Kouř z motoru

stepan.korba
Příspěvky: 155
Registrován: pon bře 30, 2009 21:40

Kouř z motoru

Příspěvek od stepan.korba » stř dub 01, 2009 18:29

Zdravim, asi to blbě specifikuju, ale moc se v tom nevyznám, každopádně to nevěstí nic dobrýho. Nastartuju auto, odklopím víko na olej a po chvilce, když se auto zahřeje začně z díry vycházet bílej dým v celkem pravidelnejch intervalech, dým je celkem hustej.

Nesetkla se někdo s něčim podobnym?

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od roverix » stř dub 01, 2009 22:16

Tohle je opravdu minimum informací. Jaký motor, máš turbo? Jede na 3válce? Barva oleje?
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

stepan.korba
Příspěvky: 155
Registrován: pon bře 30, 2009 21:40

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od stepan.korba » stř dub 01, 2009 22:23

jde o rover 416si, 16v, benzín... 1997 .. olej je měněnej, čistej

stepan.korba
Příspěvky: 155
Registrován: pon bře 30, 2009 21:40

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od stepan.korba » stř dub 01, 2009 22:24

jediný co s tim bylo, že rover cukal a dusil se jako většině lidem, to se ale vyřešilo... ted necuká ale právě kouří z toho víčka.. na páru je to studený a na olej je to světlý a smrdí to spíš benzínem

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18096
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od Trunda » stř dub 01, 2009 22:33

Provalene tesneni z valce do olejoveho kanalku..... Kolik mas najeto a zda jsi nekdy menil hlavove tesneni?
Rozhodne s tim nikde nejezdi!!
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od roverix » stř dub 01, 2009 22:46

Souhlas, hlava musí dolu, Také mmne napadla netěsnost v sedle ventilu, v horším případě prasklina.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

stepan.korba
Příspěvky: 155
Registrován: pon bře 30, 2009 21:40

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od stepan.korba » stř dub 01, 2009 22:49

údajně podle tachometru má najeto 130.. měřili jsme kompresi.. 2 a 4 válec byl v klidu.. 1 a 3 zlobil.. když jsme tam nalili olej, tak to bylo v poho.. Každopádně asi bude nejednoduší odzkoušenej motor z vrakáče, jenom mě zajímalo, jestli se s tim někdo nesetkal, strejc co dělá rovery to viděl prvně a byl celkem vyděšenej.. jo a to auto sem ted koupil, takže z toho mám radost :roll:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18096
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od Trunda » stř dub 01, 2009 22:58

Neeee, zadnej overenej motor z vrakace... neblazni! Nikdo Ti nic nezaruci.... tohle vypada opravdu na normalni klasicky provalene tesneni... kilometry na to mas akorat... Vymenis a mas minimalne na sto tisic kilaku pokoj.... Pokud teda to opravdu neni neco jineho... kazdopadne vymena tesneni je pri tolika kilometrech naprosto samozrejma zalezitost...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stepan.korba
Příspěvky: 155
Registrován: pon bře 30, 2009 21:40

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od stepan.korba » stř dub 01, 2009 23:02

každopádně pokavad by to bylo ono, tak je to super, protože bych měl vyhráno.. byl tam ještě blbej vejfuk, ale to mi bratr posvařoval.. jinak auto je pěkný... až na tohle.. kdyby se tak dalo zjistit čim to.. to těsněný zkusíme, pokavad neni někde dole nepřístupný :)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18096
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od Trunda » čtv dub 02, 2009 0:00

Tak neni to sranda na hodinku.... a asi kdyz uz to budes mit rozdelane, tak je dobre tam soupnout nove... Pokud je tam jeste ten stary typ, tak on se stejne asi rozsype... Nevim... ja jsem to osobne videl jen rozdelane a moc se na tom poznat nedalo, protoze ta tesnici guma byla totalne rozdrbana vsude.. Ale tak ja byl extremni pripad :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2182
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od KDB » čtv dub 02, 2009 0:22

Ještě než začneš rozdělávat motor...dělá to zastudena, i za tepla (min. po 20-30km, nebo běh na volnoběh minimálně do sepnutí ventilátoru) ?. Za studena je kondenzace vody v motoru do určité míry běžný jev. Jestli ti neubývá voda v expanzce, olej je čistý a při dobře prohřátém motoru ten kouř zmizí, je vše v pořádku.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2182
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od KDB » čtv dub 02, 2009 0:27

Je dobrý takovouhle věc alespoň nafotit......takováhle diagnostika po telefonu je hodně náročná na čas a trpělivost - jedna fotka často řekne vše... ;)
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

stepan.korba
Příspěvky: 155
Registrován: pon bře 30, 2009 21:40

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od stepan.korba » čtv dub 02, 2009 8:11

auto natočim studený, a cca po pěti minutách to začne kouřit a při zahřátí už nepřestává.. dneska sem hodim nějakou fotku, ach jo

stepan.korba
Příspěvky: 155
Registrován: pon bře 30, 2009 21:40

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od stepan.korba » čtv dub 02, 2009 8:18

pokud by to bylo těšnění, tak by to bylo super, protože v motoru vůbec necvaká, neni hlasitej, příde mi prostě v poho. Kdyby strejc neodšrouboval to víčko tak ani nevim, že s tim něco je

stepan.korba
Příspěvky: 155
Registrován: pon bře 30, 2009 21:40

Re: Kouř z motoru

Příspěvek od stepan.korba » čtv dub 02, 2009 8:19

strejc ještě říkal, že by to mohlo bejt těma pístama, těsnění nebo prasklina

Odpovědět