Rover 416Si sedan, Roowi
Napsal: sob pro 29, 2012 0:30
Ať pořád nezakládám nová témata ohledně toho mýho (vr)drakouše.
K tomu odběru jsem se chtěl dostat dneska a když jsem přijel na dílnu, vzpomněl jsem si, že jsem v práci nechal multimetr. Takže jsem se konečně vrhnul na to těsnění pod víkem ventilů, které už jsme tu jednou řešili. Naneštěstí měli u Kelišů zavřeno, tak jsem to jen sundal. Všimnul jsem si, ale že to bylo něčím "podlepený", je to nutnost? Pokud ano, co to bylo?
A ještě jsem se chtěl zeptat, čím by se dal vyčistit chlad. okruh? Když už jsem byl u toho, rozhodl jsem se, že vyměním i vodu a dám tam "čerstvou" po těch letech, ale zřejmě následkem již dříve prasklého tesnění pod hlavou je v bandě svinčík. Čím to vypláchnout, abych nic nerozleptal nebo tak.
Díky za reakce, Roowi
K tomu odběru jsem se chtěl dostat dneska a když jsem přijel na dílnu, vzpomněl jsem si, že jsem v práci nechal multimetr. Takže jsem se konečně vrhnul na to těsnění pod víkem ventilů, které už jsme tu jednou řešili. Naneštěstí měli u Kelišů zavřeno, tak jsem to jen sundal. Všimnul jsem si, ale že to bylo něčím "podlepený", je to nutnost? Pokud ano, co to bylo?
A ještě jsem se chtěl zeptat, čím by se dal vyčistit chlad. okruh? Když už jsem byl u toho, rozhodl jsem se, že vyměním i vodu a dám tam "čerstvou" po těch letech, ale zřejmě následkem již dříve prasklého tesnění pod hlavou je v bandě svinčík. Čím to vypláchnout, abych nic nerozleptal nebo tak.
Díky za reakce, Roowi