Stránka 1 z 1

Rozdíl u klima kompresoru 620ti/sdi

Napsal: stř črc 31, 2013 20:15
od Roman620ti
Čauvec kolegové,

chci se schválně zeptat, jestli nebude někdo v tomto chytřejší. :-D Zajímá mě, jaký může být rozdíl u klima kompresoru na naftový motor a nebo benzínový, jediný, co mě napadá, že bude chodit v jiných otáčkách. Jedná se o to, že originál Rover měl jedno OE číslo pro benzín JPB 100770 a jedno pro naftu JPB 100680. Ale jak se podívám na druhovýrobu, tak mají všichni výrobci vypsány obě čísla u jednoho. Jestli je v tom nějaký zanedbatelný rozdíl, jako třeba u tlumičů, nebo podobných dílů. Jde mi o to, abych s tím neměl nějakej problém, nemáte někdo zkušenost?

Re: Rozdíl u klima kompresoru 620ti/sdi

Napsal: stř črc 31, 2013 21:18
od J0hny
Vůbec nevim, ale mám tu SDI motor na kterym je kompresor a šel by snadno sundat :wink:

Re: Rozdíl u klima kompresoru 620ti/sdi

Napsal: stř črc 31, 2013 22:10
od roverix
Možná je rozdíl jen v řemenici.

Re: Rozdíl u klima kompresoru 620ti/sdi

Napsal: čtv srp 01, 2013 17:05
od Roman620ti
No právě je vizuálně stejnej, já už mám novej, jen se bojím, aby pak nebyl nějakej problém. Ale tu řemenici můžu změřit, to se okem nepozná. Ono je to tak myslím i u jiných aut, že je v druhovýrobě jen jeden typ, ale tak proč je origo rozlišujou.