
Brzdové třmeny zadní
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové třmeny zadní
Ono spis zalezi, co ma clovek za brzdy (kotouce, desky) a jak jezdi ... s SDi-ckem to mam stejne a co si pamatuju na starou Felicii, tak tam byly ty predni lite disky taky cerne jak uhel kazdou chvili, a to nebylo zadne Ti-cko 

- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Brzdové třmeny zadní
Tak tak, ikdyž včera sem mu i dal kolem šesti a jede tedy nádherně
Jen se nám blíží čas zimáků a plecháče se mi za krásné 16" dávat nechtěj
Budu tedy jezit co nejdelé na letňákách, ono tady v Pardubicích začne zima až tak v prosinci 



2x Rover 620ti
Re: Brzdové třmeny zadní
Nazdárek
takovej problém.. nebrzdí zadlí levá strana ani na ručku.. jakože nějaká snaha tam je ale do brzdění to má daleko a na ručku ani nemluvím..
zkoušel jsem poštelovat lanovod v kabině, je to o něco malinko lepší ale stále na pytel
taky jsem zkoušel odvzdušnit (žádný vzduch tam nebyl) i rozhýbat váleček (i naprázdno a normálně chodil), očistit plochy mezi třmenem a deskama ale bez výsledku.. všiml jsem si že váleček se dovnitř šroubuje a vím že třeba u kámošové xantie se podle toho šroubování nějak nastavuje ale u angličáka taky nic
kotouče a desky v zadu jsou zánovní ..
nějaké rady? nechtěl bych aby se mi máti zabila v zimě když brzdí jen jedna strana v zádu

takovej problém.. nebrzdí zadlí levá strana ani na ručku.. jakože nějaká snaha tam je ale do brzdění to má daleko a na ručku ani nemluvím..
zkoušel jsem poštelovat lanovod v kabině, je to o něco malinko lepší ale stále na pytel

taky jsem zkoušel odvzdušnit (žádný vzduch tam nebyl) i rozhýbat váleček (i naprázdno a normálně chodil), očistit plochy mezi třmenem a deskama ale bez výsledku.. všiml jsem si že váleček se dovnitř šroubuje a vím že třeba u kámošové xantie se podle toho šroubování nějak nastavuje ale u angličáka taky nic

kotouče a desky v zadu jsou zánovní ..
nějaké rady? nechtěl bych aby se mi máti zabila v zimě když brzdí jen jedna strana v zádu

Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Brzdové třmeny zadní
Tak sadu mam doma cena přesně 161kč uvidíme jak zrepasuju třmen:)Roman620ti píše:Stav se v Elitu, na předek stojí MO 231,-kč (obj.číslo D4 189) a na zadek je za 161,-kč (obj.číslo D4 190). Je to vždy sada na jeden třmen...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Brzdové třmeny zadní
Tak paráda, napiš pak prosím, jak to šlo, na silveru mám na zadním třmenu proseklou, nebo spíš prasklou tu hlavní manžetu pístku, tak bych to měl asi udělat taky...zvlášť když se blíží ta zima a to svinsvo sůl 

2x Rover 620ti
Re: Brzdové třmeny zadní
nikdo neporadí? 

Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Brzdové třmeny zadní
:(To netušim.LANiN píše:nikdo neporadí?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Brzdové třmeny zadní
A kdyz slapnes pedal tak to brzdi?To delalo me normalne brzdilo, ale rucka ne,proste ten ksidlik za ktery tahalo lano od rucky bylo nadorazu a vic pist proste nevyjel. Vymenil jsem brzdic z vrakace a vse funguje.LANiN píše:nikdo neporadí?
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Re: Brzdové třmeny zadní
no jak jsem psal.. na ručku je to katastrofa ale pedálem to brzdí o trochu lépe ale levá míň jak pravá stranarOMAN007 píše:A kdyz slapnes pedal tak to brzdi?To delalo me normalne brzdilo, ale rucka ne,proste ten ksidlik za ktery tahalo lano od rucky bylo nadorazu a vic pist proste nevyjel. Vymenil jsem brzdic z vrakace a vse funguje.

a kolik koštovvaly ty třmeny?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Brzdové třmeny zadní
Tak za litra kamo.
Jinak:Má cenu kupovat ty trmeny z toho 33000km najeto roveru za 4000 vsechny?NEbo zrepasovany moje brzdy budou to samí?Slyseli ste nekdy o prasklym trmenu nebo tak?Jde o bezpecnost ze by treba byly min opotrebeny namahanim a bezpecnejsi..Ale ai je to kravovina.
Jinak:Má cenu kupovat ty trmeny z toho 33000km najeto roveru za 4000 vsechny?NEbo zrepasovany moje brzdy budou to samí?Slyseli ste nekdy o prasklym trmenu nebo tak?Jde o bezpecnost ze by treba byly min opotrebeny namahanim a bezpecnejsi..Ale ai je to kravovina.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Brzdové třmeny zadní
[
No když necháš repasovat třmeny, tak ten základ použijou vždy stejnej, akorát to opískujou, dal nové pístky, gumičky... Pokud nebudou nějak extra vyrezlé, asi bych to spíš opravil. Záleží kolik budou stát pístky, nebo jestli půjdou použít ty tvoje. Druhá věc je ta, že to auto s 33.000km muselo hrozně dlouho někde stát, nejžděný, těžko říct, jestli budou jako nové...
No když necháš repasovat třmeny, tak ten základ použijou vždy stejnej, akorát to opískujou, dal nové pístky, gumičky... Pokud nebudou nějak extra vyrezlé, asi bych to spíš opravil. Záleží kolik budou stát pístky, nebo jestli půjdou použít ty tvoje. Druhá věc je ta, že to auto s 33.000km muselo hrozně dlouho někde stát, nejžděný, těžko říct, jestli budou jako nové...
2x Rover 620ti
Re: Brzdové třmeny zadní
Asi máš pravdu, písty pujdou stary použit, nijak netečou, takže koupim gumičky a zrepasuju si svy stary:)To bude stačit a ušetřim na pul mesice ježdění:-DRoman620ti píše:[
No když necháš repasovat třmeny, tak ten základ použijou vždy stejnej, akorát to opískujou, dal nové pístky, gumičky... Pokud nebudou nějak extra vyrezlé, asi bych to spíš opravil. Záleží kolik budou stát pístky, nebo jestli půjdou použít ty tvoje. Druhá věc je ta, že to auto s 33.000km muselo hrozně dlouho někde stát, nejžděný, těžko říct, jestli budou jako nové...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Brzdové třmeny zadní
Ty weeeeee nevite nekdo jak se dava ta velka gumick ana pistek?delal sem to 2 hodiny a pak sem ji propich:-D:-D:-D nejdriv na pistek?Nebo do trmenu?Kdyz ji dam do trmenu nevim jek ji dat na pistek.A naopak to nejde uz vubec.
Vadi kdyz je propichla?Mam ji zalepit vterinakem?:-D
Vadi kdyz je propichla?Mam ji zalepit vterinakem?:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Brzdové třmeny zadní
prvne se dava gumicka do trmenu a pak se to dava na pistek.
nejlepe se to dava ve dvou lidech to je hotovy za minutu. ja jsem to u zadnich trmenu delal tak ze jsem drzel gumicku kombinackama prstama a mlada dratem z kola a pak ho tam dala.
Protrhlou bych rozhodne nedaval. To pak nema tvoje dosavadni prace zadnou cenu.
Kdyz rucni brzda nebrzdi, protoze uz je utazena na doraz, tak se musi povolit chvili brzdit, aby se pootocil ten nastavovaci sroub a pak se muze znova utahnout.
na to nepotrebujes novy trmeny <- pro rOMAN007
nejlepe se to dava ve dvou lidech to je hotovy za minutu. ja jsem to u zadnich trmenu delal tak ze jsem drzel gumicku kombinackama prstama a mlada dratem z kola a pak ho tam dala.

Kdyz rucni brzda nebrzdi, protoze uz je utazena na doraz, tak se musi povolit chvili brzdit, aby se pootocil ten nastavovaci sroub a pak se muze znova utahnout.


Re: Brzdové třmeny zadní
Jo díky, já sem to už udělal tak že sem ji dal na pistek a pak nasunul do dražky vzadu a pak tenkym šroubovackem dokola daval do drazky a je tam:)Dirk sem zalepil vterinakem:-D:-D:-DTo drzi jak pes! čim je dobry namazat ty vodici čepy na třmenu?Jak sou na nich taky maly gumičky?Asi leda tim specialnim na brzdy co?Bojim se aby mi to tam nezatvrdlo až se brzda ohřeje.I když u zadních to nebudetakovej problem.
Jinak sem našel idealni destičky :

Yellowstuff - toto brzdové obložení s redukovaným brzdným prachem je náš top produkt a je perfektním řešením pro závody a silnice s velkým brzdným účinkem i při nízkých teplotách. Což je pro závodní obložení obdivuhodné, jelikož je obvykle nutné pro optimální chod obložení nejdříve zahřát. Yellowstuff se hodí pro opravdu rychlé silniční vozy, závodní a rallye vozy. Yellowstuff je progresivní brzdové obložení (tzn., že při vyvinutí větší síly na brzdový pedál je brzdný účinek větší a vyvíjí při stoupající teplotě ještě agresivnější účinek). Obložení vykazuje vysokou životnost a minimální opotřebení brzdových kotoučů. Vysoký součinitel tření nabízí nejlepší účinky až do extrémních teplot 900°C. Jako všechna brzdová obložení od EBC je i toto bez agresivního černého brzdového prachu, který jinak zůstává na ráfcích a tím je znečišťuje a ničí pokud nejsou pravidelně čištěny. Yellowstuff bylo v testu brzd Maxpower oceněn jako nejlepší obložení pro silnici a závody. Obložení je vyráběno nejnovější technologií Interlay. Díky tomu má součinitele tření 0,6 a byl v roce 2004 používán při velkém množství rallye a okruhových závodů.
Jinak sem našel idealni destičky :

Yellowstuff - toto brzdové obložení s redukovaným brzdným prachem je náš top produkt a je perfektním řešením pro závody a silnice s velkým brzdným účinkem i při nízkých teplotách. Což je pro závodní obložení obdivuhodné, jelikož je obvykle nutné pro optimální chod obložení nejdříve zahřát. Yellowstuff se hodí pro opravdu rychlé silniční vozy, závodní a rallye vozy. Yellowstuff je progresivní brzdové obložení (tzn., že při vyvinutí větší síly na brzdový pedál je brzdný účinek větší a vyvíjí při stoupající teplotě ještě agresivnější účinek). Obložení vykazuje vysokou životnost a minimální opotřebení brzdových kotoučů. Vysoký součinitel tření nabízí nejlepší účinky až do extrémních teplot 900°C. Jako všechna brzdová obložení od EBC je i toto bez agresivního černého brzdového prachu, který jinak zůstává na ráfcích a tím je znečišťuje a ničí pokud nejsou pravidelně čištěny. Yellowstuff bylo v testu brzd Maxpower oceněn jako nejlepší obložení pro silnici a závody. Obložení je vyráběno nejnovější technologií Interlay. Díky tomu má součinitele tření 0,6 a byl v roce 2004 používán při velkém množství rallye a okruhových závodů.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.