Varici voda a studeny chladic

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18136
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Trunda » sob zář 03, 2011 21:24

Bracha ve Vyskove zustal u Kauflandu... zjisteni: Motor horky, ukazatel teploty na standartni teplote, v trubkach to vari a chladic je studeny => termostat v haji????
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Roman620ti » sob zář 03, 2011 22:04

No kdyby byl v háji jen termostat, budík teploty by vylítnul do červena, čidlo je v hlavě, před termostatem...
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob zář 03, 2011 23:12

Co to dělá, když to v trubkách vaří?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18136
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Trunda » ned zář 04, 2011 7:25

Prave ze mi se to taky nezda kvuli tomu ukazateli teploty... No v tom motorovym okruhu to zacne varit... Dela to asi nejake zvuky a zacne to prebublavat z expanzky.... Reknu brachovi at tu napise postrehy...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Roman620ti » ned zář 04, 2011 8:41

No jestli nebude mít Káčkovou chuťovku... :? Bylo dělaný, nebo ještě ne?
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18136
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Trunda » ned zář 04, 2011 8:45

Bylo... Je to vymenovanej motor od Zakara....
Ono asi neco s termostatem bude, kdyz je chladic studenej....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Roman620ti » ned zář 04, 2011 8:52

No doufej, vono s tím těsněním to dělá divný věci, záleží kam se dostane tlak z válců a kde jsou bubliny, může to třeba chvíli topit a zas netopit... :roll:
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned zář 04, 2011 10:23

No protože podle toho co píšeš to vypadá, jako že s autem nic není akorát se nestihlo zahřát natolik, že se otevřel velký okruh. Ale jestli to bylo po jízdě, tak to je asi něco špatně.

No a pak je tu ten subjektivní pocit, že to v trubkách vaří. To chce vysvětlit.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2127
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od J0hny » ned zář 04, 2011 10:51

Může to být taky špatný víčko na expanzce - neudrží tlak co má a voda se vaří dřív, než má... pak může být zavzdušněná vodní pumpa (nebo odpařená hřídelka na vrtulce - to se ale u Roverů nestává), nejvíc to ale vypadá na seklej termostat :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Jenda
Příspěvky: 1440
Registrován: stř čer 29, 2011 0:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Jenda » ned zář 04, 2011 11:22

nuze, pri prijzdu na parkoviste uz vyletavala para v oblasti expanzky, priznam ze jsem se ani na rucicku teplomeru nedival a pred jizdou nekontroloval mnozstvi vody v nadrzce. Po vypnuti motoru jeste nejakou dobu foukal ventilator a ozyvalo se bublani, nechal jsem to chvilku vychladnout, abych mohl otevrit nadrzku. ta byla prazdna, motor byl stale dost zhavy, ale nemohu porovnat s jeho standartni teplotou. Pri dalsim zkoumani jsem ojevil toto: nádržka byla jakoby pocakana... takovy to jak treba na hrnci je kapka vody a ta se odpari, tak takove kapicky, po cele plose, pod nádrrkou na nápravě byla videt steklá voda a pod autem byla tekouci voda... kolik ji vyteklo nevim, ta louze byla tak metr dlouha a 10cm siroka ale to bylo tim ze to teklo. potekly byl mechanismus rizeni i spojka u hadicky co je kapalina u posilovace rizeni.
kdyz jsem to nahodil nechal chvilku bezet (predtim asi 30minut nechal chladnout) tak rucicka teplomeru behem chvile byla na pulce a po chvili se ozyvaly takove rany v hadici co vede horem do chladice, ktery byl ale studeny, jelikoz jsem se lekl tak jsem to vypnul, pak prisel borec co mi to odhadl na termostat a to tim ze sahl na chladic, ktery byl studeny, pak na tu hadicu co vede horem, ta byla zhava a poslechl si ono bouchani, coz jsme usoudili ze to vře voda, protoze to tak i znelo

kdyby někdo něco věděl, auto dneska stojí v Pozořicích
omlouvám se za kvalitu příspěvku, ale snad to trochu pomůže v posouzení problému
ahoj
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu :-D 2024- ...

Jenda
Příspěvky: 1440
Registrován: stř čer 29, 2011 0:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Jenda » ned zář 04, 2011 13:17

kdyz jsem to zkousel protacet s novou vodou tak jsem si nikde nevsiml ze by to teklo, nedalo by se proste to doplnit a dojet s tim proste opatrne do Borsova?
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu :-D 2024- ...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18136
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Trunda » ned zář 04, 2011 14:28

V zadnym pripade s tim nejezdi.... uvaril bys motor... Tak a tam teda neni na dedine nejaky mechanik?budto to odtahni do toho Brna do Autoservis DS a nebo to tam nech, pres tyden si objednej termostat a o vikendu ho tam zkusis dat...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Roman620ti » ned zář 04, 2011 18:14

Jestli si ymslíš že to je termostatem, tak to udělej jako dřív se škodárnama, termostat vyndej :lol: Nevim kde to máte, jestli taky v hadici, každopádně vyndat by měl jít, pokava´d neni napevno v nějakém plastovém domečku, pak mužeš dolejt vodu a jet směrem k domuvu. Jetsli bude na vině jen termostat, tak se nic jiného nestane, než že bude autu déle trvat ohřev na provozní teplotu, což teď v tom pařáku je jedno...

a pokava´d to termostatem neni, tak budeš zase vařit...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6984
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od AnderN » ned zář 04, 2011 19:05

Vidím to stejně, jako Roman ... když vymontuješ termostat, tak se tomu nic nestane (pro motor to bude, jako by byl termostat stále otevřený hned od začátku). Dělali jsme to i na Passatu TDI 2003, když se termostat seknul a nechtěl se otevřít. Akorát to teda pak byla pruda jet od Alp do Brna, když to auto v zimě netopilo. Studený chladič by tomu odpovídal a pokud je těsnění vyměněné, tak bych se téhle závady nebál a zkusil to.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Zakar
Příspěvky: 1107
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Varici voda a studeny chladic

Příspěvek od Zakar » ned zář 04, 2011 20:58

Je třeba dát novou náplň chladící kapaliny a systém řádně odvzdušnit !Poté provést zkoušku.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Odpovědět