Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol
Re: Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol
Tak jo.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol
Ještě k tomu rázovému pomocníku, kdo má šrouby s těmi nerezovými krytkami, musí počítat s tím, že je tím roztemuje a po čase vyhodí, protože na ně už nenasadí klíč......
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol
No za mě ty nerezové krytky jsou spíš jen ke vzteku, než k užitku. Po pár použití jsou ve stavu, kdy se v ořechu luxusně zaseknou a člověku tečou nervy, když se s každou maticí morduje jak ji vyšroubovat zároveň tak, aby nezůstala seklá v ořechu. Mám jich doma hromadu, protože jsem je raději povyměňoval za normální matice.
Re: Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol
Mám je všude, a jejich stav se za X let a XXXXX demontáží/montáží nezměnil..... 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- GeneHawkins
- Příspěvky: 131
- Registrován: pát úno 05, 2016 22:13
Re: Zvýšování otáček při neutrálu+síla dotahování šroubů kol
Je to samozřejmě věštění z křišťálové koule, ale mně se přesně takhle projevovala vadná váha vzduchu.se_ky píše:Přátelé moji,
mám problém. Když ráno nastartuju svý červený žihadlo ZR a rozjedu se, tak jen co se zahřeje, stává se, že při neutrálu drží pořád otáčky mezi 1500 - 2500 aniž bych šlapal na plyn a někdy se stává i to, že "pulzuje" v tomto rozmezí jak kdybych auto túroval. Nicméně po vypnutí motoru a novém nastartování problém zmizí a většinou až na vyjímky se už v průběhu jízdy neobjeví, až zase po úplném vychladnutí.
MG-F