
Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
To že to chytá hůře za tepla bych teda jako problém považoval....není to přece pionýr, co se ohřeje a musí se roztlačit
.

Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
To že se jednou líně otočí a pak naskočí opravdu za problém nepovažuji, kdyby to točil 10 vteřin tak neřeknu..
Každopádně když se někdo rád stresuje, tak tímhle se stresovat může.

-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
To je fakt, horší je když mu nastartuje po druhý nebo po třetí jako mně 

Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Panove, panove, ja se tim zas az tak nestresuju, stresuje me hlavne to, ze po 20 000 kc a vymene motoru to porad chcipe.
Jinak Fujitsu: Zakar kontroloval vse co jsi psal, nic z toho to nedela, bude teda asi nutne zajet na diagnostiku.
Jinak Fujitsu: Zakar kontroloval vse co jsi psal, nic z toho to nedela, bude teda asi nutne zajet na diagnostiku.
Rover 416 Si 1997 barva: British racing green
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Osobně si myslím, že to souvisí s těmi teplými starty, protože auto by mělo za tepla chytat jedna báseň! Baterka je pěkně dobita, motor není ztuhlý atd. Kdyby nechytal za studena, tak nic neřeknu, ale tohle je na pováženou. Podle mě tam zlobí nějaké čidlo, diagnostika by to mohla odhalit....Zakar ji náhodou nemá? Nebo metodou pokus omyl měnit čidla ze starého motoru? To už je docela zoufalý pokus. Kdo ví, jestli ŘJ, kterou jste asi s novým motorem nevyměnili, si nějak nepamatuje "opotřebení" a aktuální hodnotu čidel ze starého motoru.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Tady neni co resit.... zbytecny tu rozebirat co by to mohlo byt.. to je ztrata casu... sup s tim na diagnostiku 

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Super, to jsem chtel slyset, jeste chvili s tim neco najedu, aby se to poradne projelo a pak hura na daignostiku. Jinak spis mi jde o to chcipani, to chytani neni zas takovy problem. Dam pak vedet, na co se prislo 

Rover 416 Si 1997 barva: British racing green
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Za tepla většinou přestává fungovat indučka.
-
- Příspěvky: 1107
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Studený motor=nižší kompresní tlak.Teplý motor=vyšší kompresní tlak.Studený starter=vyšší výkon.Teplý starter=nižšší výkon. A to bude ten problém.Fujitsu píše:Osobně si myslím, že to souvisí s těmi teplými starty, protože auto by mělo za tepla chytat jedna báseň! Baterka je pěkně dobita, motor není ztuhlý atd. Kdyby nechytal za studena, tak nic neřeknu, ale tohle je na pováženou. Podle mě tam zlobí nějaké čidlo, diagnostika by to mohla odhalit....Zakar ji náhodou nemá? Nebo metodou pokus omyl měnit čidla ze starého motoru? To už je docela zoufalý pokus. Kdo ví, jestli ŘJ, kterou jste asi s novým motorem nevyměnili, si nějak nepamatuje "opotřebení" a aktuální hodnotu čidel ze starého motoru.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Tak včera jsem auto odvezl k Zakarovi (tímto ho zdravím
), který pak následně auto dovezl k panu Maredovi do Prahy na diagnostiku, kde se zjistilo (a Zakar si to potvrdil tím, že dojel na měření emisí po cestě zpět), že je v háji lambda sonda. Tímto bych se tedy chtěl zeptat na to, jestli někdo nemáte tip na cenově výhodnou novou lambda sondu a také na to, jestli je lepší tam koupit originální, nebo se dá použít i univerzální a kterou byste mi případně doporučili (otázka spíš pro ty, kteří už výměnou lambda sondy prošli). Asi by nebyl zrovna nejlepší nápad koupit z Jeseníku nebo od Mirka1234 nějakou už použitou za míň peněz s tím rizikem, že už je používaná a může se taky v brzké době pokazit, nebo se pletu a lambda sondy tolik neodcházejí a nejsou tím pádem takovým "spotřebním zbožím" jako třeba tlumiče (jejichž výměna mě v brzké době asi taky nemine, alespoň těch předních) nebo díly výfuku, které je lepší kupovat nové, než jeté s tímto rizikem.

Rover 416 Si 1997 barva: British racing green
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Vzhledem k tomu že životnost lambda sondy je tak 50-150 tisíc km tak je to prakticky to samý jak tlumiče.