
Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jak to poznat?
... Mě VVC omezí až v cca 7200 podle budíku....

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Takže asi každý VVC točí těch 7250...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Co všechno je rozdílný je spekulativní,každej má jiný argumenty.Hlavně klapka,lepší sedla a air flow,filtr box,lepší svody,zapalování.Ale střeva jsou SONY.


MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak buďto ten rezonující výfuk měl takový mega psychologický efekt na pocit z rychlosti a nebo to teď fakt nejede už vůbec
Ano, to relativní ticho je luxusní, ale.... já chci víc 


Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
nejlevnější úprava bude vrátit tomu zpět 15" 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Já to myslím vážně, nezapomeň, že máš kalibrovaný tachometr na původní kola, takže tachometrová rychlost na 17" je ve skutečnosti vyšší díky delším převodům, tím spíš když ty kola máš tak bych to ladil na nich, ale jako nechci radit
Navíc to asi podvědomě porovnáváš i se ZTT, které ti jede díky 190 k dost slušně 


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Ale veze o půl tuny železa víc ... jaký má to VVC kroutící moment? Máš někde křivku průběhu? Porovnej s křivkou 25KV6 a zjistíš, jestli má ZT v jednotlivých otáčkách zhruba o 40-50% víc momentu, tak objektivně pojede lépe. Jinak asi těžko.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Krouťáky neporovnám, protože křivky nemám, ale výkonová hmotnost je u obou aut cca 8kg na 1 koně, ale pokud by měl standartní obutí na coupé. Jelikož nemá a vše ostatní je v cajku tak mu zlenivělo 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
VVC má mít špičku cca 175 Nm... nevím.... asi se naštvu a zajedu to někde změřit.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
VVC má 175 NM při 4000 ot.
KV6 má 245 NM při 4000 ot.
rozdíl v nominálu je právě 40% a rozdíl ve váze 400 kg podle mě je to šul nul, ale průběh v otáčkách by to řekl přesně
Asi by jsi fakt měl zajet s oběma auty na stolici a pak porovnáme grafy
KV6 má 245 NM při 4000 ot.
rozdíl v nominálu je právě 40% a rozdíl ve váze 400 kg podle mě je to šul nul, ale průběh v otáčkách by to řekl přesně

Asi by jsi fakt měl zajet s oběma auty na stolici a pak porovnáme grafy

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Na stolici může i bez aut ... beztak je to laborování někdy k pos..... 

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Je několik faktorů, co to ovlivní - tišší auto je zákonitě subjektivně pomalejší....
Kola by udělaly hodně - nevím jak 17´, ale rozdíl 15´a 16´je cca 5kg, ale klidně i 7 na kolo - to zabije jak akceleraci, tak handling...naposledy jsem s tím bojoval u 75 při přezutí se zimních 15´(14,5kg) na letní 16´(20,5kg) - úplně zdechla akcelerace.
Hned po motoru je nejzásadnější zpřevodování - převodovka dokáže vlastnosti motoru zabít, i vypíchnout - takže na pocit z akcelerace VVC převodovku (4,2 SP)
Kola by udělaly hodně - nevím jak 17´, ale rozdíl 15´a 16´je cca 5kg, ale klidně i 7 na kolo - to zabije jak akceleraci, tak handling...naposledy jsem s tím bojoval u 75 při přezutí se zimních 15´(14,5kg) na letní 16´(20,5kg) - úplně zdechla akcelerace.
Hned po motoru je nejzásadnější zpřevodování - převodovka dokáže vlastnosti motoru zabít, i vypíchnout - takže na pocit z akcelerace VVC převodovku (4,2 SP)
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.