
Zadní díl výfuku
Re: Zadní díl výfuku
Noooo to by se dalo... Kurnik toz budu muset ale pohledat nejake alternativni srouby... Kdybych je sehnal, tak uz jen mit kde pod auto nejak rozumne vlezt a jdu do toho... ze bych to nakonec v sobotu risknul? Abych nedopadl tak, ze to fsecko rozrezu flexou a pak zjistim, ze to nemuzu dat dokupy 

Re: Zadní díl výfuku
Kurňa Trundo-nač jsem tě seznamoval s panem M.Dělá skoro zadarmo a tak to ty nikdy neuděláš.
Re: Zadní díl výfuku
No to joooo, jenze ja se totiz objevim v MT az nekdy nevim kdy
Jinak bych se mu klidne ozval... Navic kdybych si to chtel nechat od nekoho udelat, tak zajedu za Patrikem do Hranic, ale ja bych rad si taky jednou neco vymenil sam
Na druhou stranu, uz me nebavi, jak se furt za mnou vsichni pubertaci otaci
I kdyz ten pocit pri podrazeni je paradni... zvuk jak z WRC 




Re: Zadní díl výfuku
šrouby si kup v železářství, tipuju to na 2ks M10x40 + 2sk matice a 4ks podložka, všechno v pozinku pochopitelně
. Doufám, že máš i nové těsnění.

Re: Zadní díl výfuku
Diky Hombre, zrovna jsem se chtel zeptat, co tam je
Joojoooo tesneni mam 


Re: Zadní díl výfuku
No ale radši to změř, já jen tak odhadem.
Re: Zadní díl výfuku
No su v praci a tak to asi bude problem to zmerit, abych to mohl koupit... napisu SZ Zakarovi 

Re: Zadní díl výfuku
Jo a jeste otazka, je potreba patlat spoj nejakou tou montazni pastou, nebo se to bez toho obejde?
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Zadní díl výfuku
Udvidíš, jak bude vypadat ta příruba středního dílu, pokud bude nerovnoměrně ohnilá, tak jestli máš nějakou pastu, tak jí tam dát můžeš. Když jí tam nedáš, taks e taky houby stane, akorát ti tam bude třeba sáknout ta kondenzovaná voda.
2x Rover 620ti
Re: Zadní díl výfuku
pokud máš ten tmel na výfuky, pro jistotu ho tam dej, ale ten zadní spoj už problémy nedělá. Kdybys šrouboval něco před katem, tak vždycky s tmelem. Jo a těsnění patří širším lemem k motoru (pokud není z obou stran stejné)
-
- Příspěvky: 1479
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní díl výfuku
Chlapi jen rychlej dotaz, ať nezakládám nový téma - jak moc sou zaměnitelný vejfuky mezi 400 a 45? Jde mi o střední a zadní díl. A neřeším tvar nebo ohnutí koncovky, to je mi celkem šumák, spíš de vo to, jsetli sedne tvarově a do gum na zavěšení. Díky.
Mám 45 a na tu není až tak velká nabídka jako na 400...
Mám 45 a na tu není až tak velká nabídka jako na 400...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Zadní díl výfuku
No dle meho nazoru neni rozdil vubec zadny... 45ka se lisi prakticky jen v predni masce od 400ky... teda a spousty dalsich detailu... ale vyfuky budou na tuty totozne
Jen je potreba rozlisit sedan a hatchback...
Mimochodem, na zitrek chystam referat o me vymene vyfuku

Mimochodem, na zitrek chystam referat o me vymene vyfuku

Re: Zadní díl výfuku
Dobra vec se podarila, laska nad zlem zvitezila 
V sobotu jsem se vrhl na vyfuk a je to. Nejdriv sem rozbruskou upalil matice, pak jsem musel sundat cely stredni dil i s katakem, pac jinde to rozdelat neslo... na prirube stredniho dilu jsem upalil srouby, vratil jsem zpet a pridelal novy zadni dil... vysledek? Budu muset navrtat nejake diry do potruby, pac me irituje, jak je to ted tichy a sou slyset vsechny ty vrzajici plasty a hucici kola
Stary vyfuk znacky Bosal byl uvnitr uplne rozpadly, ale byl na aute 4 roky, coz je celkem dost... vsimnete si rozdilu mezi starym Bosalim a novym MTSkovym vyfukem... je videt, kde inzenyri maji aspon nejaky mozek... Hlavni rozdil vidim v tom, ze bosal ma spoj svrchniho plechu na strane ke kolu, take tam to nejvic hnilo a myslim si ze hlavne proto, ze proste v tom spoji se drzela nejvic vlhkost... MTS ma spoj na odvracene strane..., dale MTS ma bytelnejsi prirubu a pak ze zadni uchyt je na konci zahnuty, coz na Bosalu nebylo, takze se mi stavalo, ze jsem musel sem tam nasazovat gumu na uchyt, pac z neho vyklouzavala...
Jsem ale spokojeny... vyfuk funguje a to je hlavni. Jen me trosku mrzi ta koncovka... a priste koupim tu tmelici pastu... bez ni to spasovani nebylo nic moc a hlavne mi asi takto brzy vyresne tesneni... takze mozna ji brzy dokoupim a znovu to pretesnim






V sobotu jsem se vrhl na vyfuk a je to. Nejdriv sem rozbruskou upalil matice, pak jsem musel sundat cely stredni dil i s katakem, pac jinde to rozdelat neslo... na prirube stredniho dilu jsem upalil srouby, vratil jsem zpet a pridelal novy zadni dil... vysledek? Budu muset navrtat nejake diry do potruby, pac me irituje, jak je to ted tichy a sou slyset vsechny ty vrzajici plasty a hucici kola

Jsem ale spokojeny... vyfuk funguje a to je hlavni. Jen me trosku mrzi ta koncovka... a priste koupim tu tmelici pastu... bez ni to spasovani nebylo nic moc a hlavne mi asi takto brzy vyresne tesneni... takze mozna ji brzy dokoupim a znovu to pretesnim

Re: Zadní díl výfuku
Referát super, ale ta rampa nemá chybu 

Re: Zadní díl výfuku
Toz jinou moznost jsem nemel... ono to celkem stacilo
Aspon jsem si trosku potrapil telicko... kdyz jsem povoloval ty srouby na kataku, tak jsem se musel dopredu plazit jak partyzan
Pravda, s tou rozbruskou se manipulovalo ne zrovna luxusne, kor kdyz to bylo hned vedle nadrze 


