Otazka pro majstri v motorech

MarianJ
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 13, 2012 21:44
Bydliště: Bratislava

Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od MarianJ » pát led 13, 2012 21:53

Dobrý deň, hľadám dakoho kto sa vyzná v problémoch modelu 414 Si (1,4 benz, 76kW, 96 rocnik) hlavne ohladom riadiacej jednotky a jej moznych poruch. Stala sa nasledovna situacia: Vozidlo pri starte chcelo nabehnut no v sekunde zhaslo (skoro ako vybita bateria) avsak kontrolky ostali v poho. Po opatovnom pokuse startu sa nic neudialo, ziadne pokusy motora (akoby imobilizer ucinkoval a nechcel zapnut motor) ani nic, avsak, jedna odlisnost tu je. Auto sa na riadiacom paneli tvari ze je motor v behu. T.j. ked dam kluc do II polohy tak sa rozsvieti (kedze auto je zaparkovane) iba kontrolka rucnej brzdy popripade otvorenych dveri. Funguju vsetky funkcnie, no VOBEC! nenabehne ikona dobijania a mazania!!!!!!! Naopak, vytiahnem kluc von, a sem tam nahodne blikne alebo dokonca ostane svietit (aj bez kluca) ikonka mazania. Cize to vyzera na prvy pokus ako chyba imobilizeru alebo riadiacej jednotky. No zatial nik nevie o co sa jedna (vratane automechanikov). Avsak je zvlastne ze VSETKY funkcie auta idu na plno (okna, spatne sklicka (el), osvetlenie, reflektory, autoradio, kurenie, klimatizacia etc) len nastartovanie jednoducho nejde. Olej bol meneny asi pred 3 mesiacmi, nim to nie je. Bateria je hadam povodna, dost sice blbne, no ked funguje uplne vsetko a dobre tak v nej to asi nebude. Alarm je zluceny s imobilizerom (dialkove odpoji aj imobilizer aj alarm, zvlastny patent) no funguju oboje, pekne sa odpoja po stalceni tlacidla. Tak, nejake napady pre totalneho zufalca s carokrasnou limuzinou? Dakujem
Rover 414 SI Limo

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od roverix » pát led 13, 2012 22:21

Třeba jen uvolněný kontakt na startéru. ?
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

MarianJ
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 13, 2012 21:44
Bydliště: Bratislava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od MarianJ » pát led 13, 2012 22:24

Eee, to se mi nezda. Proc by pak blbi ty kontrolky? Pochopil bych kdyby jen nestartovalo, ale aby neukazovalo ani dobijeni, ani mazani kdyz je v poloze II. je uz samo o sobe divny. A aby jeste po vytazeni klice ze zapalovani se nekdy jen tak rozsvitila kontrolka oleje (co se ukaze jen pri startu a nebo zmizelem oleji pri jizde) a pak zhasla (treba zavrenim dveri) uz by asi starter a jeho uvolneny kontakt asi nedokazal. Ale kouknu se, za okuknuti nic nedam
Rover 414 SI Limo

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od René » pát led 13, 2012 22:42

Překontrolovat ukostření motoru,(převodovky),podle toho kam je minus kabel od baterie přišroubován. Ostatní kontrolky fungují co nemají nic společného s motorem, protože kasle je kostřena zvlášť.
R 400 SDI 99

MarianJ
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 13, 2012 21:44
Bydliště: Bratislava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od MarianJ » pát led 13, 2012 23:05

Jop, co se kostry tyce, v tom sem se od nehody babral dostatecne dlouho, tak kouknu. ty kabely. Motor (prevodovka) je jak spojena s kabelem od baterie? Kostra hned za baterii: Nebo jeste neco co sem nevidel ani pri vymene spojky?
Rover 414 SI Limo

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od René » sob led 14, 2012 0:01

Jo, minus kabel od baterie přímo k motoru(převodovce), může být klidně vyoxidovaný, neb drží jen tak tak, tak pořádně skontroluj. Řešil jsem něco podobného a když jsem za kabel zatahal, zůstal mi v ruce, právě na straně u přichycení na převodovce(upadl v oku), byl totálně vyoxidovaný(schnilý :? )
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od roverix » sob led 14, 2012 0:36

Hej, odkáď seš. Raz píšeš slovensky, podruhé česky. msm: Toť stručný návod: https://picasaweb.google.com/1116639854 ... rbuF2PHePA. Ještě něco k baterii: Já, když měl vybitou baterku, to mi svítili všechny kontrolky normálně silně, jen místo startovaní blikali přední světla a ikonky byly tak nějak nesmyslně zpřeházené. Dal jsem bateri z druhého auta, nestartoval, odjel. To ale je pětasedma, to bude asi trošku jinak.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

MarianJ
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 13, 2012 21:44
Bydliště: Bratislava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od MarianJ » sob led 14, 2012 9:54

Sem slovak, z Bratislavy. Pisu cesky/slovensky pac to uz je u mne zvykem psat cesky cechum, a slovakum po slovensky. Duvod je prosty, delam praci taky v jednom simulatoru a proste (nebrat prosim osobne) maji cesi problem s prekladem ze slovenciny.... Coz mi prijde trosku na hlavu, ale budis. Co se baterie tyce, to u mne je taky, kdyz je slaba, blinkry zesileji a zacnou rychleji a rychleji blikat, az nakonec to je hadam sto bliknuti za sekundu, a vubec by nesli otevirat okna, coz mi prijde zvlastni.
Co se ukostreni tyce, tak to se pujdu juknout, tomu bych i veril vzhledem k tomu ze kabelaz jiz ma neco za sebou, a pred tydnem jeste k tomu byla menena spojka.... Diky jinak za napady!
Rover 414 SI Limo

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od lenham3 » sob led 14, 2012 11:28

Tak to bude ten problem byla menena spojka a mechos nevratil vse na puvodni misto jak to bylo :-D :-D :-D poradne se podivej na to ukostreni

MarianJ
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 13, 2012 21:44
Bydliště: Bratislava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od MarianJ » sob led 14, 2012 12:46

Tak ale auto od tehdy fungovalo ;) proto jen, spis bych rekl ze to nedotahl :) nebo se ten drat proste rozpadl....
Rover 414 SI Limo

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od lenham3 » sob led 14, 2012 13:33

Pokud auto pred servisem fungovalo a pak po oprave po nejake dobe prestalo tak asi nejaky soudruh udelal nekde chybu,a jdu po vecech v tom prostoru :shock:

MarianJ
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 13, 2012 21:44
Bydliště: Bratislava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od MarianJ » sob led 14, 2012 14:30

Tak ono autu porad neco upadava slusne receno :D Nejdriv nehoda (nastesti ne z me viny) kde davam porad dokopy plechy. Nejdriv hned problem se svetlama, problem byl ukostreni. Fajn. Pak nato zrazu spojka odesla, sme to s kamosem rozebrali, a koukla na nas..no rekneme ze nity nemeli ani hlavy jak to bylo sjety....proste totalka. Tak rychle (do 24h) byla nova spojka v aute, a auto jezdi. A predevcirem todle. Prvni napad byl ze ridici jednotka odesla, ale kouknu tu kabelaz, jestli to neni neco levnejsiho.
Rover 414 SI Limo

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od René » sob led 14, 2012 14:39

Tak už koukni, za chvilu máš večer :-D
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od roverix » sob led 14, 2012 20:36

MarianJ píše:Sem slovak, z Bratislavy. Pisu cesky/slovensky pac to uz je u mne zvykem psat cesky cechum, a slovakum po slovensky. Duvod je prosty, delam praci taky v jednom simulatoru a proste (nebrat prosim osobne) maji cesi problem s prekladem ze slovenciny.... Coz mi prijde trosku na hlavu, ale budis. Co se baterie tyce, to u mne je taky, kdyz je slaba, blinkry zesileji a zacnou rychleji a rychleji blikat, az nakonec to je hadam sto bliknuti za sekundu, a vubec by nesli otevirat okna, coz mi prijde zvlastni.
Co se ukostreni tyce, tak to se pujdu juknout, tomu bych i veril vzhledem k tomu ze kabelaz jiz ma neco za sebou, a pred tydnem jeste k tomu byla menena spojka.... Diky jinak za napady!
Výborně a roverclub má tlumočníka.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

MarianJ
Příspěvky: 13
Registrován: pát led 13, 2012 21:44
Bydliště: Bratislava

Re: Otazka pro majstri v motorech

Příspěvek od MarianJ » ned led 15, 2012 21:49

Nevim jestli v tom hledat ironii nebo ne. V kazdem pripade, problem byl nalezen, byl to kabel kostry motoru. Kabel navaren na motor, vsechno opet bezi jak ma. Tema se tudiz stava uz asi zbytecnym. V kazdem pripade dekuji za pomoc
Rover 414 SI Limo

Odpovědět