V prudší zatáčce (jedno levá, pravá) se v určitém okamžiku "pohne" řizení ven ze zatáčky. Po korekci volantu zpět do zatáčky je vše v pořádku a dá se projet bez další korekce volantem.
Po takové levé zatáčce je příčka volantu mírně, po pravé mírně vpravo. Zní to blbě, ale je to tak


V mírných zatáčkách to nedělá.
Mám nové toto léto: silentbloky (předek, zadek), tlumiče, gumy, udělanou geometrii podle příručky.
Dle mého soudu to nedělá servo, protože stejně se to chová, když je pojistka pro servo v kufru vyndaná. Pokud provedu (Dieter's pages) to, že zvednu předek, nastartuju, tak volant drži tu polohu, kde je natočený, takže i z tohoto důvodu to na servo nevidím.
Připadá mi to jako mechanická záležitost a napadají mě 2 věci. Hýbe se celý přední rám na silentblocích (ty mám na cestě, ale ještě nedošly), nebo je vyběhaná skřínka řízení (jenže u MOSSe je nová 300 liber ehm).
Nemáte, prosím, někdo nějaký nápad ?
Díky za odpovědi, Roman.