
Djmicho - MG ZT 190 no.4596
-
- Příspěvky: 1479
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Neříkej to manželce... 

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Manželka to bude 1.9. takže teď remcat nemůže 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Jojo, jsi dobrý blázen 

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Nebýt bláznů tak by spousta zajímavých aut skončila v historii kovorecyklačního průmyslu...
Jinak ať můžeš už z toho setrvačníku spát tak tady něco málo, mám najeto 400km tak už neuškodí pár decentních prošlápnutí
ale mám pocit, že ten otáčkoměr má proti motoru krapet spoždění
https://youtu.be/2fdrTTmndaE
Jinak ať můžeš už z toho setrvačníku spát tak tady něco málo, mám najeto 400km tak už neuškodí pár decentních prošlápnutí

https://youtu.be/2fdrTTmndaE
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Oukej.... díky
Zkusím natočit, jak se dostanu někdy do ZT se zahřátým motorem 


- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak jsem se díval na diag a ano budíky opravdu nestíhají, při zvedání otáček to není o moc, ale při padání k volnoběhu mají značnou prodlevu, chce to rychlejší motorek na rafičku
Spotřeba se drží dost pod 10 litry, motor se čím dál víc zklidňuje a je znát, že začíná mít notnou chuť vydat se dál než k číslici 3 max 4
nicméně se musím ještě alespoň 600km držet na uzdě a pak postupně přikládat pod kotlem, narovinu ale říkám, že auto má už stejnou chuť k jízdě jako ZS
a zvuk generálkované KV6 je lahoda
Jinak cvičně změřena komprese na předních válcích a na všech 3 bylo 14,8 Barů to už je skoro na tankování 98 oktanů

Spotřeba se drží dost pod 10 litry, motor se čím dál víc zklidňuje a je znát, že začíná mít notnou chuť vydat se dál než k číslici 3 max 4



Jinak cvičně změřena komprese na předních válcích a na všech 3 bylo 14,8 Barů to už je skoro na tankování 98 oktanů

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak paráda
.... predpokládám vyměníš olej, jak to trošku zajedeš. No chtěl bych to zažít.

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
To teda ... úplně sdílím tvou radost
Těší mě, že se operace podařila a výsledkem je takové zlepšení.

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak to zas Jirka sám ví, že na jásání je ještě pořád hodně času. Protože dokud motor nebude mít najeto aspoň jeden olejový cyklus, tak pořád ta jistota toho, že se dílo povedlo, není dost vysoká na to juchat
Ale efekt setrvačníku se asi slavit dá

Ale efekt setrvačníku se asi slavit dá

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Přesně tak, do cíle daleko. Dneska sem se po dálnici pár vteřin nehlídal a hned tam bylo 180
tak jsem fofrem ubral, ale podle toho jak to jede tak dosáhnout omezovače na pětku nebude žádný problém, chtělo by to 6. kvalt
jinak je domluveno, že až bude 5 a více tisíc km tak se pojede na brzdu a odladit SW. Nejmenovaná motorsport firma to konzultovala se superchips a bude se dělat podle záznamů z brzdy a průběhů zakázková mapa, žádný univerzál. Předpokládaný potenciál je 159-165kw (pozor žádný hardcore namáhající motor, ale přesně odladěná mapa na EU3 emise a průběh vaček)
Teď jen aby si vše pěkně sedlo a zajelo...



Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Vytvořil jsem srovnávací video 

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Paráda, určitě Tě potěší, že teď už to jde ještě o chlup lépe
Dneska proběhla první výměna oleje po 1000 km, bylo v něm teda dost třpytivého otěru. Nalil se nový olej a postupně začínáme přikládat pod kotlem
první zkušenost je velice pozitivní, zvládlo by to i posun omezovače, na dvojku gradoval výkon a dosáhl špičky až v omezovači 

Dneska proběhla první výměna oleje po 1000 km, bylo v něm teda dost třpytivého otěru. Nalil se nový olej a postupně začínáme přikládat pod kotlem


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No snad si to sedne bez komplikací a bude možnost to ještě posunot 

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Musí, jiná varianta není
kdyby si to nesedlo tak to hodím ze skály
jinak ještě pár poznatků:
- olejové čerpadlo tlačí jak ďas, kontrolka zhasíná po prvním převalení startéru
- je potřeba tankovat 98+, natankoval jsem Vervu a motor je výrazně klidnější, volnoběh je sice stále jak u V8 z 60. let nepravidelné brblání (to ani jinak být při 750RPM a 270° vačkách nemůže), ale při jízdě motor přiosřil i podle zvuku ( na N95 jsem na diag viděl sem tam nějakou detonaci, takže motor ubíral předstih)


- olejové čerpadlo tlačí jak ďas, kontrolka zhasíná po prvním převalení startéru

- je potřeba tankovat 98+, natankoval jsem Vervu a motor je výrazně klidnější, volnoběh je sice stále jak u V8 z 60. let nepravidelné brblání (to ani jinak být při 750RPM a 270° vačkách nemůže), ale při jízdě motor přiosřil i podle zvuku ( na N95 jsem na diag viděl sem tam nějakou detonaci, takže motor ubíral předstih)
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No tomu volnoběhu hlavně nepřidává ten setrvačník. Ale i u mě je ten volnoběh takový kolísavý. Přijde mi skoro, že ty volnoběžný otáčky jsou nastavený dost nízko.