Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Predem bych rad napsal, ze autum temer vubec nerozumim (dokazu tak vymenit kola, zarovku,atd) ale jinak jsem naprosty neznalec. Dneska jsem si privezl z Kromerize od Radima memberlist.php?mode=viewprofile&u=111 Rovera 416 Si (poridili jsme si s pritulkou prvni auto). Behem doby co jsme tam byl tak nebyl problem, motor nechcipnul ani jednou, kdyz jsem se vsak chystal k odjezdu, tak pri vyrazeni rychlosti chcipnul. Radim mi rekl, ze se mu to za tu dobu co ma auto (neco pres rok tusim) stalo asi tak 5 -6x Nebral jsem to tedy nijak vazne, navic bylo auto dneska na technicke, kde se nic neobjevilo, technicka a emise naprosto v poradku. Co se ale nestane. Domu jsem to mel nejakych 180 km a asi v pulce cesty najednou zacalo auto pri vyrazeni rychlosti chcipat a to dost pravidelne. Ptam se Vas tedy (jako clovek autum nerozumejici), co by mohlo byt pricinou a kolik by me asi tak vysla oprava v servisu a pripadne nejaky ve Vychodoceskem kraji doporucit. Auto se mi moc libi, obema nam padlo do oka. Bohuzel ale nemame tolik financi, abychom si mohli dovolit nechavat auto stale opravovat, proto se ptam. Docela by me mrzelo, kdybysme museli to auto zase hned prodat proto, ze by stala oprava moc. Jo a jeste jedna vec. Mozna je to tim, ze jsem s autem jel poprve, ale desne obtizne se mi radila z petky ctyrka a trojka a potom z dvojky trojka. Tedka uz to jde lip, asi je to o cviku, ale ze zacatku jsem si myslel, ze to snad nejde. Stalo se Vam taky neco podobneho?
Na zaver mi prosim odpustte mozna hloupe formulovane dotazy, ale jak uz jsem psal, nerozumim tomu, proto se obracim na Vas predtim, nez by auto slo eventuelne do servisu.
Diky za pochopeni a rady.
Na zaver mi prosim odpustte mozna hloupe formulovane dotazy, ale jak uz jsem psal, nerozumim tomu, proto se obracim na Vas predtim, nez by auto slo eventuelne do servisu.
Diky za pochopeni a rady.
Rover 416 Si 1997 barva: British racing green
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Ahoj... napis sem, prosim, kolik to ma najete km... to je docela uzitecna informace 
Jinak pokud sis poridil auto, tak pocitej s tim, ze do toho budes vrazet penize at budes chtit nebo ne... Zadne auto neni bez investic pokud chces aby Ti slouzilo dobre a aby neco vydrzelo
Obzvlast pak pokud je to ojetina...
Tohle nevypada na velky problem, ale to Ti reknou zasvecenejsi

Jinak pokud sis poridil auto, tak pocitej s tim, ze do toho budes vrazet penize at budes chtit nebo ne... Zadne auto neni bez investic pokud chces aby Ti slouzilo dobre a aby neco vydrzelo

Tohle nevypada na velky problem, ale to Ti reknou zasvecenejsi

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Podle stavu tachometru je najeto 80 000 km, rok vyroby 1997. A samo, ze chapu, ze to neni auto bez investic, jenom se bojim abych tedka nemusel do auta investovat treba tolik, ze uz by na to nebyly penize.
Rover 416 Si 1997 barva: British racing green
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Vítám tě tu!
Projdi si postupně v klidu forum, většina dotazů tu už byla. Co se týče chcípání, může to být od svíček, přez špatný kontakt na rozdělovači, palci, po třeba vadnou indučku, ceny v tomto případě nejsou velké a určitě se ti investice vyplatí.
S tím řazením to bude horší, mě to dělá jen někdy, vypozoroval jsem, že když bylo pod nulou tak to dělalo mnohem míň, a to jenom z 2 na 3, plus samozřejmě zpátečka. Pokud ti to zlobí u tolika rychlostí, zkoukni táhla řazení (pro tebe spíš v servisu), kouknou na spojku atd... taky by to neměla být velká pálka.
Jinak opravdu doporučuji přečíst hlavně sekci 200 a 400, technicky jsou ta auta hodně podobná, motory stejný, dozvíš se užitečné info!
Projdi si postupně v klidu forum, většina dotazů tu už byla. Co se týče chcípání, může to být od svíček, přez špatný kontakt na rozdělovači, palci, po třeba vadnou indučku, ceny v tomto případě nejsou velké a určitě se ti investice vyplatí.
S tím řazením to bude horší, mě to dělá jen někdy, vypozoroval jsem, že když bylo pod nulou tak to dělalo mnohem míň, a to jenom z 2 na 3, plus samozřejmě zpátečka. Pokud ti to zlobí u tolika rychlostí, zkoukni táhla řazení (pro tebe spíš v servisu), kouknou na spojku atd... taky by to neměla být velká pálka.
Jinak opravdu doporučuji přečíst hlavně sekci 200 a 400, technicky jsou ta auta hodně podobná, motory stejný, dozvíš se užitečné info!
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Hehe tak to bych ty kilometry chtěl vidět. No nic klasika.
Jinak ohledně toho chcípání.. Do servisu bych to zatím nedával. Jde to auto normálně na všechny čtyři válce? Já bych zkusil postupně vytahovat fajfky ze svíček za běhu a pozoroval jak si s tím motor poradí pak bych zkusil vyměnit svíčky a dát tam NGK BKR6E, který tam patřej. Stojej nějakých 100 kurun kus. Když to nepomůže tak aspoň budeš mít na nějaký 3-4 roky klid. Nakonec vyčistit rozdělovač. Zkontrolovat vzduchovej filtr, prostě klasika.
Pak by ses ještě měl zajímat o čidlo teploty nasávanýho vzduchu. Jinak už mě nic nenapadá. Nic závažnýho to nebude, prostě jen zanedbaná údržba něčeho.
Pokud se opravdu špatně řadí, tak to bude na kontrolu převodovky v servise. S tím nemáš šanci nic udělat.
Jinak ohledně toho chcípání.. Do servisu bych to zatím nedával. Jde to auto normálně na všechny čtyři válce? Já bych zkusil postupně vytahovat fajfky ze svíček za běhu a pozoroval jak si s tím motor poradí pak bych zkusil vyměnit svíčky a dát tam NGK BKR6E, který tam patřej. Stojej nějakých 100 kurun kus. Když to nepomůže tak aspoň budeš mít na nějaký 3-4 roky klid. Nakonec vyčistit rozdělovač. Zkontrolovat vzduchovej filtr, prostě klasika.
Pak by ses ještě měl zajímat o čidlo teploty nasávanýho vzduchu. Jinak už mě nic nenapadá. Nic závažnýho to nebude, prostě jen zanedbaná údržba něčeho.
Pokud se opravdu špatně řadí, tak to bude na kontrolu převodovky v servise. S tím nemáš šanci nic udělat.
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
to je divny ze to chcipa... poslechni rady a projdi forum.
co se tyce najetych km - ja jsem pred 6 lety mel Opel Kadett sedan - byl kupovam od nejdne zenske z nemecka a mel najeto 78 tis km a byl z roku 1991 - km nebyly pretocene.
Zalezi jak clovek jezdi a co s autem dela
obcas se da koupit neuveritelny kousek
co se tyce najetych km - ja jsem pred 6 lety mel Opel Kadett sedan - byl kupovam od nejdne zenske z nemecka a mel najeto 78 tis km a byl z roku 1991 - km nebyly pretocene.
Zalezi jak clovek jezdi a co s autem dela

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
... taky si myslim, ze to chcipani nebude nic vazneho, ale ta prevodovka... no nevim... mam s tim sve zkusenosti. Jestli to neni zas tak hrozne, tak se na to da zvyknout. Navic Rover ma dost specifickou spojku a na spravnou koordinaci spojky a plynu se v tomto aute zvyka docela dlouho... napr. ja sem ted 4 mesice s Roverem nejezdil a ted si v nem pripadama zas jak skolacek
Hlavne ve velkym meste v provozu. Uprimne na jezdeni v kolonach a krizovatkach je z mych zkusenosti 416ka docela horor, ale jak rikam, po nejake dobe si clovek zvykne. Hlavne poradne seslapnout spojku
Treba to nebude tak hrozne... hlavne demontaz prevodovky je docela slusna prace a vetsinou kdyz uz se rozdelava, tak je dobre treba vymenit spojku no a to je pak skoro 10 kapriku pryc ani nemrknes 



Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Abych uvedl věci na osvětlení:
-Rover 416 servisováno u p.Hampla v Bratřejově, diagnostika
-auto bylo člen rodiny, opečovávané, hýčkané
-z 95% jízdy jezdím do zaměstnání 12km, nejdelší trasa byla 100km - moc nejezdím
-prasklo těsnění pod hlavou, opraveno před 5-ti dny, od té doby najeto 20km (voda tekla přední částí mezi výfukovými svody ven, nepomíchala se s olejem)
-prodejní cena byla směšně nízká, dal jsem prostor případným opravám (i když bylo vše vyspravováno)
-důvod prodeje: nová 45
-Rover 416 servisováno u p.Hampla v Bratřejově, diagnostika
-auto bylo člen rodiny, opečovávané, hýčkané
-z 95% jízdy jezdím do zaměstnání 12km, nejdelší trasa byla 100km - moc nejezdím
-prasklo těsnění pod hlavou, opraveno před 5-ti dny, od té doby najeto 20km (voda tekla přední částí mezi výfukovými svody ven, nepomíchala se s olejem)
-prodejní cena byla směšně nízká, dal jsem prostor případným opravám (i když bylo vše vyspravováno)
-důvod prodeje: nová 45
45 1,6i - 2000, argento colore
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Beru zpět některé své příspěvky. Hold už je to starší autíčko a nějaký ty neduhy vyskočej i když se o to člověk stará.
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
No jo, takze to jezdilo jen takove poklidne jizdy... ja si myslim, ze Rover obcas potrebuje poradne profouknout trubicky a protocit kolecka... takze treba se to zase rozhybe 

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Predem uvedu, ze naprosto souhlasim s Radimem, o auto se staral vyborne, vsechno se mi snazil pred prodejem vysvetlit a ukazat (i kdyz vetsinu technickych veci jsem stejne zase zapomnel). Auto bylo levne a Radimuv pristup veci a jeho vystupovani se uz dneska jen tak nevidi. A samozrejme, ze chapu, ze to je starsi auto a problem se muze objevit kdykoliv. Jenom mam porad obavu, aby me nestaly pripadne opravy ihned po nakupu autu vice nez auto samotne.
Jinak k tem problemum, dekuju Vam vsem za rady, pokusim se zkusit co jste mi poradili, az to auto pojistim a prihlasim (snad zitra), tak to potom vyzkousim. Snad si na to razeni zvyknu a kdyby ne, na kolik by asi tak vysla vymena prevodovky? Musela by se menit cela, nebo jenom nektere casti (priznam se, ze ani nevim, jestli ma vic casti) A popripade kdyby nic nepomahalo, tak ho budu muset dat do servisu, s cimz souvisi moje otazka: DOPORUCTE MI PROSIM NEJAKY DOBRY SERVIS CI OSOBU KTERA SE TEMITO AUTY ZABYVA A JE TO CO NEJBLIZE CHRUDIMI.
Jinak k tem problemum, dekuju Vam vsem za rady, pokusim se zkusit co jste mi poradili, az to auto pojistim a prihlasim (snad zitra), tak to potom vyzkousim. Snad si na to razeni zvyknu a kdyby ne, na kolik by asi tak vysla vymena prevodovky? Musela by se menit cela, nebo jenom nektere casti (priznam se, ze ani nevim, jestli ma vic casti) A popripade kdyby nic nepomahalo, tak ho budu muset dat do servisu, s cimz souvisi moje otazka: DOPORUCTE MI PROSIM NEJAKY DOBRY SERVIS CI OSOBU KTERA SE TEMITO AUTY ZABYVA A JE TO CO NEJBLIZE CHRUDIMI.
Rover 416 Si 1997 barva: British racing green
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
Odchytni si Maxe (Max80) tady na fóru, on ti už někoho možná doporučí, je to starej Rouvrista(teda věkově ještě uplně starej není).
Je taky myslím z Chrudimi.

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.
S tou prevodovkou je to jak jsem psal vyse... nech to ted plavat, zkus si na to zvyknout... zbytecne se tim nestresuj, protoze opravdu to neni na dva dny se s tim naucit jezdit... mackej na dno spojku a nerad jak kdyz tahas kravu za ocas (jak rikaval muj ucitel v autoskole:-), davej tam kvalty pekne na dve doby- vyradit - zaradit
No a kdyby to snad bylo fakt nesnesitelny, tak pak se s tim bude muset neco udelat. S tim mam cerstvou zkusenost a opravdu radeji ne. Jak rikam, jak sahnes na prevodovku, kaprici budou litat... Jinak, nova prevodovka je temer k nesehnani, nebo vychazi hoooodne draho... prevodovka z vrakoviste to je dle meho nazoru nakup zajice v pytli - budto to bude ok, nebo po par kilometrech budes muset kupovat jinou... osobne doporucuju, kdyz uz, udelat repas - to jsem udelal ja a myslim ze s tim budu spokojeny, ale to ukaze cas
V takovem pripade vymenis ty nejopotrebovanejsi casti za nove, plus i ty, ktere se opotrebovavaji nejcasteji (spojka, loziska)... tahle varianta je sice relativne draha (mne vysla vymena 4 lozisek a spojky + prace a dalsi hovadiny na cca 15000), ale zas mas jistotu a prevodovka je temer jako nova...
Jinak uprimne, prevodovky na 416kach jsou nejvetsi slabinou, ale co se da delat. Je totiz vyrobena ve Francii v Peugeotu, cimz si Rover na sebe upletl pekny bic....
Jo a po vlastnich spatnych zkusenostech, prevodovku delat jedine v servisu, kde si s Rovery hraji kazdy den.... koukni na muj thread "Loziska v prevodovce"...


Jinak uprimne, prevodovky na 416kach jsou nejvetsi slabinou, ale co se da delat. Je totiz vyrobena ve Francii v Peugeotu, cimz si Rover na sebe upletl pekny bic....

Jo a po vlastnich spatnych zkusenostech, prevodovku delat jedine v servisu, kde si s Rovery hraji kazdy den.... koukni na muj thread "Loziska v prevodovce"...