uvažuji o koupi (vlastně bych platil jen převod) Roveru. Jsem úplnej nováček, tohle by bylo moje druhý auto, předtím jsem měl asi tři měsíce favorita

Vyhlédl jsem si ho, když asi půl roku stálo u babči před panelákem na parkovišti. Netuším co je to přesně za označení, ale je to Rover 400/414/416? ročník 95 nebo 96, výkon 72 KW, objem 1,4 .. vypadá přesně takhle http://www.sauto.cz/osobni/detail/rover ... oFrom=list . No a co si budem povídat, jsem tím nadšenej, oproti fáčku je to jako jezdit v Maserati. Leč jsou tam vady, které potřebují odstranit akutně, nebo časem.
Přední boční okna jsou rozbitý ve smyslu - při stáhnutí okna dolů se okno vyhodí ze svojí osy, a pak při natáhnutí nahoru nesedne zpátky do té drážky a já ho musím ručně "nahazovat" a stejně ho nedovřu celé(chybí pár milimetrů), takže se bojím, že by se mi tam mohl přes ně někdo dostat. Tenhle problém mají obě okna.
Topení fouká jen teplej vzduch, ať nastavim na studenej nebo teplej, rychlost nerychlost, směr nesměr, prostě teplej vzduch, což by mě zvlášť teď v létě štvalo ve spojení s nefunkčností předních oken

Ovládání stěračů - při klidové pozici zapíná stěrače, takže když jsem si to projížděl, tak jsem vypadal jak totální máčo, protože pražilo jak v Africe a stěrače stírají


Podivné vybíjení baterie - předchozí majitel mi sdělil (moc sem tomu nerozuměl), že když si tam instaloval rádio, tak se mu od té doby často vybíjela baterka, tomu vůbec nerozumim jakou to má spojitost, ale tak pro přehled...
Svinstvo v chladiči - v chladiči je nějaká špinavá voda.. jestli se nemýlim, tak by tam měla bejt destilovaná voda
Čalounění dveří a stropu - místo originálu je tam nějaká hnusná flekatá deka, co tam dal asi bejvalej majitel
Kontrolka ukazatele paliva - občas ukazuje prázdnou nádrž, ale pak se časem vzpamatuje (to je asi ten nejmenší problém)
Drobné vady na laku - na zadní části auta, konkrétně oblast kufru, je poškrabanej lak a dá se jakoby odtrhávat
To jsou tak nějak všechny vady o kterých vím, auto kontrolovali diagnostikou a motor šlape, všechno v pohodě, jen se za rok bude muset dát vyměnit karburátor.
A teď k věci proč vůbec píšu... Auto je momentálně u strejdy, omrknul to, ale bojí se do toho nějak zasahovat, tak to má dávat ke svýmu kámošovi do servisu, ale to už bude něco stát a já nechci, aby si naúčtoval něco, co není potřeba..
Ptám se tedy, jak to opravit, popřípadě kolik stojí opravy výše zmíněných problémů? Abych byl upřímnej, nejsem milionář


Jinak jsem s tim byl fakt spokojenej, jelo to celkem svižně a neřvalo. Něco sem hledal a má to snad spotřebu kolem 6,5-7l/100 km, což je super. Má tedy cenu do toho jít? Doufám, že bych případně po těchto všech opravách mohl pohodlně odjezdit aspoň rok, do krachu už zmiňovaného karburátoru.
