Vyzkoušel jsem test spalin. Bohužel auto delší dobu stálo, tak tlak v expanzce už zmizel, abych to zkusil. Tedy nastartoval jsem a trošku bezcitně po chvilce, jestli než se motor zahřál, jsem ho protůroval. V určitých momentech při tůrování to v testeru probublávalo, ale nic. Nechal jsem motor prohřát, opět ho trošku podráždil a zase nic. Pro jistotu jsem na závěr tester dal k výfuku a párkrát jsem balónkem musel nasát, aby to v testeru zežloutlo. Takže zajímavé.... zkusil jsem dát jiné víčko a uvidím. Asi to pak někdy vyzkouším s nasazeným balónkem na expanzce, abych toho přetlakového plynu odchytil víc.
Dále jsem pokusně vyměnil jeden kabel ke svíčce, který i po vyčištění způsoboval zakarbonování kontaktu na svíčce. Tím se vyřeší problém s misfiry. Tedy budu muset koupit kabely a svíčky a bude po problému. Myslíte, má nějaký smysl takto ty dva krátké kabely kupovat Magnecory?
No, pak v důsledku zkoumání toho, co mi to tedy kde hnusně drhne při pravé zatáčce na přední nápravě, jsem rozdělal komplet přední brzdy. Jak auto stálo venku, tak kotouče nechutně ohnily, tak jsem je od toho hnusu očistil (fakt nechápu, ale za takovou chvilku taková vrstva... jestli tak zhnije ta zapečená karbonová vrstvička na kotouči???). Nezdál se mi tam štít kotouče, který byl dole celkem blízko kotouče, tak jsem ho trošku přihnul. Brzdy čisťounké, všechno cajk a dnes do práce to opět drhlo!!!
