Příspěvek
od Trunda » pát říj 27, 2017 20:07
Tak může to být špinavý krokový motorek, ale škubání bude spíš důsledk špatných svíček, cívek, kabelů, pokud svítí kontrolka motoru tak možná lambda sondy. V horším případě špatně nastavené rozvody a v nejhorším špatně poskládaný VVC mechanismus. Rozhodně bych doporučoval auto po koupi zaservisovat u některého z našich mechaniků a rozhodně ne u někoho, kdo tohle auto nikdy neservisoval. Pokud má práh odlepený, tak bych ho odmontoval a koukl na stav prahů. A v kufru bych oddělal tapecy a kouknul do lemů nad koli a do rohu pod světly. Tam to hnije nejčastěji a je to potřeba včas ošetřit.
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
