Mně to žere kolem 9l když jedu půlku cesty po dálnici,půlka okresky a něco Praha,v plně naloženým autě.Mně se to zdá na 177koní akorát,kde jakej slabšší čtyřválec žere to samý a když si vezmu,že takovej Favorit co má ještě dneska plno mladejch kluků jezdí za 8,5l tak se mi mnohokrát stalo,že mi řekli,že to ještě jde...
Moje MG ZS
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
Tys o tom někde četl??Jestli to náhodou neodejde až ve 150000km
Tak schválně jak dlouho
kolik máš najeto?
Mně to žere kolem 9l když jedu půlku cesty po dálnici,půlka okresky a něco Praha,v plně naloženým autě.Mně se to zdá na 177koní akorát,kde jakej slabšší čtyřválec žere to samý a když si vezmu,že takovej Favorit co má ještě dneska plno mladejch kluků jezdí za 8,5l tak se mi mnohokrát stalo,že mi řekli,že to ještě jde...
Mně to žere kolem 9l když jedu půlku cesty po dálnici,půlka okresky a něco Praha,v plně naloženým autě.Mně se to zdá na 177koní akorát,kde jakej slabšší čtyřválec žere to samý a když si vezmu,že takovej Favorit co má ještě dneska plno mladejch kluků jezdí za 8,5l tak se mi mnohokrát stalo,že mi řekli,že to ještě jde...
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Moje MG ZS
Clovece ja toho mam nactenyho slohy - jinak bych si to nekupoval.
K te spotrebe - pred timhle autem jsem mel Celicu GT-FOUR ktera mela 255PS zaklad (konkretne moje mela kolem 280PS) a zrala zhruba o 2l min jak tenhle "hlemyzd"... Ale mam asi slabost pro atmosfery takze jsem zvolil trochu raritu...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
7litru/280koní ?? Tak to zírám
!!!!! nebyl to hybrid 
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Moje MG ZS
Ja jezdim s MG za 14l.
Uzivam si zvuk V6...
Na setreni mam 1,9TDi. 
Mensi OT, no nebyla krasna?
http://img3.rajce.idnes.cz/d6/1/1780/17 ... 009380.jpg
http://img3.rajce.idnes.cz/d6/1/1780/17 ... 009322.JPG
Mensi OT, no nebyla krasna?
http://img3.rajce.idnes.cz/d6/1/1780/17 ... 009380.jpg
http://img3.rajce.idnes.cz/d6/1/1780/17 ... 009322.JPG
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
Re: Moje MG ZS
Ale abych rekl pravdu... Vzdy jsem si rozumnel s predokolkama... MG ZS mi prozatim poskytlo nejlepsi svezeni... Je to opravdu auto na urovni... Na rovince jsem pripraven dostat vejprask (ikdyz se to zatim nestalo krom kamaradovo Subaru STi s 343PS), ale jakmile prijde zatacka je hotovo... Tam jsem si jistej... ZS je naprosto čitelny... Ackoliv kdyz koukam na ostatni ZS tak je vetsina jak offroad edice (stejne jako toto stribrne), ale u anglicanu se mi dostalo vysvetleni ze mam zrejme pruziny od Xpower divize MG... Nic jinyho mi nedava smysl pac pruziny a vubec celej podvozek vypada seriove (dle pohledu)...
A to vite ze nejlepsi upgrade ktery muzete na ZS udelat je vymenit KV6 za VAG 1,8T?
On ten V6 neni vubec rentabilni pokud chcete jit s vykonem dal... Reyland motorsport z UK vyrabi mezikus na ktery kdyz nasadite VAG motor tak zachovate prevodovku i poloosy PG1 origo prevodovky... Ale mozna bych do ni dal navic "B" torsen z 220T. 

A to vite ze nejlepsi upgrade ktery muzete na ZS udelat je vymenit KV6 za VAG 1,8T?

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
No jo já nejezdím po okruhu
,to věřím,že s V6 je potom rozdíl.
O tom podvozku Zs-a jsem četl v jednom anglickým časopise,tam ho přirovnavali tehdy k novýmu Focusu!!(rok 2002,pro upřesnění: Ford Focus má jeden z nejlepších podvozků ve své třidě)jen si jim nelíbilo,že ZS poskakuje
a ZS má vynikající a komunikativní řízení a uziješ si spousty zábavy
cituji z časopisu.Pracuji na jeho překladu a pak ho sem hodím,je to zajímavý čtení 
Pokud tam máš pořádný tlumiče Xpower,tak je to asi dobrej nářez
O tom podvozku Zs-a jsem četl v jednom anglickým časopise,tam ho přirovnavali tehdy k novýmu Focusu!!(rok 2002,pro upřesnění: Ford Focus má jeden z nejlepších podvozků ve své třidě)jen si jim nelíbilo,že ZS poskakuje
Pokud tam máš pořádný tlumiče Xpower,tak je to asi dobrej nářez
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Moje MG ZS
Podla toho co som ja doteraz cital, nemyslim, ze by sa to malo pokazit nevyhnutne kazdemu. Je to sice jeden z castych problemov, ale objavuje sa aj u novsich aut (menej km) - takze zalezi ake budes mat stastie. Casto to byva pokazeny len motor co pohana VIS ventily (stoji cca 50 GBP) alebo nejaka ina "drobnost". Netreba vzdy hned menit cely system sania za 600 GBP. Pozri napr. tu: http://forums.xpowerforums.com/showthread.php?t=42568
Moje 3 kusy ZS180 mali najazdene: 60tis, 80tis a teraz mam 105tis km a ziadny problem s VIS. A konecne som si zistil, co to vlastne VIS je: variabilna dlzka potrubia sania (Variable Intake/Induction System). T.j. pri tych 4000rpm sa otvoria (alebo uzavru?) VIS ventily a zmeni sa dlzka potrubia sania.
Tak som rad, ze Zemi sa pridal so spotrebou na moju stranu. Tak sa zda Petre, ze tej zabavy si s tymto autom este az tak moc neuzivas
Minuly tyzden som bol vyskusat novy slovensky okruh - paraaada! Na 180km co som odjazdil na okruhu bola spotreba okolo 19l/100km. Bola to moja prva jazda na okruhu, jedny hodiny do blata vedla trate
, ale inak vysledny najlepsi cas je na prvy raz myslim celkom slusny - 4. najlepsi v kategorii do 200k(vysledky tu).
A plne suhlasim so Zemim. Za tu ceno ako sa da ZS180 kupit, absolutne nema konkurenciu, co sa zabavy a pozitku z jazdy tyka. A pritom je to plnohodnotny "rodinny sedan" s velkym kufrom
.
Zemi, aku mas vysku podvozku? Skus zmerat od zeme po opierku na zdvihak pod dverami vodica - porovname. Mas tam aj nejake ine upravy ako tie Xpower tlmice?
Moje 3 kusy ZS180 mali najazdene: 60tis, 80tis a teraz mam 105tis km a ziadny problem s VIS. A konecne som si zistil, co to vlastne VIS je: variabilna dlzka potrubia sania (Variable Intake/Induction System). T.j. pri tych 4000rpm sa otvoria (alebo uzavru?) VIS ventily a zmeni sa dlzka potrubia sania.
Tak som rad, ze Zemi sa pridal so spotrebou na moju stranu. Tak sa zda Petre, ze tej zabavy si s tymto autom este az tak moc neuzivas
Minuly tyzden som bol vyskusat novy slovensky okruh - paraaada! Na 180km co som odjazdil na okruhu bola spotreba okolo 19l/100km. Bola to moja prva jazda na okruhu, jedny hodiny do blata vedla trate
A plne suhlasim so Zemim. Za tu ceno ako sa da ZS180 kupit, absolutne nema konkurenciu, co sa zabavy a pozitku z jazdy tyka. A pritom je to plnohodnotny "rodinny sedan" s velkym kufrom
Zemi, aku mas vysku podvozku? Skus zmerat od zeme po opierku na zdvihak pod dverami vodica - porovname. Mas tam aj nejake ine upravy ako tie Xpower tlmice?
Re: Moje MG ZS
@turbo: K tomu VIS... On to vetsinou clovek resi az kdyz ty motory delaj kraval a to uz je pozde menit motorky, protoze je vymlety cely to otvirani ci co.... Cetl jsem o tom opravdu hodne...
Jinak xpower jsem rikal pruziny nejspis, ale jestli i tlumice to fakt nevim, ale podvozek pohodlnej moc neni.
Jeste mam Kingdragon konus filtr... Tim upravy konci... Jeste co bych udelal pokud to neprodam tak vyfuk. potrubi a dal to nema smysl - pak jedine 1.8T od VW. 
Jinac se podivej jakou mam mezeru mezi kolem a blatnikem - tam nedas prst.
http://img5.rajce.idnes.cz/d0503/2/2353 ... s/MG_1.jpg
Jinak xpower jsem rikal pruziny nejspis, ale jestli i tlumice to fakt nevim, ale podvozek pohodlnej moc neni.
Jinac se podivej jakou mam mezeru mezi kolem a blatnikem - tam nedas prst.
http://img5.rajce.idnes.cz/d0503/2/2353 ... s/MG_1.jpg
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
Vždyť já vím,že tomu moc nedávám
ale já potřebuju více jezdit než jen blbnout,ikdyž by mě samozřejmě lákolo více
závidím vám jak si jezdíte po okruhách,já si na něj jen tak nezajedu a když se tam jednou dostanu,tak to bude fakt událost
,takže se celýmu MG omlouvám,že si s jeho autem neužívám podle toho na co je určený
ale doufám,že jednou přijde můj čas 
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Moje MG ZS
Zemi,
na kolko by vysla taka vymena na ten 1.8T? A na aky vykon sa s nou da dostat? Nie ze by som to planoval, len tak pre zaujimavost. S tou roverackou KV6 som nadmieru spokojny, super zvuk a atmosfera ma svoje prednosti
.
Ja mam filter BMC-CDA, este chcem urobit vyfuk mozno aj vratane zvodov. Este som cital, ze dalsia relativne lacna uprava co ma vyznam po sani a vyfuku este urobit je vymena diferencialu na LSD. Najslabsim clankom ZS180 je vraj prevodovka, ktora nie je stavana na o moc vyssie vykony.
Ten filter mas ako umiestneny?
na kolko by vysla taka vymena na ten 1.8T? A na aky vykon sa s nou da dostat? Nie ze by som to planoval, len tak pre zaujimavost. S tou roverackou KV6 som nadmieru spokojny, super zvuk a atmosfera ma svoje prednosti
Ja mam filter BMC-CDA, este chcem urobit vyfuk mozno aj vratane zvodov. Este som cital, ze dalsia relativne lacna uprava co ma vyznam po sani a vyfuku este urobit je vymena diferencialu na LSD. Najslabsim clankom ZS180 je vraj prevodovka, ktora nie je stavana na o moc vyssie vykony.
Ten filter mas ako umiestneny?
Re: Moje MG ZS
Nerobia sa nejake "racing days" na okruhu v Brne? Tam by sme sa niekdy mohli stretnut.. 3 MG na okruhu, to by bola sila 
Re: Moje MG ZS
Anglani prodavaj mezikus s kterym muzes zachovat PG1 prevodovku... Mezikus + motor te vyjde na nakych 30tis pocitam... Plus nejaka ta prace, ale s tim motorem muzes jit na 300PS bez vymen pistu, ojnic atd... V UK jezdi ZS300 a dost s ni krouzi po okruhu a prevodovka drzi. 
http://www.youtube.com/watch?v=X4pm1bDBsvU
Jinak s Brnem nevim, ale ted v Moste bude ve stredu den otevrenych dveri.
http://www.youtube.com/watch?v=X4pm1bDBsvU
Jinak s Brnem nevim, ale ted v Moste bude ve stredu den otevrenych dveri.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
Od 14.5.2009 mam na ZS-u najeto 20000km! Při průměrné spotřebě
Vůbec bych tomu nevěřil jak to utíká a kilometry nabíhají,nejhorší je,že to bude pořád horší
Ale proč to píši.Udivuje mě jedna věc a to jsou poruchy!!Ten pojem vůbec neznám.Pokud tedy neberu jednu prasklou žárovku v zadním světle(na 7let starým autě,bych to i čekal)
Tak opravdu nic,vůbec nic!!Všechno klape jako hodinky!!
Tomu říkám studentský auto,když do něj nemusím vzrazit v opravách ani korunu
Kupuju motoristické časopisy kde testují auta na delší vzádelnosti,v těch českých většinou právě na 20000km.Po dvaceti tisících se jim vzdycky něco projeví a berou to jako dostatek porce kilometru na auto,a tak mě zajímalo,co budu řešit já,a ono nic
mám najeto 92500km a auto je ve skvělé kondici
Nemám co bych dodal,to mluví za samo za sebe
MG-ROVER jsou užasná a spolehlivá auta!
Takže ať žije Anglie!!
Vůbec bych tomu nevěřil jak to utíká a kilometry nabíhají,nejhorší je,že to bude pořád horší
Ale proč to píši.Udivuje mě jedna věc a to jsou poruchy!!Ten pojem vůbec neznám.Pokud tedy neberu jednu prasklou žárovku v zadním světle(na 7let starým autě,bych to i čekal)
Tomu říkám studentský auto,když do něj nemusím vzrazit v opravách ani korunu
Kupuju motoristické časopisy kde testují auta na delší vzádelnosti,v těch českých většinou právě na 20000km.Po dvaceti tisících se jim vzdycky něco projeví a berou to jako dostatek porce kilometru na auto,a tak mě zajímalo,co budu řešit já,a ono nic
MG-ROVER jsou užasná a spolehlivá auta!
Takže ať žije Anglie!!
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
Nepotřebuju vytáčet,jede to jako sviň i bez vytáčení
1300kg kdo to dneska má 
Díky já věřím že všechno bude šlapat i nadále
Díky já věřím že všechno bude šlapat i nadále
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
