Prosba o radu

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 12:17

To bylo směrováno kam :?: met:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Pítrs » sob dub 26, 2014 13:05

Vážně, já to tak dobře neznám, tak se chci poučit.
Když má turbodmychadlo velký tlak, jak se to v systému řeší? Tzn. ten velký tlak je tam v momentě, kdy např. uberu plyn, zavřu tomu klapku před nosem, někam to musí jít
- celkem pochybuju, že u pětasedmy to turbo dá 1 bar- to mi kamarád saabista říkal, že dělali pokusy a ten jeden bar z toho dostali, ale to byl celkem mazec
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 17:32

Tlak turba se reguluje pomocí klapky, která je prakticky obtok výfukových plynů, kolem turba (nejde přes vrtulku tzn. nedělá další tlak). Tuhle klapku otevírá membrána s pružinou nastavená na určitej tlak, případně si to ještě přepouštěcím elektromagnetickým ventilkem řídí ECU sama, podle toho kolik zrovna chce tlaku.
To navíšení tlaku jak říkáš, když mu zavřeš klapku před nosem, odfukuje podtlakem ovládaná membrána, která je u tohohle turba taky jeho součástí (nikde jinde jsem to neviděl), řiká se jí Blow Of Ventil. Bar to asi nefouká, to jsem řekl jen jako příklad :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » ned dub 27, 2014 5:47

Přesně tak a proto jsem taky psal obavy z tohoto počinu. Přeplňovaný motor je mnohem složitější systém než atmosféra... takže když už, tak udělat LPG u někoho, kdo je fakt vyhlášeným specialistou a bude vědět co nejvíc o tom, co to obnáší.... i tak bude problém s tím, že nebudou mít konkrétní zkušenost s tímto motorem. Já se taky chystám dát V6 do plynu, ale jen proto, že tu s tím má hromada lidí zkušenost a je to roky ověřené. Ale u turbo K-Series bych si to nelajz. Toť můj názaro ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od J0hny » ned dub 27, 2014 8:17

Asi tak k-s turbo, je už samo o sobě docela našponovaná věc 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » ned dub 27, 2014 17:25

car:: weed: Zdravím všechny ROVER-áky a snad můžu říct již i kolegy.
msm: Mám HO. Koho? Rover 75 1,8 T limuzína po faceliftu /r.v.2004/. Jšem šťastný jak blecha. Udělal jsem si radost ke svým 50-tinám, které jsem měl před týdnem a sen se stal skutečností.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » ned dub 27, 2014 17:42

Je mi ctí být první, kdo gratuluje ;-) mir:
Tak jaké jsou první dojmy? Foto, popis, výbava.... jsme zvědaví ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Jenda » pon dub 28, 2014 11:27

hezky :) tak to ať slouží a vše nejlepší ;)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » pon dub 28, 2014 15:47

Takže děkuji za přání, je černý, dle německého TP vyroben 2.2.2004 první registrace v SRN 8.11.2005. Dle tacho najeto cca 143 000 km, což by mohlo odpovídat /dle servisky, ale hlavně podle vyjádření mechanika a ošahání volantu a interiéru/. Vypadá moc pěkně a mé pocity ...??? Vzhledem k tomu kolik mi je let a řídím od 18-cti, takže jsem řídil všechno možné vč. Tatry 613 i nákl.815 jsem fakt unešen. Někdo tady napsal, že to auto má duši. ...měl pravdu. Je to pocit jako když někdo vleze do hezkého kostela a i když je nevěřící ta budova ho uchvátí anebo na něj padá, ale každopádně to s tebou něco udělá. A usednutí do R75 je něco podobné.
Nic, nějak moc se rozepisuji-do konce týdne snad dodám foto. Zatím přeji všem mnoho šťastných km bez nehod

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Pítrs » pon dub 28, 2014 17:28

mir: - tohle je k životnímu jubileu
mir: - tohle je k zakoupení pěkného automobilu.

Ohledně přestavby na plyn: kdybych si tam chtěl nainstalovat plyn, tak bych asi hledal na jiných fórech. Tady těch plynařů s turbomotory moc není. Nevěřím, že by Roverácké turbomotory měly až tak MAXIMÁLNĚ odlišný systém řízení, aby na to musel být extra MG Rover LPG specialista - měl by to zvládnout KAŽDÝ poctivý servis, který se tím profesionálně zabývá, takže jestli se jedná o Saaba, Alfu, Lanciu, či Rovera s turbem, tak si myslím, že je to úplně jedno.
Lenham LPG NEDĚLÁ, osobně mi to potvrdil, nicméně mu položit nějaký dotaz by asi nemuselo být problémem.
Je to o domluvě.
Případně bych asi kontaktoval další členy, co s atmosférou s LPG jezdí, kdo jim to instaloval, atp.

Do dalšího provozu přeji spoustu kilometrů bez závad a nehod.
Pokud k vozu není prokazatelná servisní historie, tak:
Všechny filtry - palivový, vzduchový, kabinový, olejový- vyměnit.
Všechny provozní náplně- chladivo, motor. olej, převod. olej, brzdovku - vyměnit.
Rozvody - vyměnit.
Silně doporučuju si zkontrolovat odtokový kanál pod stěrači, příp. vyčistit.
A taky zkontrolovat hadice chlazení komplet od A do Z, jestli nejsou někde nějaké úniky.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

lenham3
Příspěvky: 2348
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Prosba o radu

Příspěvek od lenham3 » pon dub 28, 2014 18:01

Take blahopreji at slouzi ,LPG nemontuji profesialne ale vim co a jak ,jinak neni rozdil v materialu pro atmosferua turbo vse je jen o dobrem odladeni ,ted jsou uz jednotky ktere si upravuji hodnoty samy .Nevidim v tom zadny problem .....

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » pon dub 28, 2014 19:55

Kolegové,
jěště jednou díky za úpřimná blahopřání k našim narozeninám /Rovříka i mne/ a co se týče LPG stotožňuji se pánové s váma. Kdo zaplynuje Oktávku v turbu tak pro něj nemůže být problém zaplynovat ani rovera v turbu. Oleje a filtry jsou již vyměněné a dle servisky jsou rozvody měněné při 94 334 km dne 17.11.2010 a když jsme na něj pro jistotu mrkli i opticky vypadá opravdu jako skoro nový. Zbytek mi mechanik proleze o víkendu. Jinak jěště jednou za všechny rady díky.
Jěště dotaz nebude nějaký srazík poblíž jižních čech někdy o letních prázdninách?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » pon dub 28, 2014 19:59

viewtopic.php?f=3&t=8108 .... v čechách není bohužel zatím dostatek (hyper)aktivních členů, kteří by tam zavedli tradiční sraz, tak je to většinou záležitost Moravy, či pomezí, ale třeba se to Miškovi povede a příští rok akci zopakuje ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » úte dub 29, 2014 13:27

Dotaz na majitele aut s LPG. Máte tam přímaz ventilů. Můj mechanik mi to vřele doporučil. A zase to není vysoká investice tak nebudu šetřit a nechám ho tam pak dát.
Roverům ZDAR :-D

lenham3
Příspěvky: 2348
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Prosba o radu

Příspěvek od lenham3 » úte dub 29, 2014 14:55

U K serie neni potreba ,ale nekteri si to tam davaji ja to na zednem aute nemam

Odpovědět