Pokud vlastníte Civic 85/87 a 88/91, Prelude nebo Accord 88/90
1986-87 Accord a Prelude
ECU je umístěno pod sedadlem řidiče. Při zapnutém zapalování a vypnutém motoru bude červená LEDka na ECU blikáním signalizovat chybový kód. Např. 2 bliknutí, pauza, 3 bliknutí znamenají kód 23. Kódy viz níže.
92-95 Accord, Civic, Civic Del Sol a Prelude
Při vypnutém zapalování vložte zkratku (stačí kousek drátu) do kontrolního servisního konektoru. Naleznete ho na pravé spodní straně přístrojové desky (jakoby uvnitř). Pokud najdete dva konektory, vyzkratujte ten, který má pouze dva vývody. (viz obrázek) Konektor se třemi vývody slouží pro zapojení na servisní měřidlo.
Zapněte zapalovaní, nestartujte! Symbol motoru na palubní desce vybliká kód chyby. Nejdříve blikne krátce (jako že je ECU OK

Zde jsou samotné kódy:
Kód Možná závada
0
vadné ECU
1/2
přerušeno vedení k sondě lambda, či její špatná funkce(test lambda sondy ZDE)
3/5
přerušeno vedení k senzoru MAP, či jeho špatná funkce
4
přerušené vedení ke snímači úhlu natočení klikového hřídele, či jeho špatná funkce
6
odpojený či nefunkční senzor měřící teplotu chladící kapaliny
7
chyba u snímače, měřícího úhel sešlápnutí plynového pedálu - škrtící klapky (přerušen, nefunkční)
8
TDC (horní úvrať) posunuta na rozvodovém řemeni, vadný senzor snímaní této pozice či jeho obvod
9
přerušené vedení ke snímači úhlu natočení klikového hřídele, či jeho špatná funkce/
chybně snímaná pozice stavu prvního válce
10
chyba u snímače měřícího teplotu nasávaného vzduchu, či jeho špatná funkce
11
vadné ECU
12
chyba v recyrkulaci výfukových plynů (EGR)
13
chyba u snímače tlaku vzduchu (přerušené vedení, nefunkční), tzv. BARO senzor
14
chyba u ventilu regulace nasávaného vzduchu či ventilu regulujícího volnoběžné otáčky (dodatečný přívod vzduchu)
15
žádný výstupní signál ze zapalování, nejspíš chyba v "zapalovači" (část rozdělovače)
16
vadné vstřikovací trysky, či jejich vedení
17
špatný senzor měřící rychlost vozu, či jeho poškozené vedení
19
nefunkční řízení elektromagnetu (pouze u automatické převodovky)
20
přetížení napájecí sítě - zkrat v obvodech
21
závada u cívky elektromagnetického ventilu systému VTEC
22
závada u tlakového přepínače systému VTEC
30
chyba v řazení u automatické převodovky (signál "A")
31
chyba v řazení u automatické převodovky (signál "B")
41
přehřátá lambda sonda
43
závada v obvodu dodávky paliva
48
přehřátá lambda sonda (pro motor D15Z1)
Pro smazání chybových kódů vyjmi hlavní pojistku či odpoj akumulátor na cca 10 sekund.