Stránka 1 z 1

Rover45 - z 1.4 na 1.8 - pouze motor - vaše odborné názory?

Napsal: úte kvě 20, 2014 8:45
od Jenda
Ahoj přátelé a kamarádi, mám zde dotaz, některých jsem se už ptal, klidně také reagujte, snad se to tu již neřešilo a snad je to zajímavé téma, možná to patří pod sekci upgrade...

Co když v R45 dám místo motoru o objemu 1.4 objem 1.8?
Pozor! jen motor.
převodovka, svody, řídící jednotka, prostě vše ostatní zůstalo z 1.4...

Co se tam může pokazit, když to někdo takhle přebouchá?

a bonus, co když ještě vezme z té 1.8 vstřiky a dá tam místo nich ty z 1.4?
díky za veškeré informace

Re: Rover45 - z 1.4 na 1.8 - pouze motor - vaše odborné náz

Napsal: úte kvě 20, 2014 9:15
od Trunda
Vstřiky jsou stejné. Ale převodovka, resp. diferák půjde do hajan, otázka co poloosy a jak jsem se bavil s Lenhamem, tak ECU dává málo paliva, bude chudá směs a hrozí tak podpálení ventilů.

Re: Rover45 - z 1.4 na 1.8 - pouze motor - vaše odborné náz

Napsal: pát kvě 23, 2014 7:27
od Jenda
jen pro zvědavé, ten motor po této úpravě běžel nepravidelně, asi na 3 válce, ale nemyslím, že by se ten jeden úplně flákal. V servisu teďka dal vstřiky z 1,4 a stejně nic, tak teďka jsou na řadě svíčky... s takovouhle si mohl kluk koupit rovnou nové auto, už mám trochu cukání tam zaběhnout do servisu a optat se jak to dělaj,
....že já když jsem se byl na to auto podívat, nevytáhl svíčky a neozkoušel to.


ne, moje auto to není, to by se tam nikdy v tomto servisu neobjevilo

Re: Rover45 - z 1.4 na 1.8 - pouze motor - vaše odborné náz

Napsal: pát kvě 23, 2014 7:55
od Trunda
Jednou jedinkrát jsem v tom servisu byl a AnderN si ještě živě pamatuje, jak nás u Brna zachraňoval po té, co mi alternátor v důsledku toho, že ho v servisu neupevnili tak, jak má být.... hele, tam není co řešit. Jestli s tím chce jezdit, musí tam hodit jednotku z 1.8čky... což nebude jednoduché na R45 sehnat. Pak se dá koumat dál.... divím se, že jako první věc nezměřily tlaky. Měnit vstřiky to už je fakt dost mimo...

Re: Rover45 - z 1.4 na 1.8 - pouze motor - vaše odborné náz

Napsal: pát kvě 23, 2014 11:58
od J0hny
Je to jednotkou! taky jsem měl 1.8 ve 214Si, sice když se to ohřálo tak to jezdilo ale po cca 15tkm začal cvakat, dodnes leží doma, bez rozebrání, takže nevím co se mu stalo, každopádně to jelo dobře, ale svíčky měly na sobě bilí tečky, takže chudá směs je největší problém...

Re: Rover45 - z 1.4 na 1.8 - pouze motor - vaše odborné náz

Napsal: pát kvě 23, 2014 12:30
od Jenda
muhehe dvakrát již tato teorie potrzená.
díky

Re: Rover45 - z 1.4 na 1.8 - pouze motor - vaše odborné náz

Napsal: pát kvě 23, 2014 12:55
od Trunda
Jako že automechanik neví takovou základní věc, to mě celkem šokuje.... šmankote jak jsem šťastný, že si auta udržuju sám, i když v poslední době sice za vydatné pomoci Jarka....

Re: Rover45 - z 1.4 na 1.8 - pouze motor - vaše odborné náz

Napsal: stř čer 18, 2014 11:45
od Jenda
pokračování:
auto má technickou, motor jede prý krásně bez klepání a prý jakmile se dostane na 3000 otáček tak to najednou abnormálně zamáčkne do sedaček...jo a že to má zvuk jak s otevřeným filtrem ačkoli to má klasiku. Nicméně, servisák to má furt u sebe a ladí...
+ prý to najednou není 1,8 ale 1,6... zjistili to po rozebrání motoru na šroubky... (ale moc tom nevěřím)
vše mám jen zprostředkovaně, auto jsem neslyšel a neviděl.
achjo

Re: Rover45 - z 1.4 na 1.8 - pouze motor - vaše odborné náz

Napsal: stř čer 18, 2014 22:36
od J0hny
viz kod motoru

Re: Rover45 - z 1.4 na 1.8 - pouze motor - vaše odborné náz

Napsal: čtv čer 19, 2014 7:16
od Jenda
nějaký kód na motoru byl modifikován aby vyhovoval papírům... takže nevím co a jak.
nu což, spíše to semka píšu proto abych zaznamenal profesionální postupy servisu.
pokračování příště...