Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
Rover 45, rv 2006, 2.0TD,83kw,motor 20tn2
Tak jsem dnes dorazil znovu na STK do Opavy k Ondrušovi.
Podařilo se to připojit přes trochu zřejmě lepšího zařízení na diagnostiku.
Ukázalo to chybu 1. špatné čidlo teploty pro řídící jednotku - to bylo vyměněno
2 chyba. nějaký pokles napětí
a 3 sporadické chyby
Chyby jsme v jednotce smazali a kontrolka zhasla....
Byl jsem konečně rád že nesvítí. Odjel jsem a po pár kilometrech začala žlutá kontrolka motoru opět svítit.
Po rozsvícení kontrolky se jako by neshodly otáčky motoru a zůstali vyset v 1100 to na pár vteřin a pak klesly na normál 900.
Auto jako by jede ale ,nějaké fakt líné , turbo jako spínalo jen při opravdu vyšší otačkách a někdy jak se mu zachce.
A někdy skoro pořád jako bych měl plyn skoro na podlaze a auto jako by nechtělo pořadně jet a po pár sekundach se chytne ...
Má stímto někdo zkušenosti ?
Tak jsem dnes dorazil znovu na STK do Opavy k Ondrušovi.
Podařilo se to připojit přes trochu zřejmě lepšího zařízení na diagnostiku.
Ukázalo to chybu 1. špatné čidlo teploty pro řídící jednotku - to bylo vyměněno
2 chyba. nějaký pokles napětí
a 3 sporadické chyby
Chyby jsme v jednotce smazali a kontrolka zhasla....
Byl jsem konečně rád že nesvítí. Odjel jsem a po pár kilometrech začala žlutá kontrolka motoru opět svítit.
Po rozsvícení kontrolky se jako by neshodly otáčky motoru a zůstali vyset v 1100 to na pár vteřin a pak klesly na normál 900.
Auto jako by jede ale ,nějaké fakt líné , turbo jako spínalo jen při opravdu vyšší otačkách a někdy jak se mu zachce.
A někdy skoro pořád jako bych měl plyn skoro na podlaze a auto jako by nechtělo pořadně jet a po pár sekundach se chytne ...
Má stímto někdo zkušenosti ?
Re: Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
No v první řadě je potřeba říct, že analýza chyby pomocí diagnostiky probíhá tak, že se výpis chyb v diagnostice smaže, aby tam nestrašily chyby, které už nemusí být aktuální a kvůli nimž může motor fungovat jen v nějakém nouzovém režimu, pak se s autem udělá testovací a zátěžová jízda, aby se případné existující chyby projevily (což se indikuje právě tou žlutou ikonkou) a pak se jede zpět na diagnostiku a zjistí se co je tam za aktuální problém...
Takže ty jsi se měl otočit na pětníku a jet zpět znovu vyčíst chyby.... bez tohohle postupu to bude zase jen spekulace. A znovu a ještě jednou, udělal bys lépe, kdybys zajel na origo diagnostiku třeba za Lenhamem, protože ve vší úctě k Hombrému, Lenham umí ty chyby nejen vyčíst, ale i hned řešit....
Takže ty jsi se měl otočit na pětníku a jet zpět znovu vyčíst chyby.... bez tohohle postupu to bude zase jen spekulace. A znovu a ještě jednou, udělal bys lépe, kdybys zajel na origo diagnostiku třeba za Lenhamem, protože ve vší úctě k Hombrému, Lenham umí ty chyby nejen vyčíst, ale i hned řešit....
Re: Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
ANo prešně to jsem udělal otočil jsem se a jel zpět ale bohužel už tam mistri nebyli meli konecnou...Tak jsem se domluvil s Hombrem na pondeli
Re: Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
Chjo... tak to pak jo.... jen že by mě nebavilo se s tím tak dlouho trápit a nechal bych to řešit někoho zkušeného...
Re: Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
Nedá mi to a musím to tu trochu uvést na pravou míru:
- chápu, že Hapip nepojede 100km do Zlína za Lenhamem, když může jet 30 km do Opavy za mnou, když se předpokládalo, že závada byla odstarněna výměnou čidla teploty a jedná se jen o její smazání, na které nepotřebuje servis, ale stačí SME. Jinak bych mu to nenabízel, opravovat mu to opravdu nebudu. Mimochodem závad bylo v paměti řízení motoru 10, - vadné čidlo teploty, pokles napětí, neznámá závada a 7 sporadických závad.
- chyba je, že, přijede na konci směny, nezavolá mi, že tam je, pak mi tvrdí, že jsem nebral telefon, odjede s nepořízenou, druhý den přijede taky na konci směny a po projevení závady už se nestihne vrátit.
- Teď už víš, že potřebuješ servis, kde ti závadu nejen přečtou, ale hned odstraní, tak je podle mě zbytečné, abys jezdil do Opavy kvůli přečtení závady, která se objevila znovu. Emisních stanic je v Ostravě dost, takže jestli to chceš řešit na pokračování, můžeš některou navštívít.
Mimochodem: Domluvili jsme se na "ZÍTRA", a když se ve čtvrtek řekne zítra, znamená to pátek, a ten byl dneska. A to už jsi propásl.
- chápu, že Hapip nepojede 100km do Zlína za Lenhamem, když může jet 30 km do Opavy za mnou, když se předpokládalo, že závada byla odstarněna výměnou čidla teploty a jedná se jen o její smazání, na které nepotřebuje servis, ale stačí SME. Jinak bych mu to nenabízel, opravovat mu to opravdu nebudu. Mimochodem závad bylo v paměti řízení motoru 10, - vadné čidlo teploty, pokles napětí, neznámá závada a 7 sporadických závad.
- chyba je, že, přijede na konci směny, nezavolá mi, že tam je, pak mi tvrdí, že jsem nebral telefon, odjede s nepořízenou, druhý den přijede taky na konci směny a po projevení závady už se nestihne vrátit.
- Teď už víš, že potřebuješ servis, kde ti závadu nejen přečtou, ale hned odstraní, tak je podle mě zbytečné, abys jezdil do Opavy kvůli přečtení závady, která se objevila znovu. Emisních stanic je v Ostravě dost, takže jestli to chceš řešit na pokračování, můžeš některou navštívít.
Mimochodem: Domluvili jsme se na "ZÍTRA", a když se ve čtvrtek řekne zítra, znamená to pátek, a ten byl dneska. A to už jsi propásl.
Re: Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
Ahoj vsak jsem ti dnes rano psal sms ze dneska nedorazím a že dorazím v pondělí
Re: Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
Tak si udělej konečně pořádek v telefonu, žádná SMS mi nepřišla, takže použít slova "domluvili jsme se na pondělí" není moc na místě.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
To je sranda to poslouchat 

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
Tak vypada to ze problem jsem vyresil 

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru..prosím o pomoc
Spíš se prvně zeptám na co vse ma vliv EGR ventil . Co má důsledek na autě to, že EGR ventil je otevřeny a není zalepený
Zjistil jsem uplně nahodou na autě že mám volnou hadicku ktera je zapojena EGR ventilu.
Pán který to měl predemnou tam dal na konec te trubicky plastove co vede do EGR ventilu lepidlo a pridelal na EGR a propojil provizorne do snimace elektrickeho.
Tak vlastně do EGR ventilu vedla hadicka z el.snimace ,ktera byla ucpana a nasazena zalepena na EGR.
Zrejme pri tom jak se delala hlava ,odpojil mechanik du hadicku z EGR ventilu , Tím padem porušil i ten spoj mezi lepidlem a trubickou ocelovou co vede z EGR
Pote zpět napoji, ale bohuzel nemohl vedet ze tak ta hadicka je ve vnitrku zalepena.
Tím padem jí nasadil ale protože ta trubicka plastova netesnila byl jako by EGR ventil pruchozi ven
to je jedna moznost prikladam k tomu 70 procent ....Ze by se kontrolka rosvitila ?
Zjistil jsem uplně nahodou na autě že mám volnou hadicku ktera je zapojena EGR ventilu.
Pán který to měl predemnou tam dal na konec te trubicky plastove co vede do EGR ventilu lepidlo a pridelal na EGR a propojil provizorne do snimace elektrickeho.
Tak vlastně do EGR ventilu vedla hadicka z el.snimace ,ktera byla ucpana a nasazena zalepena na EGR.
Zrejme pri tom jak se delala hlava ,odpojil mechanik du hadicku z EGR ventilu , Tím padem porušil i ten spoj mezi lepidlem a trubickou ocelovou co vede z EGR
Pote zpět napoji, ale bohuzel nemohl vedet ze tak ta hadicka je ve vnitrku zalepena.
Tím padem jí nasadil ale protože ta trubicka plastova netesnila byl jako by EGR ventil pruchozi ven
to je jedna moznost prikladam k tomu 70 procent ....Ze by se kontrolka rosvitila ?