motorový olej
motorový olej
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit s výměnou oleje. Mám R45 s 1.8 benzinem. Štítek u motoru je od značky Liqui Moly, ale nejde na něm skoro nic přečíst, protože je dost zničenej. Podle intervalu výměn bych ho už měl vyměnit a je tam napsáno nejspíš 15W40. Co by jste doporučili tam nalít? A věřit tomu štítku? Auto mám původem z německa.
Rover 45, 1 796 ccm, 86 kW (117 PS) při 5500 ot./min.,160 Nm 2750 otáčky/min , Manual, 2001
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: motorový olej
15W40 bych tam nelil, leda kdyby motor měl vysokou spotřebu oleje a auto bylo už jen na doježdění. Dej tam 10w40 a výrobce podle gusta
Třeba to Liqui Moly je dobrá značko kvalita/cena, takže tím nic nezkazíš

2x Rover 620ti
Re: motorový olej
Tak při podrobnějším prozkoumaní štítku jsem zjistil že byl přepsanej jak měnili olej naposled. Předtím tam nejspíš byl 10w40 a jelikož asi prosakoval olej tak tam dali 15w40 ještě teď mám motor částečně špinavej od oleje. Chtěl jsem při výměně použít výplach motoru od stp a pak tam nalít ten 10w40, ale teď si říkám jestli olej zase nezačne prosakovat. Co bys dělal na mém místě?
Rover 45, 1 796 ccm, 86 kW (117 PS) při 5500 ot./min.,160 Nm 2750 otáčky/min , Manual, 2001
Re: motorový olej
.... zrepasoval komplet motor. Co jineho?
Re: motorový olej
Ahoj výplachový olej toho moc v tomto případě neřeší, jen vyhozené peníze i ten olej..
Dcela jsem koukal na ty náhledy.. a můj osobní..
214tka docela jede první roky v poho tak 1,5l do výměny W 10 40 , protože W15 40 minerál je už jen pro š105 a pod. Vloni v Rajhradu při spanilce , prý ti to docela hulí.. Hmm když mu občas vyženeš pavouky k 6tis ba i kousek .. ale také je to zralé na přetěsnění.. je to olejnička , když někde stojím déle tak ekolog by se přeskočil.. teď tak 2,5- 3l k výměně a hlava srovnaná, gufera nová.. a když déle stojí problém startování, svíčky zaolejované.. cca 145tis km cca 7- 8,5l N95 vypadá motor skoro před smrtí ..
416 A , Hrozný lak, ale motor vloni po výměně těsnění jen a oil W 10 40 .. jede jako z praku zátah odspoda točí 6 v poho , do výměny cca do 1l cca 6, 5l N95 cca 199 800 km úžasné
416 B lak ok krom límců z blat.. "v koži " s motorem vůbec nic.. do výměny cca 0.3l oil W10 40 jede v poho , standart ,"děda už se nehoní do kopce " občas halb un halb N95 a E85 , když to bylo na třetiny pro E85 špatné studené starty / pod +8C a kucká do zahřátí , pak v poho cca 7- 8l po městě i vůbec , cca 260tis km
... Tak si vyber
45tka 1.8 - probíhá testování, zážitky, zkušenosti později ..
Dcela jsem koukal na ty náhledy.. a můj osobní..
214tka docela jede první roky v poho tak 1,5l do výměny W 10 40 , protože W15 40 minerál je už jen pro š105 a pod. Vloni v Rajhradu při spanilce , prý ti to docela hulí.. Hmm když mu občas vyženeš pavouky k 6tis ba i kousek .. ale také je to zralé na přetěsnění.. je to olejnička , když někde stojím déle tak ekolog by se přeskočil.. teď tak 2,5- 3l k výměně a hlava srovnaná, gufera nová.. a když déle stojí problém startování, svíčky zaolejované.. cca 145tis km cca 7- 8,5l N95 vypadá motor skoro před smrtí ..
416 A , Hrozný lak, ale motor vloni po výměně těsnění jen a oil W 10 40 .. jede jako z praku zátah odspoda točí 6 v poho , do výměny cca do 1l cca 6, 5l N95 cca 199 800 km úžasné
416 B lak ok krom límců z blat.. "v koži " s motorem vůbec nic.. do výměny cca 0.3l oil W10 40 jede v poho , standart ,"děda už se nehoní do kopce " občas halb un halb N95 a E85 , když to bylo na třetiny pro E85 špatné studené starty / pod +8C a kucká do zahřátí , pak v poho cca 7- 8l po městě i vůbec , cca 260tis km
... Tak si vyber



45tka 1.8 - probíhá testování, zážitky, zkušenosti později ..

Re: motorový olej
výplach motoru asi ne, ale jestli je motor od oleje, tak zjisti kde teče ještě než to začneš rozdělávat.
Jestli kolem těsnění, nebo některé gufero.
Proč tam je 15W-40 bych neřešil. Nový dej 10W-40 od nějaké normální značky.
Jestli kolem těsnění, nebo některé gufero.
Proč tam je 15W-40 bych neřešil. Nový dej 10W-40 od nějaké normální značky.