Stránka 1 z 1

ECU VYMENA MOTORU

Napsal: pát pro 23, 2011 1:54
od nickkey
Ahoj obracim se na vas s prosbou o pomoc. Koupil sem ROver 75, ale bohuzel mu hned odesel motor. Proto sem si sjel o anglie pro jineho se zdravim motorem. Nyni sme zdravej kompletni motor prehodily do stareho auta a nejde. Puvodni byl CDT nyni je v nem CDTI, pry by se po motoricke strane nemeli lisit. Vsechno sedlo paradne. Nastartovat de take vyborne. Ale nejde vys jak do 2500 otacek a kouri. Zkousely sme tedy vymenit ECU protoze predtim sel paradne a nedari se. Vymenily sme ECU, pak krouzek pro sejmuti cipu u klice a nakonec i Control body unit (u spolujezdce u pojistek) Ale stale po pripojeni houka alarm a nova ECU nejede. Muzete prosim nekdo pomoci? Diky za kazdoou radu Franta

Re: ECU VYMENA MOTORU

Napsal: pát pro 23, 2011 10:37
od Zakar
Pokud chceš zaměňovat ECU tak pouze přes testbook !Já bych nechal veškerou elektroniku původní a hledal bych nejdříve závadu.Zkoušel jsi přečíst paměť závad po výměně motoru ?

Re: ECU VYMENA MOTORU

Napsal: sob led 21, 2012 22:36
od nickkey
Ahoj. nakonec se to vyresilo. Byla to pretocena palivova hadicka. Uz jede OK. Horsi to je se spotrebou...... Spotreba v puvodnim aute byla 5,6 mereno na cca 1500km. A ted.... na nadrz najedu cca 700km, takze spotreba 8.5 Byl prehozen komplet motor, prevodovka... vcetne vahy vzduchu.... Muze to delat to, ze predtim bylo v aute ECU CDTi a nyni CDT, muze to byt ridici elektronikou? a v pripade ze jo, existuje tedy moznost jak to vymenit? Zkousely jsme to, ale i pri vymene spinaci skrinky, cipu v klici i jednotky komfortu a ECU rve alarm a imobiliser nenecha nastartovat auto.
Diky za jakoukoli radu

Re: ECU VYMENA MOTORU

Napsal: ned led 22, 2012 7:24
od Trunda
Jako ze mas CDTi motor a jednotku CDT... To se pak te spotrebe nedivim... V podstate to znamena, ze motor spatne spaluje, protoze kazdy motor vyzaduje jinou mapu... To vedi spis ostatni kluci... Ale oba motory maji trosku jine sani/vstrikovani...

Re: ECU VYMENA MOTORU

Napsal: ned led 22, 2012 10:51
od nickkey
A do patrickych mist.....
Kdyz sem vyrazel koupit druhy auto prave kvuli motoru tak sem zjistoval co a jak a vsichni v servisech mi rekly, ze to je uplne stejne, ze jediny rozdil je v nastaveni turba CDT si nechava vetsi rezervu a CDTi ho vic tlakuje... Tak to je ted pekne nemily a asi pro motor i blby.... Nemas prosim kontakt na nekoho kdo je v tomhle dobry mohl by poradit pripadne nekoho kdo by byl schopny ECU premapovat nebo prez testbook upravit abych je mohl prohodit?

Re: ECU VYMENA MOTORU

Napsal: ned led 22, 2012 14:05
od AnderN
Zkus si hodit do profilu, odkud jsi (město, nebo alespoň kraj). Pak se lépe radí.

Re: ECU VYMENA MOTORU

Napsal: ned led 22, 2012 14:29
od nickkey
Doplnil sem profil. Jinak jsem z Ceskeho Krumlova. Ale par dni mohu auto ozelet, takze by nebyl velky problem poslat kamkoli obe ECU jednotky

Re: ECU VYMENA MOTORU

Napsal: pon led 23, 2012 12:34
od AnderN
V Jižních Čechách o nikom nevím. Nejbližší diagnostika je asi v Jihlavě, ale zřejmě bych se raději obrátil na Rakousko.

Re: ECU VYMENA MOTORU

Napsal: pon led 23, 2012 12:49
od Prezident Jarda26
při výměně motoru CDT za CDTi je nutné spárovat vstřiky s řídící jednotkou, jinak vše pasuje.Mně to udělali v normálním servise v Olomouci. Spotřeba po výměně dlouhodobá 6,2 l Na delší a plynulé cesty 5,7l.

Re: ECU VYMENA MOTORU

Napsal: úte úno 28, 2012 9:46
od nickkey
Problem vyresen. V Ceskych Budejovicich je clovek, ktery dokaze prepisovat ECU jednotky, takze ze stare vytahl data imobiliseru a nahral je do nove. Ted jeste vyresit zapnuti kontroly trakce ahotovo. Vsem moc diky za pomoc.