Bílý kouř z výfuku
Bílý kouř z výfuku
Ahoj, mám R45 1.4 z roku 2004. Delší dobu sem nejezdil (cca měsíc), po otočeni kličkem nic, ale pak si dal říct a motor naskočil. Zvuk byl ovšem dost divnej a z výfuku šlo neuvěřitelný množství bílého kouře, když se začal bilý dým trochu linout i z kapoty motoru, tak sem radši vypnul motor. Po pár minutách sem to zkusil znovu-zvuk už byl normální a množství kouře z výfuku bylo už podstatně menší. Po dalším nastartování po pár minutách už bylo vše ok a dojel sem, kam sem potřeboval. Nevite někdo čím by to mohlo být ???
Re: Bílý kouř z výfuku
Byl to smradlavý kouř, nebo bez zápachu, tedy spíš pára.... pak by to mohlo být špatné těsnění pod sáním, které propouští vodu do sání...
Re: Bílý kouř z výfuku
Smradlavý kouř...
Re: Bílý kouř z výfuku
Tak to je horší.... co voda v oleji, nebo naopak?
Re: Bílý kouř z výfuku
A kdyby to byla voda v oleji (nebo naopak) tak není divný, že při jízdě už z výfuku žádný kouř nešel a všechno bylo ok?
Re: Bílý kouř z výfuku
Ahoj.
Při jízdě (po zahřátí) se to může srovnat a lépe těsnit, takže to na první pohled tolik kouřit nemusí.
Bílý kouř z výfuku vždy značí, že se dostává chladící kapalina do válců.
Buď špatným těsněním pod hlavou nebo špatným těsněním sacího potrubí.
Vždy je to špatně- silně doporučujeme kontrolovat hladinu v expanzce a problém co nejdříve řešit, jinak časem jdou ojnice ven
Při jízdě (po zahřátí) se to může srovnat a lépe těsnit, takže to na první pohled tolik kouřit nemusí.
Bílý kouř z výfuku vždy značí, že se dostává chladící kapalina do válců.
Buď špatným těsněním pod hlavou nebo špatným těsněním sacího potrubí.
Vždy je to špatně- silně doporučujeme kontrolovat hladinu v expanzce a problém co nejdříve řešit, jinak časem jdou ojnice ven
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Bílý kouř z výfuku
Pokud pise smradlavy tak to voda nebude ,ale olej
Re: Bílý kouř z výfuku
a modrý kouř
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Bílý kouř z výfuku
modrý kouř nebyl...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bílý kouř z výfuku
Po měsíční odstávce (byť to není kdoví jak dlouhá doba, někdy mi auta stojí i delší dobu) může čerstvě nastartovaný vůz kouřit více než je u něj jinak běžné. Nikoliv ale z motorového prostoru. Tu kapotu jsi měl otevřít a lokalizovat, odkud to uniká. Nemohla to být jen vodní pára z vody, která během toho měsíce zkondenzovala na různých místech vozidla, včetně např. výfukového potrubí a motorového prostoru?
Re: Bílý kouř z výfuku
Kapotu sem otevřel a podle mě ten kouř sel z přední části jak je ventilátor.
Je možný. i vzhledme k tomu, že bylo celkem dost vlhko a teplo, že tam někde něco zkondenzovalo. Ale myslím, že vzhledem k množstní toho kouře to asi nebylo ono...
Je možný. i vzhledme k tomu, že bylo celkem dost vlhko a teplo, že tam někde něco zkondenzovalo. Ale myslím, že vzhledem k množstní toho kouře to asi nebylo ono...

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bílý kouř z výfuku
No tak vepředu u ventilátoru je taky chladič, například. Pravděpodobně máš netěsnost na chladicím okruhu. Sleduj množství kapaliny v expanzce a pokud to utíká, tak hledej, kudy.
Re: Bílý kouř z výfuku
já to dneska večer zkusím nastartovat a uvidím, co to bude dělat...
Re: Bílý kouř z výfuku
Tak sem to včera večer zkusil znovu nastrartovat a všechno je uplně normální. Takže to možná vážně byla jen nějaká zkondenzovaná vlhkost... 

Re: Bílý kouř z výfuku
Chce to pořádně prohlédnout a pokud nikde nic neteče, v expanzce nic dlouhodobě neubývá, z výfuku se nekouří a třebas v oleji není emulze a v chladící kapalině taky ne, tak bych to již dál neřešil.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS