-
wrabesek
- Příspěvky: 368
- Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
- Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem
Příspěvek
od wrabesek » čtv lis 27, 2014 13:48
Tak už sem fakt zoufalý.. Už jsem měl auto v servisu 4x.. a přesto se mi stalo zase todle.. po několikátý

(sory za klikací obrázek)
Prostě vidíte, vlevo dole na hlavě, to modrý.. To je prosím chladící kapalina.. Jednou mi tam prasklo nový těsnění, pak mi to přebrušoval a ted mi to teče zase.. Nevíte co s tim ? Je šance, že je něco na bloku a proto to tam teče ? Na nerovnost bloku je snad těsnění ne ? Navíc se mi zamastili takový divný části motoru, třeba hadice nad chladičem nebo část boxu na filtr vzduchu... Ale to je asi jak mi tam teče voda, tak to cáká různě všude.. Nevíte nějakou radu ? já už fakt budu asi brečet z toho auta

Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03

-
Pítrs
- Příspěvky: 2062
- Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
- Bydliště: Uherské Hradiště
Příspěvek
od Pítrs » čtv lis 27, 2014 14:01
Jaké bylo použito těsnění?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
wrabesek
- Příspěvky: 368
- Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
- Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem
Příspěvek
od wrabesek » čtv lis 27, 2014 14:03
Nejdřív říkal, že dal vícevrstvý, to prasklo a pak říkal, že dal obyčejný.. Topim se v jeho odborných názvech, ale obyčejným asi myslel to železný.. nevím
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03

-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » čtv lis 27, 2014 14:25
Co tak různě čtu tvé příspěvky, tak se s tím potýkáš už delší dobu, což samozřejmě nepotěší, nepíšeš kdy ti to servisuje, ale myslím že dozrál čas dát auto konečně opravit někomu kdo Rovery zná,aby to byla fakt jistota

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18136
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv lis 27, 2014 15:56
... asi tak jak říká Karel... přesahy vložek, křivost bloku, ale i hlavy (už jsi to měnil tolikrát, že ta hlava buď už musí být zbroušená za limit a nebo to nebrousíte a je pořád křivá)... nemá to smysl takto řešit a fakt už jedině to dát někomu znalému.
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6984
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od AnderN » čtv lis 27, 2014 17:28
No nevím, jestli ještě funguje ten servis v České Lípě, kdysi Rovery dělali, ale už jsem o něm dlouho neslyšel. Pokud ne, tak potom Mareda v Praze nebo Zakar za Benešovem asi. Není to za humny, ale je jisté, že ti to opraví, nebo doporučí třeba vyměnit motor, ale nebudou to opravovat metodou pokus-omyl do nekonečna.
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @

Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @

-
wrabesek
- Příspěvky: 368
- Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
- Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem
Příspěvek
od wrabesek » čtv lis 27, 2014 17:34
Zkusim to naposled tady.. Jelikož na jiný servis ani nový motor bohužel nemam peníze
Můžete mi doporučit nějaký těsnění ? Nebo jak to je s nerovností vložek ? Drahý těsnění tam fakt nemám.. Jeho nákupka mohla být tak 600.. Hlava by měla být rovná.. Byla 2x broušená a prasklá neni... Ale vždy to teče na tom stejným místě.. jednou prasklo těsnění v tom místě, pak to tekla odtamtud a ted zase odtamtud.. Nějaká rada pro zoufalý pokus ?
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03

-
AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6984
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od AnderN » čtv lis 27, 2014 17:38
Jak to říct? Kdo chce opici, musí mít na banány. Utopil jsi zbytečné peníze v servisu, který si s tou závadou neporadil. Řešením není utopit tam poslední zbytek peněz. Kdo tady říká, že znalý servis musí být dražší? Právě naopak. Opravili by ti to napoprvé a vyšlo by tě to třeba na polovic. Minimálně bys věděl, na čem jsi.
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @

Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @

-
Zakar
- Příspěvky: 1107
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Příspěvek
od Zakar » čtv lis 27, 2014 17:48
Myslím,že po těchto pokusech už je hlava k ničemu (dvakrát broušená) . Můj názor je udělat to pořádně napoprvé a je pokoj. Také to někdy nevyjde a píšeš 4x a stále to nejezdí ? Jestli chceš prodám ti dobrý motor.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18136
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv lis 27, 2014 17:52
Než bych to těsnění měnil, tak bych asi ještě zkusil naši přetahovací metodu.... prostě zkusit všechny hlavové šrouby přetáhnout o půl otáčky. Některé půjdou, některé ne... to nevadí. Ale v podstatě asi není co ztratit a tenhle pokus nic nestojí (jinak je to samozřejmě potřeba udělat na studeném motoru). Pokud toto nepomůže, tak cokoli dalšího nemá smysl - jiné těsnění nepomůže (pokud tam teď máš ne vícevrstvé kovové, ale to s elastomerními proužky), špatný přesah vložek upravit by byla koukám pro tebe likvidační záležitost a nakonec je tu fakt možnost nestandardního defektu hlavy, nebo spíš bloku. Jinak řečeno, jiný motor by bylo asi konstruktivnější řešení.
A pokud to bude o stávajícím servisu, tak je to marnost nad marnost. Ten mechanik by měl za takovou práci vrátit peníze, protože práci neodvedl kvalitně. Je jeho problém, že neodhalil správnou příčinu problému. Amen.
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
MíraMT
- Příspěvky: 374
- Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
- Bydliště: třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MíraMT » čtv lis 27, 2014 18:08
Jen takovej detail ohledně přetahování, já mám vyzkousenej spis jinej postup: vždy povolim jen jeden šroub, začínám od prostred a jdu po spirále ven. Povolim a vytocim jeden šroub, ocistim závit, maznu olejem, zatocim a utahnu na pozadovanej moment. Pak vytocim a vyndam další... Atd. Nepovoluju jich nikdy víc než jeden. Na tenhle problém trpí i Peugeot (1.4, 1.0...) kdy teče olej z rohu hlavy. A pomáhá to. Jen přetahování šroubů po delší době bez namaznuti bych se bál, že mi nejakej rupne.
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18136
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv lis 27, 2014 18:53
Míro, tvůj příspěvek by bylo lepší v případě této diskuze smazat, protože je velice zavádějící (v případě jiných motorů to je ale určitě přínosná rada

)... Viděl jsi přeci jak vypadají šrouby na K-Series, ne? Šrouby jsou asi tak třikrát delší jak běžně a nedotahují se jen na moment, ale finálně i na předepsaný otáčkový postup.

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
wrabesek
- Příspěvky: 368
- Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
- Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem
Příspěvek
od wrabesek » čtv lis 27, 2014 19:02
Otáčkový postup ? Můžeš mě zasvětit Trundo? Mám pocit, že to rozhodně znát nebude.. Pamatuju si, že ohledně šroubů říkal, že si myslel, že je ztrhne, jak velkej to chtělo moment..
Levnějš by mě to nevyšlo.. Dělá mi to soused, takže mě stálo těsnění, hlava, rozvody a pumpa 5600,- .. Jak to ale dopadlo.. Všechny reklamace mi už dělal zadarmo.. Už se pomalu smiřuju s novym motorem snad i

Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03

-
roverix
- Příspěvky: 3067
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Příspěvek
od roverix » čtv lis 27, 2014 19:25
Trunda píše:Míro, tvůj příspěvek by bylo lepší v případě této diskuze smazat, protože je velice zavádějící (v případě jiných motorů to je ale určitě přínosná rada

)... Viděl jsi přeci jak vypadají šrouby na K-Series, ne? Šrouby jsou asi tak třikrát delší jak běžně a nedotahují se jen na moment, ale finálně i na předepsaný otáčkový postup.

Ale má pravdu. Ty šrouby mají příliš hrubé stoupání. (M9 x 1.25) Mazání zavitu muze jen prospět.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
Hombre
- Příspěvky: 2773
- Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
- Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386
Příspěvek
od Hombre » čtv lis 27, 2014 20:35
Já bych to taky zkusil přetáhnout, už proto, že se při tom uvidí, jestli jsou ty šrouby opravdu volné. Správně dotažený šroub při pokusu o další dotahování péruje a v závitu se pohne až při vynaložení většího úsilí. Taky se podívej, jestli to neteče z něčeho jiného (nevím, jak to má 8V se sáním) ale motor je mírně nakloněný dopředu a ta chladicí kapalina umí krásně tou škvírou mezi hlavou a blokem obtéct až dopředu a tam kapat. Taky mě to vylekalo, když jsem koupil moje auto a udělal na něm těsnění a pak mi vpředu kapala z pod hlavy voda. Dotáhnout se mi to ale z výše uvedených důvodů nepodařilo a nakonec jsem naštěstí zjistil, že to je z pod sání.
Jinak dotahovací postup je 20 Nm (jenom) a pak 2x po 180°. Samozřejmě od prostřed ke krajům.
.....
Rover 45 1.6 2005...............
MG-F 1.8 1999........

.

........

...........

.......