jen oprava k tý ceně:porvé byla na něm cena 248000kč!! asi až za čtvrt roku to snížil na 198
Moje MG ZS
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
Taky určitě seženeš super kousek za super cenu!
Určitě se najde nějakej děda z Neměcka,kterej jednoho dne otevře garáž a zjistí,že mu tam stojí lehce zaprášený ZT-čko v plný výbavě s 30000km se serviskou v super stavu a akorát mu tam zabírá místo a jelikož mu je jedno za kolik ho prodá,protože si ani nepamatuje za kolik ho koupil nový
nechá Ti ho za cenu,kterou si řekneš ty
No nebyla by to paráda?
jen oprava k tý ceně:porvé byla na něm cena 248000kč!! asi až za čtvrt roku to snížil na 198
jen oprava k tý ceně:porvé byla na něm cena 248000kč!! asi až za čtvrt roku to snížil na 198
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Moje MG ZS
Mazec 
Re: Moje MG ZS
Trundo, zeptej se Maxe 80, zda ten děda z Německa od kterýho kupoval R75 V6 , nemá náhodou bráchy kterej má zachovalou MG ZT

Re: Moje MG ZS
No..... Bude to zajimave....
Co jsem tak koukal na to mobile.de, tak tam kdyz se objevi nejak pekny levny kousek,tak se tam ani moc neohreje...
Ale ted me fakt desne mrzi,ze mi nekdo vyfoukl toho krasavce v anglii
Jinac vcera jsem si vsiml, ze na sauto asi o deset tisic zlevnili to modre ZTT... Jako ono je moc pekny,ale ma uz dost najete a ta cena by musela jit jeste o kus dolu, aby mne to oslovilo... Uvidim jak dlouho tam vydrzi... Mozna se na neho zajedu podivat...
Jako tady to Petovo ZSko je fakt supr kup... no snad se mi take postesti
Co jsem tak koukal na to mobile.de, tak tam kdyz se objevi nejak pekny levny kousek,tak se tam ani moc neohreje...
Ale ted me fakt desne mrzi,ze mi nekdo vyfoukl toho krasavce v anglii
Jinac vcera jsem si vsiml, ze na sauto asi o deset tisic zlevnili to modre ZTT... Jako ono je moc pekny,ale ma uz dost najete a ta cena by musela jit jeste o kus dolu, aby mne to oslovilo... Uvidim jak dlouho tam vydrzi... Mozna se na neho zajedu podivat...
Jako tady to Petovo ZSko je fakt supr kup... no snad se mi take postesti
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
Konečně mám po zkouškách a tzn.že mám náladu a čas sem napsat všechny moje další zkušenosti s mým dravcem
Čím začneme:určitě spotřebou,jen pro info:auto mám od 14.5.09 to je asi měsíc a půl,za tu dobu jsem najezdil 3324km a natankoval jsem 300l(vedu si deník na http://www.spotřeby.cz ,proto to vím přesně
) spotřeba = 9,01l/100km! jenže je v tom první den ježděni na sprintech=12l/100km a o dva týdny později cesta téměř 400km jen po dálnici a z toho polovina cesty jen na 5!!válců!!
,takže nějakých 200km motůrek pěkně trpěl
o co šlo:Autíčko ztratilo na výkonu a celý se klepalo,věděl jsem,že je něco v nepořádku,ale kontrolka na kontrolu motoru nesvítila,koukal jsem se na motor co by to mohlo být,ale na něm jsem nic neobvyklého nenašel,tak jsem jel,potřeboval jsem domů,co se dalo dělat,neděle věčer pomalu tma...jen jsem doufal,že se nic nestane.Když jsem přijel domu,nedalo mi to a prolezl jsem motor znova,pak jsem to přišel: překousané dráty od vstřikovače jednoho válce od kabiny.Nějaká mrcha mi vlezla do motoru a překousala dráty
vůbec mi není jasný co to za veteš mohlo být,protože jsem měl auto ve dvoře,kde nic neleze snad jedině kočka, ale ta přece nekouše dráty!?No prostě záááhada.Naštěstí to šlo jednodušše opravit pomocí spojovacích bužírek,takže vše nakonec funguje tak jak má.Kontrolka se rozvítila až asi 20km před domovem(to už jsem dojel)ale že nesvítila prvních 180km se hodně divím.Ale už mě to netrápí,jen bych takový zvířectvo střílel!
=10l/100km.Teď už se mi spotřeba pohybuje okolo 8,5l/100km a to je většinou polovina po dálnici!Snažím se držet otačky do 4000 tzn.nějakých 150km/h ale tachometrovích(ve skutečnosti je to 140km/h),takže se spotřebou jsem nadmíru spokojen
,za nejmíň jsem jel zatím za 8l/Km ale to byla normální jízda ne žádné šetření,takže si myslím,že se nechá v klidu jet za mnohem méně
když jsem se bavil s jedním kamarádem a říkal mu,že jezdím do 9litrů v pohodě,tak se jen divil.Prej zná chlápka co si koupil golfa s 1,4 TSi(kompresor a turbo dohromady)taky 170koní a on s tím jezdí za 11LITRŮ!!!s 1,4!!! tak jsem se jen smál
Výkon-strašně rychle se na něj zvyká a nejhorší je,že je to pořád málo
jak jsem sem nedávno dával tu zajímavou tabulku o sání,tak opravdu funguje,přesně ve 4000 do toho kopne stádo nejméně dalších 30koní a pak stojí za to ten kolotoč
.Někdy jestli budu mít čas si chci v Praze nechat na válcové zkušebně(za 1200kč)změřit skutečný výkon,abych veděl na čem sem a kdy řadit
ještě jsem se chtěl zeptat jestli někdo neví jaký je rozdíl ve verzi 190koní co je v ZT a v mém 177koní,jestli je to jen elektronikou nebo i nějaké úpravy,zatím jen pro zajímavost,ale do budoucna...nevím nevím
Doma už mám připravené svíčky BRISK Platin,prý to má být kvalita,tak uvidím
.Jen ta výměna asi bude peklo,ale čas zatím je,dám vědět...
Podvozek-je tvrdý opravdu tvrdý=minimální náklon auto sedí jak přibytý=paráda,utrpení na dálnici to určitě je,ale nechá se to přežít,aspoň nikomu není špatně tak jako z felicie nebo z mondea kdy byla zase spíše houpavá jizda
autu by se rozhodně líbilo spíš na okruhu úplně si o to někdy říká,ale zatím se na okruh koukám jen na youtubu
třeba to časem taky přijde
Řízení-jde ovládat malíčkem,jde z lehka opravdu hodně,ale co mě nejvíce zaráží je nulová hodnota kolem středové pozice volantu,auto reaguje už jen na lehké pohyby a má to jednu obrovskou výhodu
:pražské kanály-parádně se jim vyhnu,protože auto jede přesně tam kam chci a je to hned!...S mým autem jsem jezdil asi měsíc a s žádným jiným jsem po tu dobu nejel,takže jsem si na něj pěkně zvykl,jenže teď o víkendu jsem jel s naším Freelanderem a myslel jsem,že zatáčku,kterou znám už nevyberu a sám,že z toho auta za jízdy vystoupím,auto jelo pořád rovně já potřeboval zatočit a auto se hrnulo jinam než jsem chtěl,hroznej pocit,nebylo to nic strašnýho ale byl jsem jen překvapenej,prostě zvyk a to ještě máme na freelanderu 18"kola,takže to taky celkem sedí,ale je to pro holt proti ZSu kačena.
Pneumatiky-na autě jsou Mischeliny,ještě sice nejsou sjeté,což zn.že tam jsou asi 2mm ke značce,ale už jsou staré a jsou lehce spuchřelé,prostě nejsou nic moc,takže jsem si objednal nové.Vybíral jsem podle v kusu,takže padla volba na Yokohama S.Drive 205/45 R17 W sehnal jsem je za supr cenu,teď by měly někdy dorazit,takže uvidím jestli vůbec budou v pořádku jelikož mě vyšly asi o 1000kč na gumě levněji než za kolik se prodávají všude jinde
Kufr-oproti mému bývalému R45 liftback,je to opravdu velký nárust,docela jsem překvapen a rád,protože se mi ten v liftbacku zdál malý,ale když jsem něco potřebal odvézt,tak se to vždycky nějak vešlo
Tak a moje úpravy z Anglie sem si objednal znak-byl doma asi za tři dny,super cena a rychlost,nedalo mi to a musel jsem si objednat hned něco dalšího,takže originál koberečky se znakem MG už by měly být na cestě
, na aukru jsem si vydražil konečně pořádný rádio s vyjížděcím displeem,na což se moc těším,jelikož mi vadí to stání v zácpách,tak si tam hodím nějakej pěknej filmeček a bude
teď o víkendu chci natřít třmeny pěkně na modro jako jsou sedačky,aby to pěkně ladilo a pořádně ho po dlouhý době zase umýt a navoskovat.
Co bych chtěl do budoucna:Koupit dvojici laděných výfuků asi originál X-power je to brutální zvouček a vzhled,pak kit sání KaN taky kvůli zvuku.určitě original křídlo alá SUBARU
a komplet brzdy x-power.
Toť zatím vše co jsem měl na srdci,už jsem se potřeboval vypovídat
A závěr?Prostě jsem hrdý majitel MG-ROVER

Čím začneme:určitě spotřebou,jen pro info:auto mám od 14.5.09 to je asi měsíc a půl,za tu dobu jsem najezdil 3324km a natankoval jsem 300l(vedu si deník na http://www.spotřeby.cz ,proto to vím přesně
Výkon-strašně rychle se na něj zvyká a nejhorší je,že je to pořád málo
Doma už mám připravené svíčky BRISK Platin,prý to má být kvalita,tak uvidím
Podvozek-je tvrdý opravdu tvrdý=minimální náklon auto sedí jak přibytý=paráda,utrpení na dálnici to určitě je,ale nechá se to přežít,aspoň nikomu není špatně tak jako z felicie nebo z mondea kdy byla zase spíše houpavá jizda
Řízení-jde ovládat malíčkem,jde z lehka opravdu hodně,ale co mě nejvíce zaráží je nulová hodnota kolem středové pozice volantu,auto reaguje už jen na lehké pohyby a má to jednu obrovskou výhodu
Pneumatiky-na autě jsou Mischeliny,ještě sice nejsou sjeté,což zn.že tam jsou asi 2mm ke značce,ale už jsou staré a jsou lehce spuchřelé,prostě nejsou nic moc,takže jsem si objednal nové.Vybíral jsem podle v kusu,takže padla volba na Yokohama S.Drive 205/45 R17 W sehnal jsem je za supr cenu,teď by měly někdy dorazit,takže uvidím jestli vůbec budou v pořádku jelikož mě vyšly asi o 1000kč na gumě levněji než za kolik se prodávají všude jinde
Kufr-oproti mému bývalému R45 liftback,je to opravdu velký nárust,docela jsem překvapen a rád,protože se mi ten v liftbacku zdál malý,ale když jsem něco potřebal odvézt,tak se to vždycky nějak vešlo
Tak a moje úpravy z Anglie sem si objednal znak-byl doma asi za tři dny,super cena a rychlost,nedalo mi to a musel jsem si objednat hned něco dalšího,takže originál koberečky se znakem MG už by měly být na cestě
Co bych chtěl do budoucna:Koupit dvojici laděných výfuků asi originál X-power je to brutální zvouček a vzhled,pak kit sání KaN taky kvůli zvuku.určitě original křídlo alá SUBARU
Toť zatím vše co jsem měl na srdci,už jsem se potřeboval vypovídat
A závěr?Prostě jsem hrdý majitel MG-ROVER
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Moje MG ZS
Je tam rozdíl hlavně v motoru(4,6l osmivál)a pohonu zadní osy.
-
Tommi_82
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje MG ZS
Jenže ty nemáš donutile taky "pouhejch" 190 koní ale splašenejch 260 kobyl.... 
No ale taky by mě zajímalo jakej je rozdíl mezi KV6 180 u ZS a KV6 190 u ZT???
No ale taky by mě zajímalo jakej je rozdíl mezi KV6 180 u ZS a KV6 190 u ZT???
Re: Moje MG ZS
Jo sem se cancl,vzalo mě to číslo 190.Já se pohybuju v kw.
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
JJ to máš pravdu,ale já se ptám na 2,5lV6 dělal se ve dvou verzích a do ZT-čka se dávala ta silnější. 4,6lV8 260kobyl je dosti něco jiného 
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Moje MG ZS
to bude klasickej rozdíl v naladění, nebo svodech od motoru. Nic jiného bych tam nehledal.
Jinak gratulace k takovému autu, je to vysněnej kousek. Taky sem na tenhle motor zahlížel. Ale já sem poučen od kámoše, že na silnici je cokoli přez 100 koní defakto zbytečný a nebezpečný. Když nato příjde běžně mě předjede 1,2HTP protože má plyn na podlaze a služební auto...
Osobně mám sportovní sání kůli zvuku, a sportovní vejfuk ten zvuk přehluší. Ale pokud chceš nějaké koníky navíc, tak samozřejmě oboje. Jinak je to šestivál, 2,5 to už je slušnej oběm, dle mě by tomu slušelo širší vejfukové potrubí. Je to nákladný, ale pokud chceš zvednout výkon tak větčíma svodama a vejfukem dle mě uděláš 10 koní. nadruhou stranu tu řešíš spotřebu a jakejkoli fitr, nebo vejfuk ti jí zhoršej. už jen proto že budeš chtít poslouchat ten zvuk, a budeš nato šlapat i tam kde nemusíš. To znám z vlastní zkušenosti. není nic lepšího než sešlápnout plyn na 2500 otáčkách, otevře se klapka v sání a ven skrz sportovní fitr proletí bublavej zvuk jak z harleje
Troufl bych si říct že takovou nádheru každej laděnej vejfuk skazí.
Jinak gratulace k takovému autu, je to vysněnej kousek. Taky sem na tenhle motor zahlížel. Ale já sem poučen od kámoše, že na silnici je cokoli přez 100 koní defakto zbytečný a nebezpečný. Když nato příjde běžně mě předjede 1,2HTP protože má plyn na podlaze a služební auto...
Osobně mám sportovní sání kůli zvuku, a sportovní vejfuk ten zvuk přehluší. Ale pokud chceš nějaké koníky navíc, tak samozřejmě oboje. Jinak je to šestivál, 2,5 to už je slušnej oběm, dle mě by tomu slušelo širší vejfukové potrubí. Je to nákladný, ale pokud chceš zvednout výkon tak větčíma svodama a vejfukem dle mě uděláš 10 koní. nadruhou stranu tu řešíš spotřebu a jakejkoli fitr, nebo vejfuk ti jí zhoršej. už jen proto že budeš chtít poslouchat ten zvuk, a budeš nato šlapat i tam kde nemusíš. To znám z vlastní zkušenosti. není nic lepšího než sešlápnout plyn na 2500 otáčkách, otevře se klapka v sání a ven skrz sportovní fitr proletí bublavej zvuk jak z harleje
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
No já jezdím jedině bezpečně,proto potřebuju silný auto,abych rychle předjel!
O té spotřebě a zvuku,tak je to přesně tak jak píšeš,když jsem si to četl musel jsem se usmívat,jelikož je to přesně můj případ.
Nevím,ale prostě krásnej zvuk motoru je něco jako droga
kterou musím aspoň jednou za čas mít a Když je to potom ještě V6...hmmm mám rád svoje auto 
O té spotřebě a zvuku,tak je to přesně tak jak píšeš,když jsem si to četl musel jsem se usmívat,jelikož je to přesně můj případ.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Moje MG ZS
ahoj Petre,
tak gratulujem k skvelej kupe a vitaj v klube ZS180
. Ja jazdim ZS180 uz 5 rokov a mam uz treti kusok, momentalne presne taky isty strieborny ako ty (dva som rozbil
).
Ta spotreba co pises mi ale pripada ako dost velke sci-fi. Ja robim priemer cca 12l - 12,5l /100km; a po meste alebo ked jazdim uplne na doraz sa to vysplha ku 14l. Aj ked jazdim na spotebu, myslim ze pod 10l som sa nikdy nedostal. O priemere 12l som pocul aj pri R 75-kach s rovnakym motorom. Je ale pravda, ze na spotrebu moc nejazdim, takze moj motor je zvyknuty a naladeny na velmi sportovu jazdu
. Ved prava zabava prave len zacina pry tych 4000ot
190k v ZT oproti 177k v ZS je hlavne vdaka inemu systemu sania, dalsie rozdiely su v naladeni ECU a iny vyfuk. V ZS je pouzite sanie z R45 2l V6 150k, ktore nestiha dostatocne pre 2.5liter v ZS180. Takze sanie je prva vec, co sa oplati vymenit - dobre sanie prida cca 5-10k.
Ak chces sanie, co ti realne prida vykon, musi to byt s privodom studeneho vzduchu. Otvoreny konicky filter ("hruska") v priestore motora ti da zvuk ale uberie vykon. Najlespie zvysenie vykonu ponukaju uzavrete kity (K&N75i nekupuj):
- BMC-CDA (http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp) a
- ITG maxogen (http://www.motorsportworld.co.uk/frame- ... ilters.htm), ktory je povazovany za najlepsie sanie pre ZS180.
Ja mam BMC-CDA lebo bol podstaten lacnejsi a vysledok cca rovnaky.
Dalsie moznosti su umiestnit otvoreny filter do priestoru nad lave koleso medzi vnutorny a vonkajsi blatnik. Alebo si urobit vlastny uzavrety kit, pouzit airbox z Rovera 820 s nejakym lepsim filtrom (napr. Green Cotton). Chce to viac vlastnej roboty, ale za podstatne menej penazi sa da dosiahnut to iste, co s ITG a BMC. Niektory dokonca hovoria, ze hruska pod blatnikom da lepsi vykon ako ITG.
Vyfuk je asi lepsie si nechat urobit "na mieru" (to mam v plane najblizsie), co moze byt aj podstatne lacnejsie ako hotovy kit. Ja som mal ponuku cca 1000Eur za komplet vyfukove potrubie vratane zvodov az po koncovku. Co stoji ten X-power? A to je len tlmic alebo komplet potrubie?
Pneu Yokohama S.Drive mi nic nehovori. Kolko stali, ako si spokojny? Povodne Micheliny Pilot Sport boli super, len Pilot Sport 2 uz nerobia v tomto rozmere. Potom som mal 16" Goodyear Eagle F1 GS-D3 - tiez skvele, najma v dazdi drzali jak za sucha. Toto leto dosluzili Bridgestone RE050A - tiez uplna spokojnost. Inak je to dost problem s tymto rozmerom, mnohe, najma tie spickove modely sa nerobia v tomto rozmere. V zime jazdim 205/50R16 a na leto rozmyslam, ze prejdem na 215/40R17 alebo 215/45R17.
Ak este nemas zimne, mam na predaj lacno Michelin Pilot Alpin 2 (foto: http://picasaweb.google.sk/turbo180/Mic ... directlink) a tiez letne Hankook Ventus Sport K104 na diskoch SMC D 17"

Tiez mam na predaj K&N filter("hrusku") s montazou pre ZS180 ak by si mal zaujem.
.
tak gratulujem k skvelej kupe a vitaj v klube ZS180
Ta spotreba co pises mi ale pripada ako dost velke sci-fi. Ja robim priemer cca 12l - 12,5l /100km; a po meste alebo ked jazdim uplne na doraz sa to vysplha ku 14l. Aj ked jazdim na spotebu, myslim ze pod 10l som sa nikdy nedostal. O priemere 12l som pocul aj pri R 75-kach s rovnakym motorom. Je ale pravda, ze na spotrebu moc nejazdim, takze moj motor je zvyknuty a naladeny na velmi sportovu jazdu
190k v ZT oproti 177k v ZS je hlavne vdaka inemu systemu sania, dalsie rozdiely su v naladeni ECU a iny vyfuk. V ZS je pouzite sanie z R45 2l V6 150k, ktore nestiha dostatocne pre 2.5liter v ZS180. Takze sanie je prva vec, co sa oplati vymenit - dobre sanie prida cca 5-10k.
Ak chces sanie, co ti realne prida vykon, musi to byt s privodom studeneho vzduchu. Otvoreny konicky filter ("hruska") v priestore motora ti da zvuk ale uberie vykon. Najlespie zvysenie vykonu ponukaju uzavrete kity (K&N75i nekupuj):
- BMC-CDA (http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp) a
- ITG maxogen (http://www.motorsportworld.co.uk/frame- ... ilters.htm), ktory je povazovany za najlepsie sanie pre ZS180.
Ja mam BMC-CDA lebo bol podstaten lacnejsi a vysledok cca rovnaky.
Dalsie moznosti su umiestnit otvoreny filter do priestoru nad lave koleso medzi vnutorny a vonkajsi blatnik. Alebo si urobit vlastny uzavrety kit, pouzit airbox z Rovera 820 s nejakym lepsim filtrom (napr. Green Cotton). Chce to viac vlastnej roboty, ale za podstatne menej penazi sa da dosiahnut to iste, co s ITG a BMC. Niektory dokonca hovoria, ze hruska pod blatnikom da lepsi vykon ako ITG.
Vyfuk je asi lepsie si nechat urobit "na mieru" (to mam v plane najblizsie), co moze byt aj podstatne lacnejsie ako hotovy kit. Ja som mal ponuku cca 1000Eur za komplet vyfukove potrubie vratane zvodov az po koncovku. Co stoji ten X-power? A to je len tlmic alebo komplet potrubie?
Pneu Yokohama S.Drive mi nic nehovori. Kolko stali, ako si spokojny? Povodne Micheliny Pilot Sport boli super, len Pilot Sport 2 uz nerobia v tomto rozmere. Potom som mal 16" Goodyear Eagle F1 GS-D3 - tiez skvele, najma v dazdi drzali jak za sucha. Toto leto dosluzili Bridgestone RE050A - tiez uplna spokojnost. Inak je to dost problem s tymto rozmerom, mnohe, najma tie spickove modely sa nerobia v tomto rozmere. V zime jazdim 205/50R16 a na leto rozmyslam, ze prejdem na 215/40R17 alebo 215/45R17.

Tiez mam na predaj K&N filter("hrusku") s montazou pre ZS180 ak by si mal zaujem.
.
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Moje MG ZS
Ahoj Turbo!!
Jsem rád,že mě bereš do klubu ZS
moc nás není,ale to je tím,že moc lidí neví co v našem autě je!!
S tou spotřebou se přiznávám,že nejsem takový dravec jako ty
jen občas
ale to se do spotřeby moc nepromítne.Jezdím taky dost dálky(teda podle mě,někdo to má jinak ale tak 150km je to dost často a na spotřebu není nic lepšího než teplej motor,to všichni víme)a většinou sebou vozím lidi(spíš holky,pokud to jde
,to je mi milejší)a ty dokážou pěkně ječet,pokud s tím máš zkušenosti
myslím za jizdy
v autě
Už jsem si koupil přímý filtr K&N a je to zážitek na každý vytočení přes 4000ot.Rozhodně to stálo za to(byl pěkně mastnej,mám ho přímo od rieggera),ale k tomuhle autu prostě brutální zvuk patří!!Doporučuji všem!!
Výfuk zatím neřeším,můžu je říct,že mi prostřední díl začíná korodovat a to se mi nelíbí
uvidíme co bude po zimě,dík za info,nevím kolik firem to dělá znám jen laityng.
Výkon už mi teď stačí!Dal jsem nové svíčky a koupil jsem dvě nádrže Shellu V-poweru RACING,aby se motor pěkně pročistil a můžu říct,že 100oktanů je opravdu rozdíl!!Schválně si to všichni zkuste a uvidíte sami(Teď je nejlepší doba,než benzín zdraží a než bude zima)Třeba to je jen svíčkama nebo toho že jsem dal o dvě stovky více
ale rozdíl u mě teda je,hlavně v zátahu od spodu!
Yokohamy jsem chtěl prostě zkusit,zatím jsem spokojený,jenže je to taky tím že jsem jiné 17" neměl a na okruhu jsem nebyl,ale stěma bych tam stejně nejel,na to mám doma schovany stary micheliny,jenže zatím nevím kdy na ně přijde čas
Těď by mi měly přijít kola z anglie.Objednal jsem si originál MG 16" abych měl na zimu.,zatím to vypadá že koupím Micheliny PA3,asi je to to nejlepší co může být.
Jsem rád,že mě bereš do klubu ZS
S tou spotřebou se přiznávám,že nejsem takový dravec jako ty
Už jsem si koupil přímý filtr K&N a je to zážitek na každý vytočení přes 4000ot.Rozhodně to stálo za to(byl pěkně mastnej,mám ho přímo od rieggera),ale k tomuhle autu prostě brutální zvuk patří!!Doporučuji všem!!
Výfuk zatím neřeším,můžu je říct,že mi prostřední díl začíná korodovat a to se mi nelíbí
Výkon už mi teď stačí!Dal jsem nové svíčky a koupil jsem dvě nádrže Shellu V-poweru RACING,aby se motor pěkně pročistil a můžu říct,že 100oktanů je opravdu rozdíl!!Schválně si to všichni zkuste a uvidíte sami(Teď je nejlepší doba,než benzín zdraží a než bude zima)Třeba to je jen svíčkama nebo toho že jsem dal o dvě stovky více
Yokohamy jsem chtěl prostě zkusit,zatím jsem spokojený,jenže je to taky tím že jsem jiné 17" neměl a na okruhu jsem nebyl,ale stěma bych tam stejně nejel,na to mám doma schovany stary micheliny,jenže zatím nevím kdy na ně přijde čas
Těď by mi měly přijít kola z anglie.Objednal jsem si originál MG 16" abych měl na zimu.,zatím to vypadá že koupím Micheliny PA3,asi je to to nejlepší co může být.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Moje MG ZS
S tou spotrebou sa mi to aj tak nezda. I ked jazdim kludne a dlhe trasy, pod 10l/100km sa nedostanem. A obcas som to skusal vyslovene na spotrebu. Tak neviem, ci si sa pri svojich vypoctoch niekde nesekol alebo mas tu selmu pod kapotou nejaku zaspatu
. Alebo mam fakt ja taku tazku nohu?
Ja si vzdy pri tankovani plnej vynulujem pocitadlo km a potom vypocitam spotrebu pri tankovani dalsej plnej. Sledujem si tak aj dojazd, lebo kontrolka rezervy v tomto aute funguje trochu divne.
Tiez takmer vzdy tankujem 100oct. V-power Racing a mozem potvrdit rozdiel. Aj ked ja citim narast hlavne vo vysokych otackach (4-6000ot), ale to bude asi aj rozdielnym kitom sania (BMC-CDA). Som zvedavy co este urobia nove iridiove sviecky, co som objednal a ked este vycistim vzduchovy filter. Ozaj aky davas olej? Podla mna je najlepsi Mobil1 0W40, tiez prida trochu na dynamike.
Co vyjdu tie originaly 16" z UK?
Ak by si mal niekedy cestu cez Bratislavu, ozvi sa. Mozeme porovnat zvuk a vykon
Tiez takmer vzdy tankujem 100oct. V-power Racing a mozem potvrdit rozdiel. Aj ked ja citim narast hlavne vo vysokych otackach (4-6000ot), ale to bude asi aj rozdielnym kitom sania (BMC-CDA). Som zvedavy co este urobia nove iridiove sviecky, co som objednal a ked este vycistim vzduchovy filter. Ozaj aky davas olej? Podla mna je najlepsi Mobil1 0W40, tiez prida trochu na dynamike.
Co vyjdu tie originaly 16" z UK?
Ak by si mal niekedy cestu cez Bratislavu, ozvi sa. Mozeme porovnat zvuk a vykon






