Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 17, 2011 21:53
Hoj, chtěl bych nějak sloučit to, že mám Rovera s Honda motorem, něco jako Ronda
Moc mi to nejde, tak kdyby měl někdo nápady nebo návrhy, klidně pište.
-
Přílohy
-

- Ronda.jpg (26.01 KiB) Zobrazeno 4052 x

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 17, 2011 21:54
Ten nápis asi nic moc co? Spíš něco jako Powered by Honda nebo Honda powered???
Chtěl jsem tam sloučit i to: Honda - The power of dreams

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18096
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » stř srp 17, 2011 22:12
Powered by Honda ... to asi jedine... ... kurnik aby si pak nekdo nemyslel, ze vsechny Rovery maj Hondi motor

... uz tak je to problem vyvracet lidem to, ze automaticky Rover != Honda...
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od AnderN » stř srp 17, 2011 23:01
Powered by Honda, nebo pokud bys to chtěl naroubovat na ten Hondí slogan, tak jedině obráceně: Honda, the power of Rover. Ale přijde mi to jako nesmysl, celá tahle šaráda.
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @

Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 17, 2011 23:16
Nevím proč nesmysl. Mám tam čistě Honda motor. Jediné co je na tom motoru roveří je víko ventilů. Ale což. Tvůj názor.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od AnderN » stř srp 17, 2011 23:36
Nedává mi to smysl proto, že je to podobné, jako by majitelé dieselových R75 hrdě hlásali "Powered by BMW", majitelé ZT V8 třeba "Powered by Mustang", nebo majitelé dieselového Volva 850 "Powered by Audi" ... takových "Powered by ..." je totiž v automobilové historii jako máku ... tak proto. Ale přesně jak píšeš, je to můj názor
Btw -- druhá evoluce obrázku je o třídu lepší

MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @

Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 17, 2011 23:48
Vždyť můžou. Proč ne. Pro mě to má význam, že mám rád Anglická a japonská auta a mám takový mix obojího.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18096
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv srp 18, 2011 7:12
... Rover, powered by Rover ....
.... Mas to hezky.... Mimochodem ty mas jeste v umyslu davat tu mrizku? Ja se primlouvam za to, aby jsi to nechal v ooriginalu

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv srp 18, 2011 9:54
Jakou mřížku myslíš?

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18096
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv srp 18, 2011 10:10
Chromovany gril

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv srp 18, 2011 10:54
No bez toho, to právě vypadá jako Honda. S tou mřížkou to každý hned pozná, že to je Rover, ale zatím to zůstane tak jak je.
škoda té haupny z coupéčka. Pod tou mřížkou je docela dost sežraná.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18096
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv srp 18, 2011 11:32
Toz ale zas je to proste historicky fakt, ze to kdysi jako Honda vypadalo... ja bych se za to nestydel a naopak bys mel byt rad, ze mas v podstate takovou raritku
Jo ta kapota tam rezne dost

... zrejme se pod tim drzi vlhkost a jeste k tomu je povrchovka tou mrizkou mechanicky narusovana... ... ja jsem celkem uvazoval o tom, ze bych tu kapotu od tebe vzal jako nahradni pro Labut... jenze jak rikas, asi by stejne potrebovala prestrikat, takze nic... i kdyz ta boulicka by Labuti slusela

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv srp 18, 2011 11:36
Mrknu na to, povyblejskám, jak vypadá a uvidím, jestli se s tím dá ještě něco dělat.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv srp 18, 2011 13:59

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18096
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv srp 18, 2011 14:05
Nemas to na jednom radku....

... a ta Honda mi prijde moc velka...
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
