Já tu jsem stále Ale Artuško nevím, jestli bys neměl takovou věc nechat třeba raději Zakarovi. Navíc jsem nějak nepochopil to, proč bys měl řešit i spodek motoru, který se po fouknutém těsnění neřeší a většinou s ním problém není.
Jinak těsnění bych dal elastomerní Elring, nebo Victor Reinz a šrouby se mění buď preventivně, nebo pokud jsou natažené. Pokud natažené nejsou, tak je to spíš pocitová záležitost a nechť si to rozhodne každý sám
Obecně, materiál brát pokud možno značkový. Ale už je to dnes značný problém, protože skladem už zbývají jen levné šmejdské náhrady a co z toho je nejmenší zlo, to těžko hodnotit.
Co se tak průběžně často bavím s Lenhamem, tak i ten je značně v pasti z toho co kupovat, protože prostě výběr už moc není a je to loterie. Takže asi leda se řídit tím, že ideálně brát věci od renomovaných výrobců a nikdy ne ty nejlevnější.
Prosba o radu
Re: Prosba o radu
Trundo, díky ti za reakci, ale těch šroubů jsem našel asi od 4 výrobců. file:///C:/Users/Artusko/Desktop/%C5%A0rouby%20hlavy%20v%C3%A1lc%C5%AF%20ROVER%2075%20(RJ)%201.8%20Turbo%20110kW%20Autok%C5%A1eft.htm
Nejde mi o cenu, ale vaše zkušenosti, protože nejdražší není vždy nejlepší. Asi tak.
Nejde mi o cenu, ale vaše zkušenosti, protože nejdražší není vždy nejlepší. Asi tak.