Kouř z motoru
Re: Kouř z motoru
Nestačím se divit. Jaké byly ty tlaky když jste to měřili? Kolik doléváš oleje na 1000 km? Těsnění pod hlavou to není určitě, kolem válců je všude voda. Nemůže jít tlak z válce přímo do oleje přes těsnění pod hlavou. Šlo by to hlavně do vody. A nějaký kouř z víčka jde vždycky. Mohly by to být pístní kroužky těch válců, co mají nižší tlaky - připečené, nebo prasklé. To první by mohl zlepšit nějaký hodně kvalitní olej, který rozpustí usazeniny, ale posuzuj to jen podle naměřených tlaků, ne podle kouře z víčka.
Re: Kouř z motoru
No jo Hombre.... Kurnik ty mas recht... Ona to je blbost s tim tesnenim... I kdyz vzdyt tam ale jsou i mazaci kanalky? No ale jestli to je krouzek, tak tesneni stejne vymeni... Za tim si stojim! 
.... Uz bych asi mel prestat fusovat odbormikum do remesla...

.... Uz bych asi mel prestat fusovat odbormikum do remesla...
Re: Kouř z motoru
Mazací kanálek tam je, v něm je tlak oleje, toho se týká kapučíno v expanzce. Pak jsou tam odtokové kanály a to kolem každého hlavového šroubu. Ale mezi těma odtokovýma kanálama a válcema je ještě mezera - prostor pro chladicí kapalinu. Když se podíváš na fotku těsnění, je to jasné.Červené ohrádky kolem děr pro šrouby jsou pro odtok oleje, před prvním a za čtvrtým válcem je to spojené dohromady, zbytek (kromě válců) je voda.
Kdyby měnil kroužky, těsnění by šlo taky, to se nedá popřít
, jenže to je generálka motoru. A proč, kvůli trošce kouře z víčka? Jestli je kroužek prasklý, tak se to brzo projeví. Jestli jen zakarbonovaný (což je asi nejpravděpodobnější), tak bych tam nalil plnou syntetiku ať se to rozpustí a za rok se uvidí.
Kdyby měnil kroužky, těsnění by šlo taky, to se nedá popřít

-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
Dneska natočim kraŤoučký videjko.. mně by to ani nevadilo, protože na jízdní vlastnosti to vliv nemá.. možná teda má.. přijde mi rovřík na to jakej má obsah, celkem slabej... hlavně při rozjíždění si naženu otáčky třeba na dva a jakmile zařadim rychlost, trochu spojky uberu tak ty otáky klesnou pod tisíc i když to dorovnávám plynem a vesměs všechny ty rozjezdy se musej víc podmáznout. I mámy 114 zabírá víc
Já olej měnil až ted, jak říkám.. auto sem takhle koupil, takže se ted v tom vrtám a dávám dohromady.. každopádně mockrát děkuju za jakoukoli radu

Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
a to mi ještě příde, že když přeřazuju na vyšší stupen, tak prostě tam taky toho plynu musim vrazit víc... prostě je někde nemocnej 

Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Kouř z motoru
To bych neřek, narovince se dá z jedničky řadit při 2500. ale v mírném kopečku už potřebuješ tak 3200 otáček. Tak to hold je. Já se třeba rozjedu i na dvojku, jenže to je o práci se spojkou, né o síle motoru.
Jinak po přečtení mám sto chudí chundat olejové víko a pozorovat, co to udělá mně
Ale snad radši abych to nedělal 
Jinak po přečtení mám sto chudí chundat olejové víko a pozorovat, co to udělá mně


-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
Eny45 píše:To bych neřek, narovince se dá z jedničky řadit při 2500. ale v mírném kopečku už potřebuješ tak 3200 otáček. Tak to hold je. Já se třeba rozjedu i na dvojku, jenže to je o práci se spojkou, né o síle motoru.
Jinak po přečtení mám sto chudí chundat olejové víko a pozorovat, co to udělá mněAle snad radši abych to nedělal
Udělej to


Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
chtěl sem natočit kouř, nechal auto natočení pět minut a kouř nikde.. takže to fakt chce najet nějakej ten kilometr aby to kouřilo.. jinak sem zjistil, že na tom víčku je takovej hnusnej žlutej povlak, neznačí to něco?
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
tady je to víčko a motor.. kouř vyfotim až s tim někam pojedu, protože ted se mu naschvál kouřit nechce 
http://stepan.korba.sweb.cz/DSCN0806.JPG
http://stepan.korba.sweb.cz/DSCN0807.JPG
http://stepan.korba.sweb.cz/DSCN0808.JPG

http://stepan.korba.sweb.cz/DSCN0806.JPG
http://stepan.korba.sweb.cz/DSCN0807.JPG
http://stepan.korba.sweb.cz/DSCN0808.JPG
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
Možná by to vysvětlovalo těsnění pod hlavou... utíká voda, nateče třeba do těch válců.. první dvě otočení startérem stojej za nic, pak už je to ok (motor vykopne tu vodu), zahřeje se motor, voda se vypařuje.. je to možný?
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Kouř z motoru
kdyby tekla do válců, bude bílej kouř z vejfuku.
Ale pokud se ti strácí voda z expanzky, tak sme zase nazačátku, a řekl bych zase u těsnění.
Máš nějak možnost zjistit, zda bylo těsnění někdy mněněno. Pokud by totiž bylo původní, tak je to ve 130 tisících na 95% těsnění. Ale pokud už ho někdo vyměnil, tak to spíš na 95% těsnění není
Ale pokud se ti strácí voda z expanzky, tak sme zase nazačátku, a řekl bych zase u těsnění.
Máš nějak možnost zjistit, zda bylo těsnění někdy mněněno. Pokud by totiž bylo původní, tak je to ve 130 tisících na 95% těsnění. Ale pokud už ho někdo vyměnil, tak to spíš na 95% těsnění není

-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
Eny45 píše:kdyby tekla do válců, bude bílej kouř z vejfuku.
Ale pokud se ti strácí voda z expanzky, tak sme zase nazačátku, a řekl bych zase u těsnění.
Máš nějak možnost zjistit, zda bylo těsnění někdy mněněno. Pokud by totiž bylo původní, tak je to ve 130 tisících na 95% těsnění. Ale pokud už ho někdo vyměnil, tak to spíš na 95% těsnění není
možnost bohužel nemám, protože si myslim, že jsem asi 7 majitel :-! každopádně to vypadá, že na tom autě nikdy nikdo nic neměnil a ted to čeká mě
btw. co kdyby ste někde až pojedete tak po cca několik km to víčko otevřeli, jestli vám to taky nedělá

Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
ještě sem se chtěl zeptat, pokavad by to bylo to těsnění, mohlo by to mít vliv na výkon motoru? Nakonec to asi těsněním bude, protože auto nastartuju, přidávám plyn a do expanzky s chlad. kap. proudí bublinky.. voda tim nabývá a po otevření exp. přetlak vysičí.. voda je studená... takže jestli ta hlava bere vzduch a žene ho tam? protože mi přijde chudák trochu oslabenej
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Kouř z motoru
omlouvam se ze jdu mimo tema...
pres zimu jsem zde resil, ze se mi straci chladici kapalina, jak byly mrazy - otevrel jsem viko oleje v motoru a lekl jsem se, ze mam tesneni v haji.
Mno, v zime mi pravdepodobne nenapadne propoustela vodni pumpa - byl jsem v servisu a nenasli mi kde to tece nebo v cem je problem.
Pred par dny kdy se uz oteplilo a je suchy asfalt, tak jsem rano nasel louzicku pod autem - tece mi tedy asi vodni pumpa - jak jsem psal ve vlakne " tece mi chladici kapalina :/ "
Takze jestli ti to nedela taky... tece to vetsinou kdyz auto jede, kdyz stoji tak tam kapne par kapek.
pres zimu jsem zde resil, ze se mi straci chladici kapalina, jak byly mrazy - otevrel jsem viko oleje v motoru a lekl jsem se, ze mam tesneni v haji.
Mno, v zime mi pravdepodobne nenapadne propoustela vodni pumpa - byl jsem v servisu a nenasli mi kde to tece nebo v cem je problem.
Pred par dny kdy se uz oteplilo a je suchy asfalt, tak jsem rano nasel louzicku pod autem - tece mi tedy asi vodni pumpa - jak jsem psal ve vlakne " tece mi chladici kapalina :/ "
Takze jestli ti to nedela taky... tece to vetsinou kdyz auto jede, kdyz stoji tak tam kapne par kapek.
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Kouř z motoru
to nevim.. ted se mi zdá, že je trochu oleje i ve vodě
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358