Stránka 1 z 1

Rover 416Si sedan, Roowi

Napsal: sob pro 29, 2012 0:30
od Roowi
Ať pořád nezakládám nová témata ohledně toho mýho (vr)drakouše.

K tomu odběru jsem se chtěl dostat dneska a když jsem přijel na dílnu, vzpomněl jsem si, že jsem v práci nechal multimetr. Takže jsem se konečně vrhnul na to těsnění pod víkem ventilů, které už jsme tu jednou řešili. Naneštěstí měli u Kelišů zavřeno, tak jsem to jen sundal. Všimnul jsem si, ale že to bylo něčím "podlepený", je to nutnost? Pokud ano, co to bylo?

A ještě jsem se chtěl zeptat, čím by se dal vyčistit chlad. okruh? Když už jsem byl u toho, rozhodl jsem se, že vyměním i vodu a dám tam "čerstvou" po těch letech, ale zřejmě následkem již dříve prasklého tesnění pod hlavou je v bandě svinčík. Čím to vypláchnout, abych nic nerozleptal nebo tak.

Díky za reakce, Roowi

Re: Rover 416Si sedan, Roowi

Napsal: sob pro 29, 2012 7:51
od Trunda
Pod viko ventilu patri jen a pouze ten plech... Mam zkusenost, ze jak se tam da nejaky tesnici tmel, tak to zacne brzo tect....
Ja jsem tu nadrzku cistil tak, ze jsem vzal hadru, do ni nasypal nekolik zrnek sterku, zabalil a udelal z toho takovou kulu, aby prosla otvorem a namocil to do cistice na motory. Soupnul jsem to do nadrzky a chvilu s tim sterchal. Pak staci klestema tu hadru zas vytahnout a proplachnout vodou ;-) ... Nicmene pokud nechas trubky spinavy, tak to tam po par km mas zpet :-)

Re: Rover 416Si sedan, Roowi

Napsal: sob pro 29, 2012 15:53
od Roowi
No právě. Z tě nádržky jsem to dostal, ale bude to v těch trubkách, tak jsem myslel, jestli není třeba něco na propláchnutí. Ale bál jsem se tam nalít čist. kapalinu z mycího stolu, aby to něco nepoleptalo.

To jsem chtěl slyšet. Takže jen odmastit a hotovo :) Ale u Kellyšů otvírají až druhýho (stěhujou prodejnu) tak to musí vydržet bohužel.

Re: Rover 416Si sedan, Roowi

Napsal: úte led 08, 2013 20:48
od Roowi
Dneska jsem konečně našel volnou chvilku, tak jsem vtrhnul na dílnu udělat zase něco málo na autě. Jako první jsem se vrhnul na to těsnění víka ventilů, to nový tam padlo jako p*del na hrnec a když jsem ho porovnal s tím starým, ani se nebylo čemu divit, že to teklo. Jen bych tomu frajerovi, co tam narval ten tmel nakopal p*del, protože šlo pěkně blbě dolu z těch dosedacích ploch. Když už jsem byl skoro hotovej a dotahuju 11. šroub, tak mi došlo proč to vlastně doopravdy teklo a právě zrovna kolem tohodle šroubu, je tam ztržený závit :( Sice jsem to zkoušel protáhnout závitníkem a jakžtakž to potom dotáhnul, ale asi to není uplně ono, ačkoliv to zatím neteče, tak uvidíme :roll:

Jako další jsem vyměnil vzduch., olej. a pyl. filtry (hlavně ten pylovej byl teda fakt humáč) a dal jsem mu taky nový olej, je tak o půlku tišší než předtím 8)

Jeden dotaz bych ale měl, vyměnil jsem i chlad. kapalinu a i když je jí tam dost, tak to netopí. Je někde odvzdušňovák, nebo se to odvzdušní samo přes expanzku?

.

Napsal: úte led 08, 2013 21:00
od LukasR75
.

Re: Rover 416Si sedan, Roowi

Napsal: úte led 08, 2013 22:36
od Filda