CDTi za jízdy náhle chcípne
Napsal: čtv úno 29, 2024 23:50
Zdravím všechny,
koupil jsem svého třetího R75 - po 1.8T, 2.0 CDT je to 2.0 CDTi, auto je celkově ve zbědovaném stavu, čemuž odpovídala cena. Po koupi se objevil problém: Auto bezvadně startuje, motor běží pravidelně, za jízdy ale náhle a zdánlivě bez důvodu chcípne. Ihned poté jej lze nastartovat a zase jet. Interval mezi chcípnutími je od 30 metrů do 30 kilometrů. Naposledy 2x chcíplo při spuštění stěračů, takže podezřívám elektriku, ale prokazatelné to není, musel bych pokus opakovat, a stejně do toho chcípe zdánlivě zcela bezdůvodně. Dále ukazatel paliva svítí červeně, i když je v nádrži cca 1/2 paliva, ale po čase se ručička srovná s realitou.
Na volnoběh nechcípne, to může klapat půl hodiny, naprosto pravidelně.
Na fórech se řešilo čidlo na vačce, ale tomu neodpovídá fakt, že startuje na brnk. Někdo doporučoval prostříkat pojistkovou skříňku, kvůli korozi, ale tady je vnitřek pojistkovky jak kdyby vyjel z fabriky. Tak kolem toho chodím, místo abych jezdil, a nevím odkud začít.
koupil jsem svého třetího R75 - po 1.8T, 2.0 CDT je to 2.0 CDTi, auto je celkově ve zbědovaném stavu, čemuž odpovídala cena. Po koupi se objevil problém: Auto bezvadně startuje, motor běží pravidelně, za jízdy ale náhle a zdánlivě bez důvodu chcípne. Ihned poté jej lze nastartovat a zase jet. Interval mezi chcípnutími je od 30 metrů do 30 kilometrů. Naposledy 2x chcíplo při spuštění stěračů, takže podezřívám elektriku, ale prokazatelné to není, musel bych pokus opakovat, a stejně do toho chcípe zdánlivě zcela bezdůvodně. Dále ukazatel paliva svítí červeně, i když je v nádrži cca 1/2 paliva, ale po čase se ručička srovná s realitou.
Na volnoběh nechcípne, to může klapat půl hodiny, naprosto pravidelně.
Na fórech se řešilo čidlo na vačce, ale tomu neodpovídá fakt, že startuje na brnk. Někdo doporučoval prostříkat pojistkovou skříňku, kvůli korozi, ale tady je vnitřek pojistkovky jak kdyby vyjel z fabriky. Tak kolem toho chodím, místo abych jezdil, a nevím odkud začít.