Jako máš pravdu, ale je potřeba si uvědomit že tohle je Rover a né Golf. A málo kdo se odváží na své auto šáhnout. Příkladem může bejt i to, že se už skoro rok bavíme o sportovním filtru, a stejně ho nikdo nemáme

Tyhle auta sou zatím stále dokonalý, tak jak sou. Až klesne jejich cena ještě níž, a začnou rezavět, věřím že se tu bude oběvovat stále víc příspěvků na téma tuning, různé upravy atd...
Jako nic ve zlém, plně s tebou souhlasím že v tomhle směru je tu dost pusto. Zkus ale zavítat i do sekce pro rover 200. Protože tam je toho asi více, hlavně co se různejch úprav týče. A protože maj stejné motory, a plno dalších věcí. Tak tam debatujem všichni
Dřív se dost probíral třeba Chip tuning, ale tak nějak se ukázalo že to na benzíny bez turba nemá cenu. Taky je problém sehnat mraky různejch tuning dílů, jako sou třeba pro golf, nebo další auta. Na rover se to prostě nedělá. Maximálně an rover 200 / 25.
Joooo

a maximálkou sem jel v Chorvatsku na dálnici. Zrovna jsem jel mírně z kopce, a před chvilkou mě předjel Aston Martin

Tak sem si na to šláp, a celkem hravě vymáčk 180

Víc jsem to nezkoušel, protože patřím k těm lidem co se držej předpisů.

No a do dneska mě to mrzí, protože nevím jakou mám maximálku. Pamatuju že při 180 ti to točilo už přez 5000 otáček. Takže dle mě je konečná cca na těch 190-200 i když výrobce udává tuším 187.