Příspěvek
od AnderN » čtv črc 09, 2020 20:58
Zkus napojit diagnostiku, ale na první pohled bych tipoval potíž v jednotce imobilizéru. Možná bude potřeba přeprogramovat klíče, možná je vadná a bude chtít vyměnit, možná je jen problém v jejím napájení, jak se poslední dobou některým z nás také stalo. Já před nějakým časem nemohl nastartovat kvůli špatnému napájení ECU, vyřešila jiná pojistková skříň. Každopádně diagnostika by měla napovědět víc.
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/785443.png)
Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/233706.png)