Stránka 1 z 1
Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: ned črc 03, 2011 9:21
od walkerik11
Tak čo?...skúšal to niekto...ja som to skúšal sám doma a j to neskutočný rozdiel. Auto akoby chytilo druhý dych

Mám pocit, že nejakých 90 kW som z toho dostal a krutiaci moment minimalne 250 Nm. Ešte to musím vyskúšať na brzde.
Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: ned črc 03, 2011 10:53
od Trunda
... a tos jako udelal jak?
Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: úte črc 05, 2011 23:59
od white.lexus
nj, co si prerobyl??
Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: úte črc 19, 2011 10:31
od walkerik11
Jednoduché zvýšenie odporu na snímači dávkovania paliva na čerpadle a zvýšenie tlaku turba cez aktuator na 19 PSI.
Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: úte črc 19, 2011 12:01
od Trunda
Takze predpokladam vetsi spotreba...

Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: úte črc 19, 2011 13:35
od AnderN
walkerik11 píše:Mám pocit, že nejakých 90 kW som z toho dostal a krutiaci moment minimalne 250 Nm.
Mám pocit, že mi nová nafta od Shellu šetří až litr paliva na nádrži. Asi bys měl zajet na tu brzdu ...
Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: úte črc 19, 2011 14:12
od walkerik11
Spotreba určite nestúpla vediem si spotrebu a po úprave sa takmer vôbec nezmenila...ba ešte klesla. Hodnoty neviem, vychádzam len z porovnania na kamošovom 1.9 TDI PD 96kW. Ale je to o poznanie lepší pocit z jazdenia.
Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: úte črc 19, 2011 14:56
od Trunda
Jo s tim litrem na nadrz jsem se kdysi hodne zasmal.... to je fakt marketingovy tah tak pro debily. Nechapu tu oprsklost Shellu si myslet, ze IQ populace je natolik nizke, ze jim toto zvysi prodej... Litr na nadrz

Jezdim vicemene tydne jednu nadrz a to na stejne trase... spotreba mi pokazde kolisa tak plus minus 2-3 litry ... bych chtel videt jak bych v tom poznal ten ubytek litru od Shellu

Mimochodem - 1l Shell = 35,- takze na nadrzi tedy usetrim 35 kacek... kdyz naberu benal u Agipu, ktery stoji 34,- tak na 40l usetrim oproti Shellu 40Kc... Z toho mi plyne to, ze lepsi je vyhledat levnejsi benzin, nez ..... maticko moje.... sou to fakt imbecilove
Stoprocentne se ti spotreba zvysit musi, protoze vstrikujes vic nafty.... ale jde o to, ze jsi byl zvyklej jezdit s nejakym vykonem a ted kdyz mas vetsi, tak nemas potrebu ten motor tak zdimat... pokud bys ale i nadale vyuzival potencialu motoru naplno, tak ti to sezere vic....
... nakonec porad nechapu co ti lidi delali na ZS v hodinach fyziky... zakon zachovani energie, ucinnost... atd. Kdo si mysli, ze ziska vysoky vykon s nizkou spotrebou, tak je pekna naivka... Tohle je totiz otazka ucinnosti motoru a ta se uz pekne dlouho nehnula z mista (dalo by se rict ze naposledy s optimalizaci spalovani = vetsi ventily)...
Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: ned pro 25, 2011 9:21
od motaz
Kdo si mysli, ze ziska vysoky vykon s nizkou spotrebou, tak je pekna naivka...
tak ono zvýšit výkon se dá i se stejnou spotřebou a možná i úsporou nafty.. princip je v tom, že se do směsi vhání víc vzduchu (a ne nafty) a zkrátí se prodleva turba, takže nabíhá dříve a plynuleji..
Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: ned pro 25, 2011 16:32
od AnderN
Jojo ... a ti blbci ve vývoji pohonných jednotek jsou úplně marní, když to nedovedli naladit během několika let práce.
Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: ned pro 25, 2011 20:33
od J0hny
motaz píše:
tak ono zvýšit výkon se dá i se stejnou spotřebou a možná i úsporou nafty.. princip je v tom, že se do směsi vhání víc vzduchu (a ne nafty) a zkrátí se prodleva turba, takže nabíhá dříve a plynuleji..
Jasně tak torchu na úkor životnosti motoru, si to všcihni představujete jak hurvínek válku, si myslíš, že ti ten motor takhle "upravenej" vydrží 400 000km? ani omylem, nebo ne v nějakejch režimech a podnebích...
Re: Zvýšenie výkonu SDi
Napsal: pon pro 26, 2011 7:34
od Trunda
Na druhou stranu ono tezko rict, jestli si tam fakt nenechavali zadni vratka pro to, aby mohli prodavat pripadne silnejsi verze za priplatek... Viz u MG ZR kde byla varianta s 74 kW a 83 kW a rozdil jen v ridici jednotce ... Jenze zas preve jen je to upraveno odborniky ve vyvoji a ne jen tak bez rozmyslu nejakyma zlatokopama
