Stránka 1 z 1
Chod motoru za vlhka - Rover 416SI, benzín
Napsal: ned led 06, 2013 21:10
od stepan.korba.
Zdravím, mám dlouhodobější problém a nevím si s ním rady. Dochází k tomu především za vlhka a deště. Jde o to, že po nastartování je chod motoru lehce nepravidelný, otáčky se drží vysoko, nelze je snížit a v nižších otáčkách auto nemá sílu (jako kdyby jelo na omezený počet válců). Dám plný plyn a ono se to jakoby dusí. Musím zmáčknout spojku a prošlápnout plnej knedlík a ono se to zas na chvíli vzpamatuju. Po zahřátí je to zase OK. Nesetkal se někdo s podobným problémem? Zkoušeli jsme měnit svíčky, palec, kabely ke svíčkám, cívku.
.
Napsal: ned led 06, 2013 21:33
od LukasR75
.
Re: Chod motoru za vlhka - Rover 416SI, benzín
Napsal: ned led 06, 2013 22:00
od Jenda
mám ve své 200RF motor stejný jako ty a mám podobný problém... jen můj motor to dotáhl dál a to tak, že prostě během jízdy chcípne. bohužel řešení zatím nemám, ale také mi to dělá když je vlhko a nebo si chlejstnu vodu ze spod do motorového prostoru. Jelikož mne to už nebaví řešit, tak jdu ve středu k elektrikářovi aby se mi na to mrknul,,, jeden zásadní problém je ten, že mám propálené kabely od cívky a kope to jak prase, když na to sáhnu. Už to, mi elektrikář říkal že je divné...
ve výpisu nemáš kabel od cívky k rozdělovači - není to ono? (možná jsi to jen nevypsal) jinak já mám daný nový komplet palec i víko, takže uvidíme co dál. dám vědět
Re: Chod motoru za vlhka - Rover 416SI, benzín
Napsal: ned led 06, 2013 22:39
od Austin
Bylo tu zmiňováno v minulosti že bývá problém, když vlhkost vleze do kabeláže tuším v pravém předním podběhu.
Míval jsem podobný problém, vyřešil ho nový palec a víčko.
Re: Chod motoru za vlhka - Rover 416SI, benzín
Napsal: pon led 07, 2013 23:20
od stepan.korba.
pro upřesnění: zkoušeli jsme měnit palec, víko rozdělovače, kabely od svíček, cívku, kabely k cívce.
Jednim poškozenym víčkem od rozdělovače se to zhoršila do stadia jako má Jenda. Bejt tebou, zkusím vyměnit víčko rozdělovače.
Re: Chod motoru za vlhka - Rover 416SI, benzín
Napsal: stř led 09, 2013 17:31
od Jenda
já teďka nenastartoval (je brutální vlhkost), tak jsem dal jiný kabel od cívky k palci a nic, no pak jsem to chtěl vzdát, ale Trunda mne vyhecoval, tak jsem zvedl auto na dvakrát heverem, podložil cihlama, (no raději místo kde jsem to dělal nebudu popisovat, jen to, že to nebyla rovina ani v jednom směru a válel jsem se v tom mokrem bílém svinstvu) šupl jsem tam cívku co mi Trunda zapůjčil a ejhle motor jede jak fík. Tak jsem odvolal elektrikáře, za kterým jsem měl jít zítra objednávám cívku a kabely.
a teď:
jakou cívku a jaké kabely,,, vím, že se to už tu řešilo mnohokrát, ale já mám zájem o koupi u Elitu
Cívka - Facet nebo Tesla (cena téměř stejná)
http://www.ecat.elit.cz/ArticleBrowser. ... leTypeID=1
kabely -
a tady su úplně zmaten
http://www.ecat.elit.cz/ArticleBrowser. ... TTab=False
díky moc za každu radu..
Re: Chod motoru za vlhka - Rover 416SI, benzín
Napsal: stř led 09, 2013 19:22
od Trunda
Re: Chod motoru za vlhka - Rover 416SI, benzín
Napsal: stř led 09, 2013 19:30
od mara00
kabely jak jsem spal ty drazsi ....tzn ze tam jsou 4ks + 1 ..pro auta s rozdelovacem ...
ty dalsi jsou pro R25 bez rozdelovace...
aspon myslim ...
ja bych volil dobrej pomer - vykon a cena ...tzn Tesla