Pozdrav Všem roverákům

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Pozdrav Všem roverákům

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon bře 22, 2010 15:41

V mém ročníku 1990 teda nic nevrze, krome sedacky obcas, ale to jeste vychytam.

To s tim hlukem sedi a ram asi taky, ale nevim. Ja mam speciala a navic jezdim pomalu. ;)
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18096
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pozdrav Všem roverákům

Příspěvek od Trunda » pon bře 22, 2010 16:27

No mozna ze u toho starsiho interieru s tim vrzanim takovy problem nebude, pac tam se vsechno montovalo sroubkama a jeste se moc neresilo takove to "zahlazovani" spojovacich prvku... Je take mozne, za ram u sedanu je trosku tuzsi, nez u kombika... Kazdopadne, dost zalezi, kde a v jakem terenu auto jezdilo... to me jezdi prevazne po horsich okreskach, tak je to znat :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět