Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: ned dub 13, 2008 12:07
Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
Dobrý den. Jelikož jsem byl v minulosti majitelem Roveru 416 1,6 Si a můj bratr má Rover 45 1,6 hatch, tak se chci vrátit taky zpět ke značce rover. Můj výběr je jasný, R45. V minulosti jsem všechny auta měl v benzínu, takže tak nějak vím, co od benzínu čekat, na co se dívat, popřípadě, co se opravuje kazí a podobně. Nyní jsem ale oběvil velmi krásný Rover 45 v naftě (viz. http://otomoto.cz/rover-45-2-0-td-C5978119.html). Ale nevím, co od vozu, potažmo nafty čekat. Vím jen to, že tyto motory míň žerou, víc jezdí , jsou hlučnější a náročnější na servis. Proto se chci zeptat, jak jsou na tom tyto motory, které jsou v ROVERU? Co mám od nich čekat? Na co se mám při výberu zaměřit a jaké nejčastější potíže/opravy a ceny oprav mě můžou čekat.. děkuji za odpověďi.
Felicia Combi ->>> Rover 416 ->>> Opel Vectra C ->>> Rover 45 2.0 SDI (Snad bude šlapat
)

Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
Pěknej
těsně před faceliftem v roce 2004. To bych natom byl podobně, a i tu naftu zvažoval... Ale budeš to mít časem draší, než tu 1,6i. To asi víš...
Jinak je to dobrej motor, pokud vím je klasicky draší na udržbu, například dva rozvodové řemeny... atd. Častější výměna oleje... No a pokud je v pořádku, a vše se správně mení, bude na 200 000 jako novej
Akorád osobně něvřím těmle autům co maj najeto kolem 100 tisíc. Je to taková ta hodnota, na kterou se to klasicky stáčí. Zas je ale pravda, že to je hodnota na které třeba němci prodávaj auto a kupujou nové...

Jinak je to dobrej motor, pokud vím je klasicky draší na udržbu, například dva rozvodové řemeny... atd. Častější výměna oleje... No a pokud je v pořádku, a vše se správně mení, bude na 200 000 jako novej

Akorád osobně něvřím těmle autům co maj najeto kolem 100 tisíc. Je to taková ta hodnota, na kterou se to klasicky stáčí. Zas je ale pravda, že to je hodnota na které třeba němci prodávaj auto a kupujou nové...
Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
Zdravím, měl jsem taky 45 v naftě (teď 75). Pokud můžu svoje zkušenosti - motor super, oproti předchůdcům 620,420,220 zvednutý krouťák, takže zátah paráda, pružnost taky. Jinak obvyklá údržba - filtry, oleje ... Rozvody jsem měnil a žádná velká "darda" to proti benzínu není. K nedostatkům - je to proti benzínu hlučnější, když odejde váha vzduchu, tak to jede jak Š120, v zimě počítat s tím, že to začne pořádně topit až tak po 6 - 7km (pomalu se to zahřívá). Pokud jezdíš krátké trasy, vůbec bych neuvažoval - motor trpí. Před 45 jsem měl 620 v naftě. S tou jsem najezdil 70tis, se 45 asi 35tis a žádný vážnější problém. Ještě jedna typická závada, která byla jak na 620, tak na 45 - prosakování oleje přes gufero klikového hřídele. Nové těsnění záležitost cca 300Kč, ale dostat se tam - práce v servisu na celý den. Měnil jsem to s rozvodama při jednom - pak tam byl příplatek jen ty 300.
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: ned dub 13, 2008 12:07
Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
To je fajn. Jinak, jaký servis je ideální u nafty? U benzinu dělám při koupi toto: výměna rozvodů, olej,filtry,svíčky, kontrola brzd. Kolik stojí případné opravy u roveráckého dieselu, když vyplivne pumpa, nebo turbo? Kolik stojí výměna rozvodů u těchto motorů? Jinak, ještě uvažuji si rovera dovést z DE, znám tyto stránky: mobile.de nebo autoscout24.de .. Znáte ještě nějaké jiné? jaké máte zkušenosti z nakupováním aut z německa? Docela mě zarazila cena tohoto krasavce:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
proč je tak nízká?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
proč je tak nízká?
Felicia Combi ->>> Rover 416 ->>> Opel Vectra C ->>> Rover 45 2.0 SDI (Snad bude šlapat
)

Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
Mýtus - opravy Rovera = strašná palba. Není pravdou. Pokud jsi měl běžné evropské auto - ceny srovnatelné. Samozřejmě turbo nebo čerpadlo, to je vždycky finanční bomba u každého dieselu. Tyhle díly nejsou žádná exotika - čerpadlo je myslím BOSCH, turbo nevím. Čerpadlo se dá koupit jako repas za cca 1/2 ceny nového, turbo se dá běžně opravit za běžné ceny. Pokud mám ale informace, tak zrovna tyhle díly na těhle motorech zas tak často neodcházeji. Ještě k těm cenám - jediná větší věc, kterou jsem dělal byly rozvody. Výměna myslím okolo 6000 celkem - práce+mat, ale bylo to někdy před 2,5lety, nevím jak se materiál pohybuje teď.
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
Ahoj
vyuziji tohle stare tema at nedelam zbytecne nove.
Nema nekdo zkusenost ja velky je rozdil mezi rover 400 a 45 v nafte? Mam 400sdi cca 2 roky a jsem spokojeny ale ted se vracim do cr a rad zase poridil ale nevim jestli se vyplati kupovat drazsi 45 . Co ma lepsi 45 o proti 400 nebo nekdo nejaky seznam kde je co vsechno se inomovalo? Rover 400 stoji cca o 30t mene nez 45 tak by me to zajmalo.
dekuji
Roman
vyuziji tohle stare tema at nedelam zbytecne nove.
Nema nekdo zkusenost ja velky je rozdil mezi rover 400 a 45 v nafte? Mam 400sdi cca 2 roky a jsem spokojeny ale ted se vracim do cr a rad zase poridil ale nevim jestli se vyplati kupovat drazsi 45 . Co ma lepsi 45 o proti 400 nebo nekdo nejaky seznam kde je co vsechno se inomovalo? Rover 400 stoji cca o 30t mene nez 45 tak by me to zajmalo.
dekuji
Roman
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
Diky to jsem si tak nak myslel takze kdyz sezenu nejakou peknou 98-99 ctyrstovku tak na tom budu stejne
co se vlastnosti tyka, mozna 45 ma lepsi sedacky ne?

Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
Tohle jsou prkotiny, největší rozdíl je podle mě v bezpečnosti, 45ka má výztuhu v předním nárazníku, má 4x Airbag a všechny 45ky mají předepínače pásů. Dále má 45ka navíc vyhřívání sedaček (podle výbavy), digi tachometr a možná má lepší odhlučnění...pak už asi jenom to, co jste zmínili. Barvy a vzhled je subjektivní pocit, každému se líbí něco jiného.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
45ka diesel ma (mimo estetickych a bezp. uprav) vyssi kroutak jak tu bylo uz psano, motor beha trochu sviznejs nez u 400...
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
Kašli na hondy. Kup Rover. A to je 75
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
Kdyby měl koupit opravdovej Rover tak musí koupit veterána, poslední čistokrevnej Rover byla možná tak P6ka.


- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Koupě R45 v dieselu, tipy/rady.
To by musel koupit hodně starej ročník, aby měl pravého Rovera. Takhle mu radíš koupit BMWroverix píše:Kašli na hondy. Kup Rover. A to je 75

2x Rover 620ti