No to je motor od motoru a vůbec záleží na tom, jak je to naladěné od výroby. A MG mělo své modely hodně dobře naladěné. Třeba u ZR 160 jak dáš cokoli kolem neoriginálního, včetně sání, nebo katalyzátoru fuč, tak výkon jde dolů, pokud se nepředělá mapa. Takže jestli se chceš do něčeho pouštět, tak rozhodně i s měření před a po na brzdě. Bez přemapování to ale nebude moc dávat smysl.
Každopádně pořád si myslím, že nemá smysl u tak těžkého auta typu limuzína honit nějaké poníky. Nasypeš do toho peněz jak hrom, ale vzhledem k té šílené váze auta to bude mít prd efekt. Stejně tě pak potahá kdejaká dvacet let stará, ale o půl tuny lehčí Honda

Jestli si s tím chceš takto hrát, tak si pořiď ZSo, kde je ten potenciál mnohem jinčí. ZT je prostě parník na dálnici a ne závodnička
