
Brzdy a kotouče
Re: Brzdy a kotouče
No tak to bez reklamovat do servisu kde ti to odvzdusnovali,mas to kur..sky zavzdusneny.Ale pochybuju ze ti to odvzusnej,me to delali metodou natlaceni brzdovky pres nadobku (prej to je zaruceny) no a stejne to stalo za starou backoru.Tak muzes zitra vyrazit nekam na sterkovou cestu,udelas to tak 3x nebo 4x a ucitis ten rozdil na 100% 

Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy a kotouče
No to není jen tak čeče, jednak zítra nemám čas
a druhak je to operace na celé odpoledne, mám jeden hever (original) a když si spočítám, že musím všechny kola 3-4x oddělat a odvzdušnit tak to není moc hezká vize... jinak jak řikám, do smyku to šlo, ABS seplo, ale byl jsem sám a ten pedál byl asi na podlaze.... je to tak tak, no...kdybych byl naloženej tak nevim... no až budu mít víc času tak to zkusím...

Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Brzdy a kotouče
Hever potrebovat nebudes,na zadni se dostanes a predni dycky jenom stoc a bys moh na ventil,hele je to otazka tak na 2hodky,ale musi ti nekdo slapat 

Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
Re: Brzdy a kotouče
Stejně je lepší, když zadek se dělá ze země, kvůli zátěž. stabilizátorům. Líp se to protlačí. A zavzdušněný to asi bude, to bych ten servis nakopal ať to koukaj dát do pořádku.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Brzdy a kotouče
Nechci zakládat novou diskuzi..
..má Rover 200/400 regulátor tlaku brzd zadních kol ? Prošel jsem vedení od zadu do předu, ale nic jsem nenašel.
Ptám se, protože mi nebrzdí zadní kola a regulátor by mohla být příčina.
..má Rover 200/400 regulátor tlaku brzd zadních kol ? Prošel jsem vedení od zadu do předu, ale nic jsem nenašel.
Ptám se, protože mi nebrzdí zadní kola a regulátor by mohla být příčina.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Brzdy a kotouče
má
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Brzdy a kotouče
Vilém: nestacil sem precist cely clanek, ale spis jenom tvuj uvodni prispevek. Mel sem stejny problem...jakmile sem treba na dalnici parkrat ostreji brzdil, tak se zacal cukat volant. Myslel jsem, ze jsou zvlnene kotouce a budu je muset menit, ale stacilo hodit nové brzdové destičky a auto se chová úplně jinak. Koutouče budu muset taky měnit, ale až tak za 15 000km, zatím ještě drží a krásně brzdí 
takže mě pomohly destičky, který už byly na odpis.

takže mě pomohly destičky, který už byly na odpis.
prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: Brzdy a kotouče
Viléme dík..tušil jsem to
)), umístění a princip neznáš ?

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Brzdy a kotouče
Umístění si nepamatujupřesně, ale je někde u nádrže-jdi po brzdovým vedení od zadních kol a narazíš na něj. Funkce je taková, že při naloženým autě pouští větší tlak ke kolům, aby víc brzdily. Při prázdným brzděj míň. Každopádně, když to zvedneš nejlépe obě kola, tak ti někdo šlápne a musí to brzdit. Máš bubny nebo kotouče?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy a kotouče
Je možný, že ten regulátor tlaku zadních brzd se nějak zasek, nebo je nastaven na moc velkou účinnost? Už to sem píšu po několikáté, ale teď v zimě stačí relativně málo a zadní kola jdou do smyku, a to jezdím v autě sám nebo ve 2. Poznám to tak, že začne kopat ABS a auto přestane brzdit, a smyk předních kol bych poznal...takže to musí dělat kola zadní. Dá se to nějak nastavit? Na jakém principu ten regulátor vlastně funguje? Vzadu mám kotouče.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy a kotouče
Nikdo nic? Nikdo nemá vzadu kotouče a problém s přebrzděným zadkem? Včera dobržďuju na dvorku, bylo tam trošku ledu co se naplet pod jedno zadní kolo, ostatní kola byla na suchu, málem jsem to nedobrzdil před garáž a to jsem jel krokem.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Brzdy a kotouče
Rád bych pomohl,ale to by chtělo vidět, předpokládám, že už jsi prohlídl co se dá.Fujitsu píše:Nikdo nic? Nikdo nemá vzadu kotouče a problém s přebrzděným zadkem? Včera dobržďuju na dvorku, bylo tam trošku ledu co se naplet pod jedno zadní kolo, ostatní kola byla na suchu, málem jsem to nedobrzdil před garáž a to jsem jel krokem.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy a kotouče
No jak se to vezme, na podzim jsem řešil zavzdušněné brzdy, ty se mi podařilo odvzdušnit. A to ABS jsem zjistil až v zimě a to pod auto nepolezu. O nějakém regulátoru brzdného tlaku jsem neměl ani páru, tak kdyby mi někdo vysvětlil jeho funkčnost, případně nastavení? V Rave Rover jsem toho moc nenašel, snad jen že umístěn někde v motorovém prostoru mezi hlavním bzrdovým válcem a ABS, ale to si zase nejsem jistej, že je to on, takže jsem dost na mrtvym bodě.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Brzdy a kotouče
Jsou dva druhy: Jestli je mezi hlavním válcem a ABS, jedná se o omezovač - jednoduchý skrtící ventil s kuličkou a pružinkou, terý zavírá průtok kapalině v závislosti na jejím tlaku ale bez jakékoli závislosti na zatížení zadku. Pokud nefunguje, znamená to vetšinou že se zadřel a většinou v otevřeném stavu, takže kola blokují, nevím, jestli má cenu to nějak čistit, jistější by byla výměna, ale kde ho vzít, že.
Pokud je u zadní nápravy a je nějak mechanicky napojen na pérování (věšinou nějaké táhlo), jedná se o zátěžový regulátor, který zavírá průtok kapaliny při dosažení určitého tlaku, který je nastaven pružným dorazem, ovládaným právě podle toho, jak je zadek zatížen.
Takže při prázném autě je doraz pro pístek nejvíc vzdálen od pístku a pružina, která se pístku dotýká není zmačklá a je měkká. Při sešlápnutí brzdy se pístek tlakem kapaliny vysune a překoná lehce odpor měkké pružiny, čímž dospěje k poloze, při které se průchod kapaliny uzavře. Při naloženém autě karosérie klesne a doraz přitlačí na pružinu, která je teď ve stlačené poloze tvrdá a nedovoluje pístku, aby se vysunul a uzavřel průtok kapaliny, pokud ta nedosáhne takového tlaku, aby sílu pružiny překonala.
Zátěžáky bývají taky zadřené, takže pístek se nehýbe a kola zase blokují.
Na svém autě jsem to ještě neřešil, brzdí mi to normálně, a ani nevím, co je tam zač, doufám, že vám to aspoň trochu pomůže
Pokud je u zadní nápravy a je nějak mechanicky napojen na pérování (věšinou nějaké táhlo), jedná se o zátěžový regulátor, který zavírá průtok kapaliny při dosažení určitého tlaku, který je nastaven pružným dorazem, ovládaným právě podle toho, jak je zadek zatížen.
Takže při prázném autě je doraz pro pístek nejvíc vzdálen od pístku a pružina, která se pístku dotýká není zmačklá a je měkká. Při sešlápnutí brzdy se pístek tlakem kapaliny vysune a překoná lehce odpor měkké pružiny, čímž dospěje k poloze, při které se průchod kapaliny uzavře. Při naloženém autě karosérie klesne a doraz přitlačí na pružinu, která je teď ve stlačené poloze tvrdá a nedovoluje pístku, aby se vysunul a uzavřel průtok kapaliny, pokud ta nedosáhne takového tlaku, aby sílu pružiny překonala.
Zátěžáky bývají taky zadřené, takže pístek se nehýbe a kola zase blokují.
Na svém autě jsem to ještě neřešil, brzdí mi to normálně, a ani nevím, co je tam zač, doufám, že vám to aspoň trochu pomůže

- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy a kotouče
Aha, tak přece jsem se trefil..takže to znamená, pokud máme ten první typ, že brždění zadku je závislé na intenzitě sešlápnutí brzdy, když sešlápnu pozvolna a plynule, brzdí to míň, a když na to dupnu rychle nebo sešlápnu až na podlahu, tak to teprve pořádně flokuje...
Na zadní části auta jsem nic, co by ten regulátor připomínalo nenašel, takže ho tam asi nemáme, alespoň podle dokumentace, pod autem jsem ještě nebyl.
Ono možná, že je chyba ve mě, nedávno jsem někde četl článek, že když sepne ABS, je potřeba ten pedál nepovolovat, ale právě naopak ho intenzivně stlačit...ale nevím, jak si to mám vysvětlit? Snad jakoby to ABS "odfukovalo" tlak někam do prázdna ve chvíli, když kolům povolí se točit a tím pádem by pak ten tlak chyběl na brzdění? Asi blbost, ale jakmile bude možnost, tak to vyzkouším.
Na zadní části auta jsem nic, co by ten regulátor připomínalo nenašel, takže ho tam asi nemáme, alespoň podle dokumentace, pod autem jsem ještě nebyl.
Ono možná, že je chyba ve mě, nedávno jsem někde četl článek, že když sepne ABS, je potřeba ten pedál nepovolovat, ale právě naopak ho intenzivně stlačit...ale nevím, jak si to mám vysvětlit? Snad jakoby to ABS "odfukovalo" tlak někam do prázdna ve chvíli, když kolům povolí se točit a tím pádem by pak ten tlak chyběl na brzdění? Asi blbost, ale jakmile bude možnost, tak to vyzkouším.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz