ECU VYMENA MOTORU

Odpovědět
nickkey
Příspěvky: 11
Registrován: čtv pro 04, 2008 19:48
Bydliště: Cesky Krumlov
Kontaktovat uživatele:

ECU VYMENA MOTORU

Příspěvek od nickkey » pát pro 23, 2011 1:54

Ahoj obracim se na vas s prosbou o pomoc. Koupil sem ROver 75, ale bohuzel mu hned odesel motor. Proto sem si sjel o anglie pro jineho se zdravim motorem. Nyni sme zdravej kompletni motor prehodily do stareho auta a nejde. Puvodni byl CDT nyni je v nem CDTI, pry by se po motoricke strane nemeli lisit. Vsechno sedlo paradne. Nastartovat de take vyborne. Ale nejde vys jak do 2500 otacek a kouri. Zkousely sme tedy vymenit ECU protoze predtim sel paradne a nedari se. Vymenily sme ECU, pak krouzek pro sejmuti cipu u klice a nakonec i Control body unit (u spolujezdce u pojistek) Ale stale po pripojeni houka alarm a nova ECU nejede. Muzete prosim nekdo pomoci? Diky za kazdoou radu Franta

Zakar
Příspěvky: 1107
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: ECU VYMENA MOTORU

Příspěvek od Zakar » pát pro 23, 2011 10:37

Pokud chceš zaměňovat ECU tak pouze přes testbook !Já bych nechal veškerou elektroniku původní a hledal bych nejdříve závadu.Zkoušel jsi přečíst paměť závad po výměně motoru ?
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

nickkey
Příspěvky: 11
Registrován: čtv pro 04, 2008 19:48
Bydliště: Cesky Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU VYMENA MOTORU

Příspěvek od nickkey » sob led 21, 2012 22:36

Ahoj. nakonec se to vyresilo. Byla to pretocena palivova hadicka. Uz jede OK. Horsi to je se spotrebou...... Spotreba v puvodnim aute byla 5,6 mereno na cca 1500km. A ted.... na nadrz najedu cca 700km, takze spotreba 8.5 Byl prehozen komplet motor, prevodovka... vcetne vahy vzduchu.... Muze to delat to, ze predtim bylo v aute ECU CDTi a nyni CDT, muze to byt ridici elektronikou? a v pripade ze jo, existuje tedy moznost jak to vymenit? Zkousely jsme to, ale i pri vymene spinaci skrinky, cipu v klici i jednotky komfortu a ECU rve alarm a imobiliser nenecha nastartovat auto.
Diky za jakoukoli radu

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18096
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ECU VYMENA MOTORU

Příspěvek od Trunda » ned led 22, 2012 7:24

Jako ze mas CDTi motor a jednotku CDT... To se pak te spotrebe nedivim... V podstate to znamena, ze motor spatne spaluje, protoze kazdy motor vyzaduje jinou mapu... To vedi spis ostatni kluci... Ale oba motory maji trosku jine sani/vstrikovani...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

nickkey
Příspěvky: 11
Registrován: čtv pro 04, 2008 19:48
Bydliště: Cesky Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU VYMENA MOTORU

Příspěvek od nickkey » ned led 22, 2012 10:51

A do patrickych mist.....
Kdyz sem vyrazel koupit druhy auto prave kvuli motoru tak sem zjistoval co a jak a vsichni v servisech mi rekly, ze to je uplne stejne, ze jediny rozdil je v nastaveni turba CDT si nechava vetsi rezervu a CDTi ho vic tlakuje... Tak to je ted pekne nemily a asi pro motor i blby.... Nemas prosim kontakt na nekoho kdo je v tomhle dobry mohl by poradit pripadne nekoho kdo by byl schopny ECU premapovat nebo prez testbook upravit abych je mohl prohodit?

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU VYMENA MOTORU

Příspěvek od AnderN » ned led 22, 2012 14:05

Zkus si hodit do profilu, odkud jsi (město, nebo alespoň kraj). Pak se lépe radí.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

nickkey
Příspěvky: 11
Registrován: čtv pro 04, 2008 19:48
Bydliště: Cesky Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU VYMENA MOTORU

Příspěvek od nickkey » ned led 22, 2012 14:29

Doplnil sem profil. Jinak jsem z Ceskeho Krumlova. Ale par dni mohu auto ozelet, takze by nebyl velky problem poslat kamkoli obe ECU jednotky

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU VYMENA MOTORU

Příspěvek od AnderN » pon led 23, 2012 12:34

V Jižních Čechách o nikom nevím. Nejbližší diagnostika je asi v Jihlavě, ale zřejmě bych se raději obrátil na Rakousko.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Prezident Jarda26
Příspěvky: 787
Registrován: pon srp 17, 2009 21:24
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU VYMENA MOTORU

Příspěvek od Prezident Jarda26 » pon led 23, 2012 12:49

při výměně motoru CDT za CDTi je nutné spárovat vstřiky s řídící jednotkou, jinak vše pasuje.Mně to udělali v normálním servise v Olomouci. Spotřeba po výměně dlouhodobá 6,2 l Na delší a plynulé cesty 5,7l.

nickkey
Příspěvky: 11
Registrován: čtv pro 04, 2008 19:48
Bydliště: Cesky Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: ECU VYMENA MOTORU

Příspěvek od nickkey » úte úno 28, 2012 9:46

Problem vyresen. V Ceskych Budejovicich je clovek, ktery dokaze prepisovat ECU jednotky, takze ze stare vytahl data imobiliseru a nahral je do nove. Ted jeste vyresit zapnuti kontroly trakce ahotovo. Vsem moc diky za pomoc.

Odpovědět