předek se vším všudy takže to tam jen napasovat. Je i komplet elektrika.
Pokud by šlo jen o holej motor byl by problém se shaněním ostatních dílů a tomu jsem se chtěl vyvarovat.
Brzdy dáme komplet jiné a co největší se vejdou.
tlumiče půjdou samozdřejmě jiné . Chci koupit štelovák at se to doladí přesně jak se mi to bude líbit.
O fotky se samo rád podělím jak něco bude. Ted se bude bude měnit spojka, nové těsnění , repase napravy a i čančání celého motoru.
Pokud by šlo jen o holej motor byl by problém se shaněním ostatních dílů a tomu jsem se chtěl vyvarovat.
Brzdy dáme komplet jiné a co největší se vejdou.
tlumiče půjdou samozdřejmě jiné . Chci koupit štelovák at se to doladí přesně jak se mi to bude líbit.
O fotky se samo rád podělím jak něco bude. Ted se bude bude měnit spojka, nové těsnění , repase napravy a i čančání celého motoru.
Re: Jakej motor do 200 RF
Na ten podvozek jsem zvědav co tam dáš za typ. Na brzdy se zkus podívat na MD components, dělají brzdy na zakázku. Je to česká firma , ceny zakázkové ,ale ve srovnání s ostatními jsou to ceny dobré.
-
schizofrenics
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Jakej motor do 200 RF
Pokud by to někoho zajímalo tak už je to v kupě
Těd je na řadě elektrikář a první start....
- Přílohy
-
- 2013-05-04 15.26.38.jpg (229.27 KiB) Zobrazeno 3318 x
Re: Jakej motor do 200 RF
Tvl,to bude raketa
.Dej sem víc fotek a rozepiš se,co bylo třeba atd.. Vypadá to opravdu moc zajímavě

