Já jsem jednoznačně PRO, pokud je to alespoň lepší, než vlastnosti obyčejné chladící kapaliny, která jak jistě všichni víte, má taky vyšší bod varu a lepší tepelnou vodivost, než destilovaná voda (nebo voda obecně, která tam nemá co dělat). Tepelný namáhání je 90% problémů motorů ale i kolem motorů a elektroniky. Každopádně jedna věc z praxe

moje Ti se po 5ti kolech na MRDu přehřálo skoro do červenýho pole (se zaplým větrákem), tak jsem pořídil zázračnou pixlu od millera
http://www.millers-oils.cz/extra-cool.html
Po aplikaci nevidím v přehřívání rozdíl a v Písku, kde dokonce nebylo "150°C", se to přehřívalo taky

- ale to je asi jiná kapitola
Další kapitola je agresivita kapaliny vůči používaným materiálům na výrobu motorů, atd..., ale to maj kluci millerovic určitě posichrovaný

Jinak to že budete mít o 5 či kolik °C nižší teplotu než provozní je nesmysl, prostě jenom bude dýl přivřenej termostat , jestli máte opravdu problém s přehříváním sežeňte si s nižší otevírací teplotou (závoďáky by byli všechny už po smrti nemít je). Jak píše Hombre, pokud to lépe přenáší teplo, bude to lépe chladit problémový místa - hlavně hlavy, což bude mít obrovský přínos a vliv na životnost motoru a můžete předejdejít HGF...Známej přivezl takovou nějakou chladící kapalinu z UK asi před 5ti lety, takže pokud to ještě zdokonalili, tím jedině líp.

MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]