
Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Čau. Pomůže mi někdo? Mám v plánu pustit se opravdu pomaloučku do tuningu, ale jsem naprostý laik. Jak se pozná typ karosérie? Tedy jestli je to sedan, hatchbacht a tak? Díky moc 

Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Vitej na klubu.... Clovece v prvnim prispevku pouzit slovo tuning, to je dost odvazne, obzvlaste na jednom z nejkonzervativnejsim auto-klubu v CR
Jestli nas chces nejak oslovit, tak tu nejvice zapusobi vozy, ktere jsou ve vyrobni kondici... My jsme se svymi auty spokojeni, protoze uz od vyroby to jsou skvela auta a zadnych kosmetickych uprav netreba... Dojed na nejaky sraz a sam uvidis,jaka to je nadhera videt po kupe tolik luxusnich lestenek 


- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Tož, jestli se potřebuješ zbavit peněz, tak i Rover ti dá mnoho prostoru na tunění: Pěkné kola, sportovní podvozek, sedadla, zrcátka, výkon motoru, audiosystém, atd. U dvou a třídvéřových méně chromu a méně dřeva. U čtyř a pěti dvířek více chromu, více dřeva. Ale do karoserie nazasahovat 

Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Super, díky moc za přehlednou tabulku
Je pravda, že se rozvody mají dělat za každých ujetých cca 70 000 km? Tak já to s tím tuningem přehánět nebudu. Spíše jen křídlo, přední nárazník a tak. Ale to až později do budoucna. Ted spíše musím řešit provozní záležitosti.

Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
No a co mas vubec za Rovera... jestlis totiz chtel sportovnejsi vzhled, mas si poridit MG verzi ... ta je i bez uprav sportovni dost a rozhodne, oproti tuctovym autum typu Golf a Focus, neokoukana a charizmaticka...
Rozvody se meni podle nejslabsiho clanku a tim je spis remen... kdyz je vadna pumpa, projevi se to protikanim vody, kladka vydrzi nejdele a u remenu je osvedcena zivotnost... treba u ContiTechu se clovek nemusi bat i 100.000km, ale to uz vetsinou zacne tect pumpa... rozhodne je potreba vzdycky vymeni vsechny tri veci. Ono stejne, nez nastane ona doba vymeny, stejne budes muset delat treba tesneni, nebo symeringy a kdyz uz se rozvody rozdelaji, je lepsi je rovnou vymenit... No a pak to vsechno stejne zalezi na tom, jak je napnuty remen... pokud ti to nekde zprasi v servisu, tak i po 30000km muzes mit zadelany na prusvih... strasne moc zalezi na tom, aby remen byl napnut tak jak ma byt.
Takze, pokud nevis co tam je a jak dlouho to tam je, urcite rovody vymen a pak nesetri na pumpe ani na remenu... tezko doporucit kterou pumpu, ale ty nejlevnejsi jsou vetsinou smejdy....
Rozvody se meni podle nejslabsiho clanku a tim je spis remen... kdyz je vadna pumpa, projevi se to protikanim vody, kladka vydrzi nejdele a u remenu je osvedcena zivotnost... treba u ContiTechu se clovek nemusi bat i 100.000km, ale to uz vetsinou zacne tect pumpa... rozhodne je potreba vzdycky vymeni vsechny tri veci. Ono stejne, nez nastane ona doba vymeny, stejne budes muset delat treba tesneni, nebo symeringy a kdyz uz se rozvody rozdelaji, je lepsi je rovnou vymenit... No a pak to vsechno stejne zalezi na tom, jak je napnuty remen... pokud ti to nekde zprasi v servisu, tak i po 30000km muzes mit zadelany na prusvih... strasne moc zalezi na tom, aby remen byl napnut tak jak ma byt.
Takze, pokud nevis co tam je a jak dlouho to tam je, urcite rovody vymen a pak nesetri na pumpe ani na remenu... tezko doporucit kterou pumpu, ale ty nejlevnejsi jsou vetsinou smejdy....
-
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv dub 29, 2010 18:13
- Bydliště: Semanín - u České Třebové, okres Ústí nad Orlicí
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Zadní křídlo a přední nárazník? To je IMHO vrchol nevkusu, tuning patří k tuctovým autům, kterých potkáš na silnici 11 do tuctu. Jediné úpravy, které k automobilce Rover patří jsou podle mého MG. Neříkám, že člověk si nemůže semtam něco upravit, ale mělo by to mít nějaký styl a eleganci, a to plastové křídlo a nárazník není. Já sám nemůže jet na sraz, protože nemám leštěnku, koupil jsem rovera se špatnými lemy, opravil je, ale nevypadají stále jak bych si přál a oprava není zalakovaná atp. Místní pánové a dámy by mě vynesli v zubech 

Rover 400, 16K4F, 82KW, 1998, stříbrná...
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Ono je to asi zhruba tak... Rover se vzdy nesl v duchu luxusu... Tudiz upravy ano, ale tim samym smerem... tudiz ano, dalo by se rici - vice chromu, vice dreva
... ale i to je zbytecne, protoze obojiho je uz z vyrovy tak akorat...
... Dreame, co blaznis? Co by ses nemohl prijet podivat... Lepsi videt auto, na kterem je poznat, ze se majitel s vadama snazi vyporadat, nez kus, ktery je deravy skrz na skrz a majitel ho jen ojizji a ojizdi a pro jeho slavu nic nedela... Rozhodne ti muzeme treba zhodnotit, jak kvalitne to mas zakitovane

... Dreame, co blaznis? Co by ses nemohl prijet podivat... Lepsi videt auto, na kterem je poznat, ze se majitel s vadama snazi vyporadat, nez kus, ktery je deravy skrz na skrz a majitel ho jen ojizji a ojizdi a pro jeho slavu nic nedela... Rozhodne ti muzeme treba zhodnotit, jak kvalitne to mas zakitovane

-
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv dub 29, 2010 18:13
- Bydliště: Semanín - u České Třebové, okres Ústí nad Orlicí
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
No já to auto víceméně zachránil, protože kdyby nepřišlo do ruky mě, tak by jeho stav šel rychle směrem dolů. Se svou karosářskou prací nejsem spokojen, protože lemy to schytaly, hodně, některé části se nedaly opravit, jak bych si přál. Na fotkách je vidět stav, zhruba před koupí s tím, že když jsem sundával rez ocelákovým kotoučem na flexe, tak se ty díry pořádně zvětšily.
Teď je zakytovaný do tvaru, kytoval jsem několik hodin, některá místa několikrát, ale stále nejsem spokojen, vůz jsem byl nucen zkompletovat, protože s ním už chci jezdit a počasí už nebude na hodiny kytování a broušení, zastříkané je to stříbrnou barvou (bohužel jiný odstín), bylo potřeba to rychle uzavřít, aby se netvořil další lišej. Na jaře půjde nárazník dolů, a budu kytovat do tvarů, a tak aby všechny hrany byly co nejvíce OK. S tím, že budu brousit celé lemy až po hranu a bude zastříkávat snad originální barvou.O víkendu přihodím třeba pár fotek.
původní stav: http://office.microsoft.com/cs-cz/word- ... 30692.aspx po opravě jsou i prahy. Pod plastovými prahy je Tlumex nátěr, ten o víkendu dostaly i zadní lemy, přední budou natřené (nebo vystříkané - jak se mi bude chtít) tlumexem při výměně předních tlumičů a podvozek bude před pořádnou zimou nastříkán celý

Teď je zakytovaný do tvaru, kytoval jsem několik hodin, některá místa několikrát, ale stále nejsem spokojen, vůz jsem byl nucen zkompletovat, protože s ním už chci jezdit a počasí už nebude na hodiny kytování a broušení, zastříkané je to stříbrnou barvou (bohužel jiný odstín), bylo potřeba to rychle uzavřít, aby se netvořil další lišej. Na jaře půjde nárazník dolů, a budu kytovat do tvarů, a tak aby všechny hrany byly co nejvíce OK. S tím, že budu brousit celé lemy až po hranu a bude zastříkávat snad originální barvou.O víkendu přihodím třeba pár fotek.
původní stav: http://office.microsoft.com/cs-cz/word- ... 30692.aspx po opravě jsou i prahy. Pod plastovými prahy je Tlumex nátěr, ten o víkendu dostaly i zadní lemy, přední budou natřené (nebo vystříkané - jak se mi bude chtít) tlumexem při výměně předních tlumičů a podvozek bude před pořádnou zimou nastříkán celý

Rover 400, 16K4F, 82KW, 1998, stříbrná...
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Ten odkaz je dobrej 

-
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv dub 29, 2010 18:13
- Bydliště: Semanín - u České Třebové, okres Ústí nad Orlicí
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Sebral jsem odkaz z jiného okna - pomáhal jsem s technikou office packu microsoft, spoluposluchačce z přednášek. Máme to samou seminárku
Oprava: http://rover416.rajce.idnes.cz/

Oprava: http://rover416.rajce.idnes.cz/
Rover 400, 16K4F, 82KW, 1998, stříbrná...
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
omlouvám se, nevšiml jsem si odkazu v druhém příspěvku - tam jsou typy karoserie popsány tak vyčerpávajícím způsobem, že je vytisknu i pro nás do práce, protože tak pěkně to neumí zpracovat ani inženýři z Dekry 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Dreamkiller -- ano, ty lemy blatníků jsou shnilé fakt dost (nebo spíš byly, že?), ale zbytek auta vypadá slušně a to, že na něm pracuješ, tě jen šlechtí ... nevidím důvod, proč bys mezi nás nemohl zavítat na příštím srazu, naopak!
-
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv dub 29, 2010 18:13
- Bydliště: Semanín - u České Třebové, okres Ústí nad Orlicí
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Ty lemy byly naprosto mrtvé, už jsem asi před půl rokem spravoval lem na svém fiatu, ale tam to nebylo ani z části tak hrozné, lemy už jsou takové jaké mají být. Fotky dodám o víkendu, jinak vůz je na tom hodně dobře, parádně se v něm jezdí, jen přední tlumiče jsou kaput, ale i tak sedí v zatáčkách lépe než můj velký Fiat, který se díky nízké podélné torzní tuhosti v zatáčkách kroutí.
Rover 400, 16K4F, 82KW, 1998, stříbrná...
Re: Vysvětlí mi někdo jak se poznají typy karosérií?
Mám staršího Rovera 400, ale předchozí majitel mi o opravách nic moc neřekl. Jen, že všechno je O.K. ale olej mění až když je černej a nepoužívá ani syntetický, tak nevím v jakým stavu doopravdy je. Ale musí se udělat výfuk. A symering bude taky potřeba ta těsnost mezi převodovkou a motorem není ideální. A to bude asi lepší dělat rovnou s tím řemenem? Těch rozvodů se docela bojím, aby mi pak neodešly kladky a písty. Tak moc nevím. Jinak netvrdím, že by můj vkus byl nějaký světoborný


