Prosba o radu

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » úte bře 18, 2014 22:22

Ok ;-) Takovou iniciativu vítám mir:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » stř dub 02, 2014 12:40

Tak Vás po nějaké době opět všechny zdravím. Rovery co se mi líbí jsou všechny daleko, /druhý konec Německa,nebo Holandsko/. Kamoš mě decentně upozornil, že za dovoz z takové dálky můžu dát cca 15-20.000 Kč, což skřípu zubama protože za 23.000 bych tam měl LPG. Nevím jestli by šla sehnat doprava levněji. Má někdo nějakou radu nebo zkušenosti???
Díky

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Pítrs » stř dub 02, 2014 12:43

Zdravím.
Pokud to povezeš na vozíku, tak těch 15- 20 000,- jistě zaplatíš.
Pro jízdu po vlastní ose si spočítej náklady za palivo. A za převozní značky.
Pro dovoz ze zahraničí taky přihlášení- dovoz STK, emise, přihlášení. Ty vyjde levněji, jak ten vozík.

A taky pětasedma, obzlášť kombík, má jedna a půl tuny, to nestráví každý vozík.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6963
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od AnderN » stř dub 02, 2014 12:59

To mi připomíná toho Poláka, co vezl za osobním kombi BMW připojený plaťák a na něm dodávku MB Vito. Na dálnici u Vyškova se rozhodl předjíždět, načež se mu nevyvážená a přetížená souprava (vozík těžší než auto) stala osudnou. Přívěs s dodávkou se rozhoupal a lehnul na bok. Baworák na něm visel za kouli. Vypadalo to dost komicky :-) ačkoliv ten Polák se vůbec neusmíval.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Jenda » stř dub 02, 2014 13:53

to zní hrůzostrašně, já vezl SDčko za dodávkou, a jelo to krásně :)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6963
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od AnderN » stř dub 02, 2014 15:28

Protože jsi měl obrácený poměr hmotností táhnoucího a taženého vozidla :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » čtv dub 24, 2014 19:42

Přátelé, díky všem za rady a informace. Teď bych uvítal, kdyby se mi ozval někdo kdo má 1,8T v LPG. Jak jsem psal na začátku chci jít do plynu,protože jsem na něj zvyklý a každá rada bude dobrá.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » čtv dub 24, 2014 19:44

No smiř se s tím, že se ti nikdo neozve.... tu na klubu jsou dvě 1.8T a nejsou v plynu... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Pítrs » čtv dub 24, 2014 19:52

Artusko: a co potřebuješ za radu s plynem?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » pát dub 25, 2014 20:49

Tak se smiřuji s tím, že u 1,8T budu LPG-průkopník.
Co se týče rad.Jde mi o to,jaký systém mám použít. Nabízejí se mi tyto možnosti http://autoservis-sobeslav.com/montaz-lpg/
Já dával do oktávky loni u této firmy STAG 4 a max.spokojenost.Koukám proti loňsku pan zlevnil a rozšířil nabídku. Zlatí komunisté vybírat nebylo z čeho-co člověk sehnal to tam dal a hotovo :-D :-D

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Pítrs » pát dub 25, 2014 23:05

Ahoj.
Osobně s tím K motorem turbo v plynu nevidím žádný problém.
Radu mohu dát jen jednu- kontaktuj specialisty MG Rover (ve vláknu Servis), jistě poradí víc. (Lenham3 to určitě nedělá, ale klidně mu napiš, má zkušenosti, třeba poradí co a jak- resp. se písemně domluv na telefonátu a promluvte si, je teď v zahraničí)
Nicméně, pokud jsi spokojen s výše uvedenou firmou, tak ji využij, ale z mého pohledu má "jedna zkušenost s montáží LPG do škodovky" nulovou vypovídající hodnotu.
Kdyby bylo něco dalšího, ptej se. Rádi poradíme.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Prosba o radu

Příspěvek od KDB » sob dub 26, 2014 7:24

Mám za to, že Lenham něco s LPG taky kutí. U LPG je stěžejní instalační firma - v ideálním případě jsou schopní, ochotní a dělali Tvůj typ auta a motoru. Poslední podmínka není nutná, pokud platí první dvě. V dobrém případě to slušně namontují, ale už si neporadí v případě nutnosti doladění systému nad rámec autokalibrace (čas X umění).
Opravdu se vyplatí jet za schopným servisem přes půl republiky, protože s dobře namontovaným a nastaveným systémem je pak jen radost a pohodové ježdění. V opačném lítáš do servisu/po servisech a je to k vzteku. To ale platí o jakémkoliv zásahu do auta (domu, zdraví.....)
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3381
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Keksin » sob dub 26, 2014 8:57

Mirda ma LPG v R75 2.0 V6, pokořil hranici 400 000KM. Ale co tam má za systém, to nevím. Pro další info volat Mirdovi 604544124.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 9:22

U Turbomotoru to nebude zas taková sranda, pokud bude jezdit chudou směs, propálí to ventily, sám jsem to viděl na EVO8 :?
Problém, bude v tom, že u atmosféry stačí mapa od podtlaku (nevím kolik čeho) po nulovej podtlak + TPS (a další čidla), jenže u turba když to foukne bar, musí to Xkrát obohatit směs, zaprvý aby to jelo a aby to neshořelo :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Pítrs » sob dub 26, 2014 11:32

To nemá přepouštěcí ventil?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Odpovědět