Já Karle tvým 820 Ti nepohrdnul, ale nebyl jsem vnitřně přesvědčen, že je to to pravé
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. K charakteru takové limuzíny se více hodí V6 a automat
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Je to úžasně měkké, alespoň co jsem měl možnost projet se po návsi než jsem to koupil. Auto je totiž v depozitu tudiž nepojištěné navíc má rozbité levé zpětné zrcátko, nemá kliku spolujezdcových dveří - častá závada
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
má rozbitý pravý přední blinkr a upadený výfuk ve spoji středního a koncového dílu. Sem tam je nějaký šrám na karoserii a někde se to nějaký umělec pokoušel opravovat asi sprejem od Motipu podle hesla zelená jako zelená
![ml ml:](./images/smilies/vahidrk.gif)
U zadního pravého lemu je koroze. Bude potřeba vyměnit několik žárovek a hlavně rozhýbat nebo vyměnit motorek, který ovládá naklápění spolujezdcovy sedačky, kterou jsem sklopil a nejde vrátit zpět
![stup: stupo:](./images/smilies/2i8d4ao.gif)
, ale podle mě pozitiva převládají nad tím špatným. Jinak ano Trundo nebude to na denní ježdění, ale na občasný výlet v pěkném počasí
![msm: msm:](./images/smilies/4chsmu1.gif)
Najeto tá má mít 177000 km, původ Německo, STK do 3/2015 .Koroze spodku prakticky nulová, motor startuje a běží, převodovka mi při zkušební jízdě řadila aspoň dvojku dál jsem neměl možnost vyzkoušet a ano z toho interiéru jsem úplně nadšený - british green s chromem a béžová kůže v kombinaci s dřevěnými doplňky prostě nemá chybu
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
No nic jdu na ten výfuk