Ahoj
Okukoval jsem dneska jedno auto viz Subject. Moje pozorovani je takoveto:
- udavany rv. 1996, bocniu okna 95, jendo 97, predni a zadni okno zrejme meneny, dle kodu skla 97 a 98. Dotazeno v roce 2005, z kopie TP neni zrejma zeme puvodu. V CR pouze jeden majitel, puvodni doklady nejsou. Propadla STK.
- tachmetr 200 000 km a nejaky drobny, vzhledem ke stari a stavu auta bych realitu odhadoval na vic
- interier osoupany, ale ne tragicky, kozenka okolo saltpaky popraskana, volant oblyskany, nepopraskany
- predni dvere zevnitr pod okny vypadaji jakoby propadle nebo trochu zboulovane (oboje)
- predni okynka v elektrice nefunguji
- auto ma drobne kosmeticke chybky, zadni podbehy jsou chycene (jeden je drbnutej), pate dvere jsou nahore chycene. Zavazna havarie neni na prvni pohled poznat.
- v kufru nebyla podlaha (je videt rezervam udajne je v kancelari bazaru, protoze byla mokra po cisteni interieru.
- motor 1.8 TD, motorovy prostor celkem cisty, spis zapraseny, usporadany, vypadalo to prehledne a bez vyznamnejsiho poskozeni
- po nazhaveni to na prevaleni nastartovalo (cca 5st nad nulou), na volnobeh motor bezel, ale obcas poskocil, jakoby se zakuckal
- kdyz se prida plyn na cerpadle, motor zvysi obratky, ale ve vyssich otackach obcas jakoby poskoci v ulozeni
- z vyfuku jsem tnavosedy kour, coz bych u takoveho ropaku nastudeno na volnobeh videl celkem v norme.
Otazka:
- kdo vyrabel tenhle motor (vlastni konstrukce nebo od nekoho prevzatej) a jak to je s jeho zivotnosti, brat nebo nebrat?
- obecne co si o tomhle autu myslet, zac ho pripadne koupit, jake problemy lze ocekavat?
V zasade se mi to jako kara celkem libi, klidne bych s tim jezdil, ale nerad bych si nabehl na pikslu, ktera se musi vic opravovat nez jezdit.
Diky
Honza
Rover 418 Tourer - koupe
No já bych si to nerysknul.
ty různý časy na sklech sou fakt divný, bych čekal nějakou bouračku...
1,8 v naftě ? Osobně nevím že by Rover takovej motor dělal.
Jestli tě to táhne k Roveru, tak bych hledal dál. A preferoval bych 2,0 TD to je motor od Roveru ... 500 tisíc km není problém, když se k němu slušně chová. Nebo 1,4 1,6 1,8 v benzínu...
ty různý časy na sklech sou fakt divný, bych čekal nějakou bouračku...
1,8 v naftě ? Osobně nevím že by Rover takovej motor dělal.
Jestli tě to táhne k Roveru, tak bych hledal dál. A preferoval bych 2,0 TD to je motor od Roveru ... 500 tisíc km není problém, když se k němu slušně chová. Nebo 1,4 1,6 1,8 v benzínu...
Jojo... ze to je 1.8 XUD7 od PSA uz jsem taky zjistil. Popravde, to je celkem pozitivni zjisteni, bal jsme se aby to nebyl 1.8 od Fordu. 
No ty okna na bocich jsou vpodstate vsechny 95, na jendom je 96 (sem se upsal). Celni a zadni jeou novejsi. Vymena predniho skla ale zase nemuzi byt nic neobvykleho a zadniho... no dejme tomu.
BTW, paty dvere nedrzi na plynovych vzperach. To auto vypada obouchane jako 12 let starej autak, se kterym se jezdilo, s tim nic nenadelam. Motor naskocil OK, nejel jsem s tim.
Uprimne, nejde mi az tolik o Rover, potrebuju druhyvetsi auto, bud pro pritelkyni takovy do kteryho se vejde kocarek, nebo pro me neco, do ceho se vejdu ja a bude se mi nejak rozumne libit a ji predam svoje kam se kocarek urcite vejde. Protoze stavime, melo by to byt pokud mozno levny a nemelo by to byt neco ve stylu stribrna oktavka, jakykoliv Golf a podobne a pak by to taky nemel byt uplny vrak. Ten Rover se mi celkem libi, ale libi se mi auta jako Citroen Xantia, Citroen XM, mozna i ZX, optimalne v kombi. Prote neco co nepotkam na 10km dvacetkrat, rozumne to pojede a optimalne to bude ropa, pac jedim hodne.
Jam moc tahle 418 muze hnit a jak to je s dilama (podvozek, plechy?) ten motor by vzhledem k tomu, ze to je PSA mel byt celkem v klidu.
Honza

No ty okna na bocich jsou vpodstate vsechny 95, na jendom je 96 (sem se upsal). Celni a zadni jeou novejsi. Vymena predniho skla ale zase nemuzi byt nic neobvykleho a zadniho... no dejme tomu.
BTW, paty dvere nedrzi na plynovych vzperach. To auto vypada obouchane jako 12 let starej autak, se kterym se jezdilo, s tim nic nenadelam. Motor naskocil OK, nejel jsem s tim.
Uprimne, nejde mi az tolik o Rover, potrebuju druhyvetsi auto, bud pro pritelkyni takovy do kteryho se vejde kocarek, nebo pro me neco, do ceho se vejdu ja a bude se mi nejak rozumne libit a ji predam svoje kam se kocarek urcite vejde. Protoze stavime, melo by to byt pokud mozno levny a nemelo by to byt neco ve stylu stribrna oktavka, jakykoliv Golf a podobne a pak by to taky nemel byt uplny vrak. Ten Rover se mi celkem libi, ale libi se mi auta jako Citroen Xantia, Citroen XM, mozna i ZX, optimalne v kombi. Prote neco co nepotkam na 10km dvacetkrat, rozumne to pojede a optimalne to bude ropa, pac jedim hodne.
Jam moc tahle 418 muze hnit a jak to je s dilama (podvozek, plechy?) ten motor by vzhledem k tomu, ze to je PSA mel byt celkem v klidu.
Honza
Nemate jeste nekdo postrehy k tomuhle Toureru stran autajako takovyho? Mechanicky, podvozek, nac si dat pozor a tak? Ten motor uz je mi jasnej a pripada mi celkem OK.
Jaky se daji prepdokladat servisni naklady na uvedeni do rozumnyho stavu? Vidim to na necojako:
- rozovody, klinak, vymena oleje a brzdovky (tady si cenu dovedu rpedstavit)
- brzdy (desticky a kotouce....) cena nevim
- tlumice?
- nejaky cepy ramena, silentbloky a janevim co... cenu a potencialni zrady netusim.
- elektrika? co muze zpusobovat nefunkcnost prednich el. okynek? Muze to byt jen pojistka, nebo spis pocitat s jinou zradou
Jakou vidite rozumnou cenu za tohle auto?
Dik
Honza
Jaky se daji prepdokladat servisni naklady na uvedeni do rozumnyho stavu? Vidim to na necojako:
- rozovody, klinak, vymena oleje a brzdovky (tady si cenu dovedu rpedstavit)
- brzdy (desticky a kotouce....) cena nevim
- tlumice?
- nejaky cepy ramena, silentbloky a janevim co... cenu a potencialni zrady netusim.
- elektrika? co muze zpusobovat nefunkcnost prednich el. okynek? Muze to byt jen pojistka, nebo spis pocitat s jinou zradou
Jakou vidite rozumnou cenu za tohle auto?
Dik
Honza
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
ohledně výměny brzd a kotoučů, nechal jsem si měnit kotouče i destičky ale jen na zadní nápravě cena za 1 kotouč 1000,- a destičky dohromady 700,-. Na přední nápravu jsou dražší, sada destiček stojí tuším kolem 1200,- kotouče nevim(Mám Rover 200 tak záleží jestli je to na R400 stejný). Jasný že záleží na výrobci atd atd. Jinak když si chci udělat představu o ceně opravy tak se dívám na http://www.elitecat.cz nemusíš se registrovat klikneš na českou vlajku a vstoupíš. Nebo si klikni tady na partnerskou ikonu ATS servis, nebo si napiš Welince do Unipartu o cenu originálních. Já preferuju Elit, protože maj kamennej obchod 100 metrů od mojí kanceláře.